Перегляд за Ключові слова "interaction"
Зараз показуємо 1 - 20 з 260
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Публікація Communicative competence of law enforcement officers(Brazilian Journal of Education, Technology and Society (BRAJETS). – 2023. – Vol.16, № 2. – P. 349-360, 2023) Fedorenko, O. I.; Федоренко, О. І.; Kharchenko, S. V.; Харченко, С. В.; Makarova, O. P.; Макарова, О. П.; Makarenko, P. V.; Макаренко, П. В.; Miloradovа, N. E.; Мілорадова, Н. Е.; Dotsenko, V. V.; Доценко, В. В.; Chervonyi, P. D.; Червоний, П. Д.; Olena Makarova; Федоренко Олена; Natalia Miloradova; Павло Червоний; Вікторія Доценко; Svitlana KharchenkoУ статті розглядаються актуальні проблеми комунікативної компетентності працівників правоохоронних органів, зокрема негативні наслідки для суспільства, спричинені недостатнім професіоналізмом працівників правоохоронних органів у комунікативній сфері. Парадигмою дослідження є твердження про те, що найважливішим аспектом професійної діяльності працівників органів внутрішніх справ є робота з людьми, але на відміну від інших професій, специфіка побудови міжособистісних стосунків з людьми у працівників органів внутрішніх справ визначається особливі умови праці, незвичайні обставини, а також випадки та ситуації, несхожі одна на одну. У зв'язку з цим виникає потреба у вдосконаленні комунікативної компетентності працівників правоохоронних органів. З позицій інтегративного підходу проаналізовано феномен комунікативної компетентності працівників правоохоронних органів; виявлено існуючі прогалини у цій сфері та необхідні «точки» для докладання зусиль для покращення ситуації.Документ Interaction areas between public administration agencies and business entities(Legal, Economic Science and Praxis. - 2022. - № 6. - P. 4-8, 2022) Iniakhin, V. Ye.; Іняхін, В. Є.Зосереджено увагу на взаємодії діяльності органів державного управління із суб'єктами господарювання щодо припинення їх прав на природні ресурси, яке може проявлятися у: посвідченні волевиявлення підприємців щодо припинення користування природними об'єктами; припиненні права користування природних ресурсів підприємцями з ініціативи органів державного управління у разі порушення ними своїх зобов'язань щодо них, або на підставі представництва суспільних інтересів щодо публічного використання цих природних ресурсів (наприклад, з метою задоволення суспільних потреб, або з метою суспільної необхідності, яка, зокрема, актуальна під час воєнного стану).Документ International experience of ensuring cybersecurity in the country and possibility of its application in Ukraine(DIXI. – 2021. – Vol. 23, № 2. – P. 1-16, 2021) Pchelina, O. V.; Пчеліна, О. В.; Skulysh, Ye. D.; Buglak, Iu.; Myroniuk, R. V.Метою даної статті є розкриття сутності та характерних особливостей кібербезпеки як однієї з найважливіших складових стабільного функціонування сучасного суспільства. Розглянуто приклади успішного досвіду розвинених зарубіжних країн з кібербезпеки та запропоновано можливі шляхи його використання в Україні. Зокрема, увага громадськості прикута до надзвичайно важливих питань, таких як національний захист у кіберпросторі, захист приватних законних інтересів осіб у мережі та ефективна інформаційна політика держави щодо громадян. Зазначається, що кіберсфера вже давно є однією з найважливіших складових світового суспільства та світової економіки. Таке твердження ґрунтується насамперед на тому, що сьогодні все більше банківських, торговельних та інших розрахункових або логістичних операцій як усередині однієї країни, так і в міжнародних відносинах здійснюються з використанням сучасних комп’ютерних, телекомунікаційних та інших інноваційних технологій і пристроїв. Констатується, що сфера суспільного життя, яка окреслюється цією статтею, вкрай потребує свого чіткого та недвозначного правового регулювання. Особливо це стосується країн, що розвиваються, зокрема України. Адже їхній державний устрій та правова база ще не є сталими та стабільними. Запропоновано авторські визначення понять «кібербезпека», «кіберсуб’єктність» та «мережевий суверенітет». Крім того, досліджувався зв’язок між рівнем розвитку кіберсфери в конкретній країні та рівнем її економічного розвитку та загального фінансового добробуту. Визначено, що для України надзвичайно важливо перейняти успішний досвід деяких розвинутих зарубіжних країн у сфері захисту та обробки інформації в кіберпросторі.Документ Issues of Interaction of Penitentiary Agencies and Institutions with the Departments on Combating Crime in Ukraine and Poland(Журнал східноєвропейського права. – 2017. – № 38. – С. 5-11, 2017) Bailov, A. V.; Байлов, А. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-6900-1915; Romanchuk, I. O.; Романчук, І. О.У статті аналізуються питання взаємодії пенітенціарних органів та установ з іншими правоохоронними органами України та Польщі. Автори вказують, що боротьба зі злочинністю є спільною метою всіх правоохоронних органів, яка досягається тільки шляхом взаємодії останніх один з одним. Визначено форми взаємодії пенітенціарних органів та установ з підрозділами по боротьбі зі злочинністю в Україні та Польщі. Автори виконали порівняльний аналіз законодавства обох країн з цього питання і розробили деякі пропозиції щодо його удосконалення.Документ Specific aspects of cooperation between national and international law enforcement agencies(Юридичний науковий електронний журнал. - 2019. - № 4. - С. 118-120, 2019) Kachynska, M. O.; Качинська, М. О.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7319-4470У статті розглянуто окремі аспекти співпраці національних та міжнародних правоохоронних органів. Звернуто увагу на важливість вдосконалення співпраці між національними правоохоронними органами загалом та відповідними поліцейськими навчальними закладами зокрема. Проаналізовано поняття та види взаємодії. Розглянуто форми обміну досвідом у правоохоронній сфері та способи застосування позитивних методик підготовки поліцейських. Автор здійснив класифікацію співпраці правоохоронних органів конкретної держави із міжнародними правоохоронними організаціями та правоохоронними органами зарубіжних країни: практична співпраця, навчальна (освітня) співпраця, науково-дослідна співпраця. Практичну взаємодію між правоохоронними органами розглянуто як співпрацю під час розслідування злочинів, у тому числі транснаціональних, проведення слідчих дій, притягнення винних до відповідальності, екстрадиції правопорушників тощо. Навчальна або освітня форма взаємодії між правоохоронними органами передбачає можливість обміну досвідом у сфері превенції та протидії злочинності. Саме означена форма взаємодії передбачає можливість обміну позитивними практиками, методиками попередження, виявлення, розкриття, розслідування правопорушень та злочинів, а також притягнення винних до відповідальності. Означена взаємодія класифікована як консультативна та навчальна. Навчальна, або освітня, форма взаємодії між правоохоронними органами здійснюється у формі проведення тренінгів, семінарів, курсів, конференціях тощо, які можуть бути проведені очно, або дистанційно з використанням сучасних засобів зв’язку. Також можуть використовуватись онлайн портали, модулі тощо, що передбачать змогу самостійно вивчати матеріал працівником поліції у зручний для нього час. Проаналізовано окремі положення міжнародних та національних нормативно-правових актів, що регламентують взаємодію правоохоронних органів України з правоохоронними органами зарубіжних країн.Документ Адвокатура і громадські об’єднання в системі захисту прав і свобод людини(Наше право. - 2024. - № 1. - С. 47-57, 2024) Бандурка, С. С.; Bandurka, S. S.Розглянуто взаємовідносини адвокатури і громадських об’єднань у системі захисту прав і свобод людини. І адвокатура, і громадські об’єднання, уповноважені на захист прав і свобод людини, виступають у цьому контексті як партнери в правозахисній діяльності. Адвокатура діє як професійна організація, сукупність прав і повноважень якої дають можливість адвокату під час здійснення адвокатської діяльності вчиняти будь-які дії, не заборонені законом, правилами адвокатської етики та договором про надання правової допомоги, необхідні для належного виконання договору про надання правової допомоги. Члени громадського об’єднання діють у межах статуту об’єднання та відповідно до Закону України «Про громадські об’єднання».Документ Адміністративно-правове забезпечення взаємодії між органами публічного адміністрування та суб’єктами підприємницької діяльності в Україні : автореферат дисертації(Харків : Харківський національний університет внутрішніх справ, 2023) Іняхін, В. Є.; Iniakhin, V. Ye.; Моргунов, О. А. - науковий керівникДисертацію присвячено визначенню сутності та особливостей взаємодії між органами публічного адміністрування та суб’єктами підприємницької діяльності в Україні. Розкрито методологічні засади такої взаємодії, визначено її поняття та особливості. Окреслено коло принципів та завдань зазначеної взаємодії; надано характеристику її правових засад та встановлено місце серед них адміністративно-правового регулювання. Охарактеризовано адміністративно-правовий механізм взаємодії між органами публічного адміністрування та суб’єктами підприємницької діяльності в Україні, зокрема виокремлено її напрямки, розкрито рівні та межі, встановлено систему адміністративно-правових форм та методів зазначеної взаємодії. Сформульовано напрями вдосконалення адміністративно-правового забезпечення взаємодії між органами публічного адміністрування та суб’єктами підприємницької діяльності в Україні, у тому числі шляхом використання позитивного зарубіжного досвіду такої взаємодії.Документ Адміністративно-правове забезпечення взаємодії між органами публічного адміністрування та суб’єктами підприємницької діяльності в Україні : дисертація(Харків : Харківський національний університет внутрішніх справ, 2023) Іняхін, В. Є.; Iniakhin, V. Ye.; Моргунов, О. А. - науковий керівникДисертацію присвячено визначенню сутності та особливостей взаємодії між органами публічного адміністрування та суб’єктами підприємницької діяльності в Україні. Розкрито методологічні засади такої взаємодії, визначено її поняття та особливості. Окреслено коло принципів та завдань зазначеної взаємодії; надано характеристику її правових засад та встановлено місце серед них адміністративно-правового регулювання. Охарактеризовано адміністративно-правовий механізм взаємодії між органами публічного адміністрування та суб’єктами підприємницької діяльності в Україні, зокрема виокремлено її напрямки, розкрито рівні та межі, встановлено систему адміністративно-правових форм та методів зазначеної взаємодії. Сформульовано напрями вдосконалення адміністративно-правового забезпечення взаємодії між органами публічного адміністрування та суб’єктами підприємницької діяльності в Україні, у тому числі шляхом використання позитивного зарубіжного досвіду такої взаємодії.Документ Адміністративно-правове забезпечення взаємодії суб’єктів протидії незаконному гральному бізнесу в Україні(Прикарпатський юридичний вісник. - 2015. - Вип. 1. - С. 89-96, 2015) Філютович-Герасименко, В. С.; Filiutovych-Herasymenko, V. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3310-0684У статті розглядаються основні підходи щодо визначення категорії «взаємодія». Автор виділяє п’ять основних груп позицій щодо визначення окресленого поняття, розглядає нормативно-правові засади взаємодії суб’єктів протидії незаконному гральному бізнесу. У статті названі ключові ознаки взаємодії суб’єктів протидії незаконному гральному бізнесу, сформульовано авторське визначення останньої, а також надано пропозиції щодо удосконалення її адміністративно-правових засад.Документ Адміністративно-правове забезпечення взаємодії та координації діяльності правоохоронних органів на регіональному рівні в Україні : автореф. дис.(Харків, 2019) Русецький, А. А.; Rusetskyi, A. A.; Русецкий, А. А.; Клюєв, О. М. - науковий консультантУ дисертації наведено теоретичне узагальнення та нове вирішення наукової проблеми, яка полягає у визначенні сутності та особливостей адміністративно-правового забезпечення взаємодії та координації діяльності правоохоронних органів на регіональному рівні в Україні. Здійснюється історико-правовий аналіз взаємодії та координації діяльності правоохоронних органів на регіональному рівні. Узагальнюється зарубіжний досвід організації взаємодії та координації діяльності правоохоронних органів на регіональному рівні та пропонуються можливості його використання в Україні.Документ Адміністративно-правове забезпечення громадського контролю у сфері охорони здоров’я : автореф. дис.(Харків, 2017) Крут, К. О.; Крут, Е. О.; Krut, K. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3027-4198; Клочко, А. М. - науковий керівникДисертаційна робота присвячена визначенню змісту та особливостей громадського контролю у сфері охорони здоров'я. У роботі розкриваються сутність та значення громадського контролю у сфері охорони здоров’я. Характеризуються адміністративно-правові засади реалізації громадського контролю у сфері охорони здоров’я. Систематизуються принципи громадського контролю у цій сфері. З’ясовується система та повноваження суб’єктів громадського контролю у сфері охорони здоров’я. Визначаються сутність і зміст форм та методів діяльності суб’єктів громадського контролю в означеній сфері. Пропонуються шляхи удосконалення взаємодії суб’єктів громадського контролю і органів державного контролю та нагляду у сфері охорони здоров’я. Узагальнюється зарубіжний досвід громадського контролю у цій сфері та окреслюються можливості його використання в Україні. Окреслюються напрямки вдосконалення правового регулювання громадського контролю у сфері охорони здоров’я.Документ Адміністративно-правове забезпечення громадського контролю у сфері охорони здоров'я : дисертація(Харків, 2017) Крут, К. О.; Krut, K. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3027-4198; Крут, Е. О.; Клочко, А. М. - науковий керівникДисертаційна робота присвячена визначенню змісту та особливостей громадського контролю у сфері охорони здоров'я. У роботі розкриваються сутність та значення громадського контролю у сфері охорони здоров’я. Характеризуються адміністративно-правові засади реалізації громадського контролю у сфері охорони здоров’я. Систематизуються принципи громадського контролю у цій сфері. З’ясовується система та повноваження суб’єктів громадського контролю у сфері охорони здоров’я. Визначаються сутність і зміст форм та методів діяльності суб’єктів громадського контролю в означеній сфері. Пропонуються шляхи удосконалення взаємодії суб’єктів громадського контролю і органів державного контролю та нагляду у сфері охорони здоров’я. Узагальнюється зарубіжний досвід громадського контролю у цій сфері та окреслюються можливості його використання в Україні. Окреслюються напрямки вдосконалення правового регулювання громадського контролю у сфері охорони здоров’я.Документ Адміністративно-правове забезпечення правоохоронної діяльності Національної гвардії України : дисертація(Харківський національний університет внутрішніх справ, 2023) Морквін, Д. А.; Morkvin, D. А.; Сядриста, І. І. - науковий керівникУ дисертації наведено теоретичне узагальнення та нове вирішення наукового завдання, яке полягає у визначенні сутності та розкритті особливостей адміністративно-правового забезпечення правоохоронної діяльності Національної гвардії України, а також розроблено рекомендації та пропозиції щодо його вдосконалення.Документ Адміністративно-правове регулювання оперативно-розшукової діяльності органів внутрішніх справ : автореф. дис.(Харків, 2011) Букін, М. П.; Bukin, M. P.; Букин, Н. П.; Бандурка, О. М. - науковий керівникДисертацію присвячено аналізу адміністративно-правового регулювання оперативно- розшукової діяльності органів внутрішніх справ. З’ясовується місце та значення норм адміністративного законодавства в регулюванні оперативно-розшукової діяльності органів внутрішніх справ. Досліджуються проблеми розмежування правовідносин, які виникають під час оперативно-розшукової діяльності органів внутрішніх справ. Уточнюється система суб’єктів оперативно-розшукової діяльності органів внутрішніх справ та особливості їх адміністративно-правового статусу. Визначається система адміністративно-правових повноважень суб’єктів оперативно-розшукової діяльності органів внутрішніх справ. Характеризується адміністративно- правове забезпечення державного управління оперативно-розшуковою діяльністю. Визначаються особливості адміністративно-правового регулювання взаємодії та координації суб’єктів оперативно- розшукової діяльності. Характеризується адміністративно-правове забезпечення проходження служби працівниками оперативно-розшукових підрозділів органів внутрішніх справ. Уточнюються поняття та види засобів забезпечення законності оперативно-розшукової діяльності органів внутрішніх справ.Документ Адміністративно-правовий статус Національної гвардії України : монографія(Харків : ХНУВС, 2017. — 288 с., 2017) Горбач, Д. О.; Horbach, D. O.; Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016Монографія є комплексним дослідженням сутності та особливостей адміністративно-правового статусу Національної гвардії України. У роботі здійснено історико-правовий огляд становлення та розвитку адміністративно-правового статусу військових формувань держави з правоохоронними функціями. Надано характеристику Національної гвардії України як суб’єкта реалізації правоохоронної функції держави. Визначено особливості правових основ діяльності Національної гвардії України та з’ясовано місце серед них адміністративного законодавства. Розкрито сутність адміністративно-правового статусу Національної гвардії України та проаналізовано його елементи. Окреслено адміністративно-правові засади взаємодії Національної гвардії України зі структурними підрозділами МВС України та іншими суб’єктами реалізації правоохоронної функції держави. Узагальнено зарубіжний досвід правового регулювання статусу військових формувань держави з правоохоронними функціями та визначено можливості його використання в Україні. Вироблено пропозиції та рекомендації щодо удосконалення законодавства, яке закріплює адміністративно-правовий статус Національної гвардії України та регулює її діяльність.Документ Адміністративно-правовий статус суб’єктів забезпечення економічної безпеки держави : автореф. дис.(Харків, 2016) Мельник, В. І.; Melnyk, V. I.; Мельник, В. И.; Безпалова, О. І. - науковий керівникДисертацію присвячено визначенню особливостей адміністративно-правового статусу суб’єктів забезпечення економічної безпеки держави. З’ясовано сутність та особливості економічної безпеки держави як об’єкта адміністративно-правової охорони. Визначено перелік суб’єктів забезпечення економічної безпеки держави. Охарактеризовано органи державної влади, органи місцевого самоврядування, об’єднання громадян як суб’єктів забезпечення економічної безпеки держави. Уточнено адміністративно-правовий статус правоохоронних органів України щодо забезпечення економічної безпеки держави. Визначено фактори, які впливають на якість забезпечення економічної безпеки держави. Проаналізовано зарубіжний досвід правоохоронної діяльності суб’єктів забезпечення економічної безпеки держави. Узагальнено особливості взаємодії та координації між суб’єктами забезпечення економічної безпеки держави. Досліджено шляхи удосконалення правового регулювання діяльності суб’єктів забезпечення економічної безпеки держави. Надано пропозиції та рекомендації щодо вдосконалення адміністративно-правової діяльності суб’єктів забезпечення економічної безпеки держави.Документ Адміністративно-правові засади взаємодії державних органів та інститутів громадянського суспільства в процесі здійснення реформ : автореф. дис.(Харків : Харківський національний університет внутрішніх справ, 2021) Кінзбурська, В. О.; Kinzburska, V. O.; Кинзбурская, В. О.; Безпалова, О. І. - науковий керівникДосліджено адміністративно-правові засади взаємодії державних органів та інститутів громадянського суспільства в процесі здійснення реформ. Охарактеризовано сутність та значення взаємодії державних органів та інститутів громадянського суспільства в процесі здійснення реформ, визначено мету, завдання та принципи такої взаємодії. Проаналізовано правові засади взаємодії державних органів та інститутів громадянського суспільства в процесі здійснення реформ та з’ясовано місце в них норм адміністративного законодавства. Окреслено види, рівні та напрями взаємодії державних органів та інститутів громадянського суспільства в процесі здійснення реформ. Визначено адміністративно-правові інструменти такої взаємодії, систематизовано відповідні адміністративні процедури. Проаналізовано зарубіжний досвід взаємодії державних органів та інститутів громадянського суспільства в процесі здійснення реформ та опрацьовано можливості його використання в Україні. Визначено критерії оцінювання ефективності взаємодії державних органів та інститутів громадянського суспільства в процесі здійснення реформ. Сформульовано пропозиції щодо розвитку адміністративного законодавства в частині удосконалення процедур взаємодії.Документ Адміністративно-правові засади взаємодії органів державної влади України у сфері протидії організованій злочинності(Право і безпека. - 2010. - № 2 (34). - С. 82-87, 2010) Черних, С. П.; Chernykh, S. P.Сформульовано поняття «взаємодія органів державної влади України у сфері протидії організованій злочинності». Досліджено складові взаємодії органів державної влади України у сфері протидії організованій злочинності – стратегічну і тактичну взаємодію. Запропоновано систему заходів щодо формування ефективної державної політики у сфері протидії організованій злочинності.Публікація Адміністративно-правові засади взаємодії поліції з громадськістю в умовах воєнного стану : дисертація(Харківський національний університет внутрішніх справ, 2024) Найда, В. О.; Naida, V. O.; Віталій Найда; Музичук, О. М. - науковий керівникДисертаційну роботу присвячено визначенню сутності та особливостей взаємодій поліції з громадськістю в умовах воєнного стану, а також розробленню пропозицій та рекомендацій, спрямованих на вдосконалення адміністративного законодавства у відповідній сфері.Документ Адміністративно-правові засади взаємодії прокуратури із суб’єктами публічної адміністрації з питань виконання покладених на неї функцій(Право і безпека. - 2021. - № 1 (80). - С. 55-61, 2021) Прокопенко, О. Ю.; Prokopenko, O. Y.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5826-7830; Кравцов, В. І.; Kravtsov, V. I.Розглянуто проблеми правового регулювання взаємодії прокуратури із суб’єктами публічної адміністрації з питань виконання покладених на неї функцій. Досліджено законодавчі та підзаконні акти, які регулюють взаємодію прокуратури з органами державної влади. Стаття містить посилання на рішення Конституційного Суду України. Визначено основні напрямки взаємодії прокуратури з органами влади. Запропоновано визначення взаємодії прокуратури із суб’єктами публічної адміністрації. Сформульовано пропозиції щодо вдосконалення правового регулювання такої взаємодії. The problem of legal regulation of interaction between the prosecutor’s office and public administration entities on the issues of performing the assigned functions has been studied. The research is based on studying such legislative acts as the Constitution of Ukraine, Laws of Ukraine “On Central Executive Agencies”, “On the Prosecutor’s Office”, “On the Status of MPs of Ukraine”, “On Temporary Investigative and Special Commissions of the Verkhovna Rada of Ukraine” and other legislative acts and bylaws regulating the interaction of the prosecutor’s office with state authorities. The interaction of the prosecutor’s office with public administration entities has been defined as the procedure of appeal of the prosecutor’s office to the executive authorities, which is regulated by law norms, as well as the procedure of consideration of the appeals of MPs and representatives of the executive authorities in the prosecutor’s office. The authors have established the following main directions of the interaction between the prosecutor’s office and the state authorities: consideration of Mps inquiries by the prosecutor’s office, participation of prosecutors in the work of investigative commissions and temporary special commissions of the Verkhovna Rada of Ukraine, interaction of the prosecutor’s office with the Accounting Chamber of the Verkhovna Rada of Ukraine, prosecutors’ representation of state interests in the court by presenting lawsuits within administrative, commercial or civil proceedings, interaction of the prosecutor’s office with the judicial branch of power in the process of judicial system, coordination of law enforcement activity, informing the representative authorities about the results of the activity of the prosecutor’s office and the rule of law in the state and individual territorial community. Improvement of legal principles of cooperation between prosecutor’s office and public administration entities can take place in such areas as bringing the provisions of the Law of Ukraine “On the Prosecutor’s Office” in line with the Constitution of Ukraine, development of a common form of request to all prosecutor’s office in regard to represent the interests in court, establishment of uniform terms for all authorities to consider their requests by the prosecutor’s office, establishment of a separate norm in the Law of Ukraine “On the Prosecutor’s Office” that would regulate the procedure and conditions of coordination of law enforcement activities of other authorities by the prosecutor’s office. Рассмотрены проблемы правового регулирования взаимодействия прокуратуры с субъектами публичной администрации по вопросам выполнения возложенных на неё функций. Исследованы законодательные и подзаконные акты, которые регулируют взаимодействие прокуратуры с органами государственной власти. Статья содержит ссылки на решения Конституционного Суда Украины. Определены основные направления взаимодействия прокуратуры с органами исполнительной власти. Предложено определение взаимодействия прокуратуры с субъектами публичной администрации. Сформулированы предложения по усовершенствованию правового регулирования такого взаимодействия.