Перегляд за Ключові слова "law enforcement agencies"
Зараз показуємо 1 - 20 з 445
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Публікація Administrative and legal regulation of law enforcement agencies in ensuring human rights and national security of the state(AD ALTA: journal of interdisciplinary research. – 2024. – Vol. 14, Issue 1. – P. 12-15, 2024) Салманова, О. Ю.; Salmanova, O. Yu.; Komziuk, A. T.; Комзюк, А. Т.; Kazanchuk, I. D.; Казанчук, І. Д.; Prysyazhnyuk, O.; Shovkun, Yu. I.; Шовкун, Ю. І.; Казанчук Ірина Дмитрівна; Anatolii Komziuk; Olena SalmanovaДотримання прав людини є показником безпеки та благополуччя держави. Держава в особі правоохоронних органів має на меті докласти всіх необхідних зусиль для зменшення ризиків, пов’язаних із порушенням прав людини та національної безпеки. Від імені держави правоохоронні органи покликані забезпечити належний рівень захисту та підтримки як у суспільстві, так і в самій державі. Донедавна безпеку в державі та суспільстві забезпечували виключно правоохоронні органи. Проте повномасштабна війна внесла відчутні зміни в повсякденне життя українців. З цієї причини адміністративно-правове регулювання діяльності правоохоронних органів із забезпечення прав людини та національної безпеки держави. Метою даної статті є характеристика адміністративно-правового регулювання діяльності правоохоронних органів щодо забезпечення прав людини та національної безпеки держави.Документ Contemporary forms and methods of counteracting narcotization of the youth(Amazonia Investiga. – 2020. – Vol. 9, No 25. – P. 377-385, 2020) Komziuk, A. T.; Комзюк, А. Т.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7377-9241; Orlovskyi, R.; Orlovskyi, B.; Rodionova, T. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7039-5285Метою статті є аналіз найбільш ефективних форм і методів протидії наркотизації в суспільстві, особливо серед молоді, а також надання характеристики найбільш вагомих чинників, під дією яких наркотизація отримує своє поширення. Під час написання статті авторами застосовувалися такі методи наукового пізнання, як діалектичний, догматичний, системного аналізу та порівняльно-правовий. У статті аналізуються форми та методи протидії наркотизації молоді в Україні та світі. Запропоновано визначення понять «наркотизація», «протидія наркотизації», «форми протидії наркотизації» та «методи протидії наркотизації». Встановлено пряму залежність процесу виникнення та подальшого розповсюдження наркотизації від комплексу суспільних чинників, кожен із яких охарактеризований окремо. Окрім аналізу головних чинників виникнення та розповсюдження наркотизації серед молоді, не менш важливу увагу було приділено визначенню форм, методів та засобів протидії цьому негативному суспільному явищу. Вивчено позитивний досвід діяльності органів правопорядку розвинутих країн світу в сфері протидії наркотизації, у тому числі серед молоді. Підкреслено, що ефективність методів, спрямованих на примусово-насильницьке подолання наркотизації, значно менша за превентивні методи, які є більш гуманними та економічно ефективними. Зроблено висновок про необхідність простійного залучення громадян для протидії наркотизації суспільства, і особливо серед молоді.Документ Criminal and legal protection of law enforcement officers: current state and perspectives of improvement(Вісник Кримінологічної асоціації України. - 2017. - № 3 (17). - С. 140-147, 2017) Bandurka, O. M.; Бандурка, О. М.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0240-5517; Lytvynov, O. M.; Литвинов, О. М.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2952-8258Розглянуто проблеми пошуку оптимальної моделі кримінально-правової захисту співробітників правоохоранітельних органів, а також запропоновані шляхи вдосконалення існуючого стану справ у протидії злочинності.Документ Historical and foreign experience of operational search of primary operational-search information(Visegrad journal on human rights. – 2020. – № 1 (Vol. 2). – P. 49-54, 2020) Волошина, М. О.; Voloshyna, M. O.Досліджено та проаналізовано вітчизняний та зарубіжний досвід оперативного пошуку первинної оперативно-розшукової інформації, а також визначено перспективні шляхи покращення організаційно-тактичних засад такої діяльності. Визначено історичний розвиток оперативного пошуку первинної оперативно-розшукової інформації, його видозмінення та становлення самостійною організаційно-тактичною формою оперативно-розшукової діяльності, а також проаналізовано зарубіжну практику здійснення вказаного виду діяльності та визначено перспективні до впровадження напрями.Документ International Aspect of Legal Regulation of Corruption Offences Commission on the Example of Law Enforcement Agencies and Banking System of Ukraine(Asers Pablishing, 2017, Vol. 8, №1, 2017) Kosytsia, O. O.; Косиця, О. О.; Рєзнік, О. М.; Reznik, O. M.; Клочко, А.М.; Klochko, A.M.; Пахомов, В. В.; Pakhomov, V. V.The article analyzes the legislation such countries as Ukraine, the Russian Federation (hereafter – RF) and the Republic of Belarus, norms of which provide a system of measures to combat corruption as well as responsibility for such kind of offences. Moreover the article considers such burning question as counteraction of such kinds of offences and also different legislative approaches on the definition of “corruption” in the countries mentioned above. We consider the criminal-legal norms as provided in the Criminal Code of Ukraine, establishing the responsibility for obtaining of unlawful benefit by the officials. We study the provisions of the current legislation of Ukraine aimed at prevention of corruption in the society. The special attention is given to the concepts of «illegal benefit» and «bribe», the key differences of these terms are defined. Also an attention is paid to the terms «officials» and «law enforcement officials». This article also discusses some features of committing crimes by the officials of the banking institutions. It is noted that the committing of such crimes is the problem promoting the destabilization of the banking system. The underlying mechanisms and the high latency of these crimes, being made mostly by organized criminal groups, entail negative consequences for the economy of each individual country and in general all over the world.Документ Issues of Interaction of Penitentiary Agencies and Institutions with the Departments on Combating Crime in Ukraine and Poland(Журнал східноєвропейського права. – 2017. – № 38. – С. 5-11, 2017) Bailov, A. V.; Байлов, А. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-6900-1915; Romanchuk, I. O.; Романчук, І. О.У статті аналізуються питання взаємодії пенітенціарних органів та установ з іншими правоохоронними органами України та Польщі. Автори вказують, що боротьба зі злочинністю є спільною метою всіх правоохоронних органів, яка досягається тільки шляхом взаємодії останніх один з одним. Визначено форми взаємодії пенітенціарних органів та установ з підрозділами по боротьбі зі злочинністю в Україні та Польщі. Автори виконали порівняльний аналіз законодавства обох країн з цього питання і розробили деякі пропозиції щодо його удосконалення.Документ Law enforcement agencies in the system of entities of protection and defense of human rights(Amazonia Investiga. – 2020. – Vol 9, No 30 (June). – P. 77-83, 2020) Panova, O. O.; Панова, О. О.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3533-5076; Tanko, A. V.; Танько, А. В.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8425-2202; Povydysh, V. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3908-6409; Alieksieieva, O. V.; Алєксєєва, О. В.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3390-536XМета даної статті полягає у визначені ролі правоохоронних органів у системі захисту прав та свобод людини. Предметом дослідження виступили правовідносини, що виникають під час діяльності правоохоронних органів щодо захисту прав та свобод людини. Під час написання статті використано такі методи наукового пізнання, як: діалектичний, логіко-семантичний, формально-юридичний та аналітичний. Шляхом проведення низки науково-дослідних аналізів та порівнянь було надано визначення поняття «правоохоронні органи». У ході написання даної наукової роботи було простежено рівень впливу ефективно функціонуючих правоохоронних органів на усю систему захисту основоположних прав і свобод людини та громадянина. Констатовано, що зважаючи на багатогалузевий характер діяльності правоохоронних органів, їх розгалужену систему тощо неможливо в одному законодавчому акті згрупувати їх. Першопричиною цього є те, що на всі правоохоронні органи покладено різні функції, перед ними стоять різні завдання, вони мають зовсім не однакові повноваження та ін. Підкреслено, що незалежно від держави, в якій вони знаходяться, правоохоронні органи (а особливо їх діяльність із забезпечення невід’ємних охоронюваних прав), завжди будуть взірцем для усього суспільства. Звідси походить фундамент широко розповсюдженої наукової тези про те, що якість роботи правоохоронців у сфері захисту та дотримання забезпечуваних конституцією прав, свобод та законних інтересів осіб є прямим віддзеркаленням рівня успіху та компетентності усіх суб’єктів суспільства країни в цій сфері.Публікація Legal basis for the activities of law enforcement agencies under the legal regime of martial law(International Journal of Religion. – 2024. – Vol. 5, № 3. – P. 281-287, 2024) Gusarov, S. M.; Гусаров, С. М.; Salmanova, O. Yu.; Салманова, О. Ю.; Prysyazhnyuk, O.; Shovkun, Yu. I.; Шовкун, Ю. І.; Сергій Гусаров; Olena SalmanovaПроблемні питання щодо правових засад діяльності правоохоронних органів в умовах правового режиму воєнного стану зумовлені значними загрозами українській державності, суверенітету та територіальній цілісності України. Ці аспекти особливо загострилися після 24 лютого 2022 року внаслідок повномасштабного вторгнення Російської Федерації, що зумовлює актуальність теми. Метою дослідження є визначення правових основ діяльності органів внутрішніх справ в умовах правового режиму воєнного стану у світлі новітніх соціально-економічних, ідеологічних та безпекових проблем. У статті використано такі методи як аналіз, синтез, дедукція, індукція, логіко-правовий метод і прогнозування. У рамках дослідження виділено окремі організаційно-правові принципи, які найбільш широко ілюструють глибину змін у діяльності правоохоронних органів в умовах воєнного стану. Принцип ситуативного впровадження нових послуг для допомоги населенню зводиться до того, щоб правоохоронці надавали послуги з розміщення населення в притулках, забезпечення питною водою та продуктами харчування незахищених верств населення тощо. Тут діє правило, щоб ефективний зміст у протидії роз’єднанню, існує потреба у розкритті існуючої призми, яка зможе запобігти заходам, що використовуються для запобігання озброєним групам, які більшою мірою продовжуватимуть становити загрозу для побудови стабільної зовнішньої політики держави.Документ Police reform in Ukraine. A reconnaissance of perceptions(Constructing and organising crime in Europe / Petrus C. van Duyne, Alexey Serdyuk, Georgios A. Antonopoulos, Jackie H. Harvey, Klaus von Lampe (Eds.); Kharkiv National University of Internal Affairs, Northumbria University, Teesside University, Utrecht University. – Chicago-Kharkiv : Eleven International Publishing, Kharkiv National University of Internal Affairs, 2019. - P. 336-377, 2019) Sviatokum, I. O.; Святокум, І. О.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4374-5494; ResearcherID: I-7047-2016; Serdiuk, O. O.; Сердюк, О. О.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5733-6432; ResearcherID: I-5924-2016; Scopus Author ID: 56857350300; Duyne, van Petrus C.Після проголошення незалежності в 1991 році Україна успадкувала стару радянську поліцейську систему, не вносячи істотних змін. По суті, структура залишилася на місці, і перший національний закон «Про міліцію», прийнятий в 1990 році, хоча технічно Україна була ще радянською республікою, нічого не змінив у тому, як працював старий, а потім і новий правоохоронний орган. Міліція продовжувала функціонувати як явно воєнізована, сильно централізована система при Міністерстві внутрішніх справ. Останні і перші були організаційно розділені, що означало, що міністерство одночасно служило центральним органом управління міліції, причому міністр був де-факто главою міліції (де-юре, відповідної посади навіть не існувало). Радянська спадщина також проявилося в способах вимірювання ефективності міліції. Оцінка ефективності грунтувалася головним чином на статистиці злочинності, вимірюючи такі показники, як кількість зареєстрованих злочинів, рівень розкриття, рівень засудження і т. Д. (Марковська та Сердюк, 2013). Показники поточного періоду порівнювалися з відповідними показниками за попередній період, тому необхідно або зберегти показники на колишньому рівні, або постійно «покращувати» їх, але в межах правдоподібного діапазону. Ця система створила сильні стимули для офіцерів маніпулювати цифрами для досягнення необхідних цілей і, таким чином, була спрямована на те, щоб представити громадськості упереджені цифри, що маніпулюють процес оцінки (Марковська та Сердюк, 2013). Першим важливим документом, що виражає серйозні наміри українського уряду з реформування міліції, є Постанова Кабінету Міністрів України про основи розвитку системи МВС в 1996 році. Документ не торкався вищезгаданих питань, але замість цього зосередив увагу на розвитку міліції в існуючих рамках. Пізніше питання реформування Міністерства внутрішніх справ та міліції періодично порушувалося (в 1996-1998 роках, в 2003 році, в 2005 році, в 2010 році і т. д.) І знову опускався. Хоча в деяких випадках деякі зміни дійсно були здійснені, міліція все ще в значній мірі зберігала свій централізований характер, засновану на планах оцінку ефективності та інші особливості, успадковані від радянського періоду. Ми не будемо намагатися детально аналізувати кожен з цих випадків; замість цього, в цьому розділі ми зосередимо нашу увагу на двох випадках реформ, а саме на спробу скасувати дорожню поліцію (ДАІ) в 2005 році і реформу кримінально-процесуального законодавства в 2012 році.Документ PR-аспект та основні фактори негативного впливу інформації на діяльність правоохоронних органів(Право і безпека. - 2020. - № 3 (78). - С. 80-84, 2020) Сенчук, І. І.; Senchyk, I. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0025-8143Досліджено сучасну практику поширення інформації про діяльність органів влади, зокрема у правоохоронній сфері, з метою з’ясування ролі та впливу інформації про діяльність правоохоронних органів на підвищення їх авторитету та довіри серед населення і забезпечення належного виконання правоохоронних функцій відповідними посадовими особами. Виокремлено й охарактеризовано три основні фактори негативного впливу інформації на діяльність правоохоронних органів. Дослідження таких факторів дозволяє розробити та науково обґрунтувати правові механізми зменшення або нівелювання їх шкідливого інформаційного впливу на діяльність органів влади, державний суверенітет та забезпечення правопорядку в країні.Документ Problem oriented policing in Kharkiv Region: first steps of implementation(Підготовка поліцейських в умовах реформування системи МВС України : зб. наук. пр. – Харків: ХНУВС, 2019. – С. 25-28, 2019) Serdiuk, O. O.; Сердюк, О. О.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5733-6432; ResearcherID: I-5924-2016; Scopus Author ID: 56857350300; Markovska, A.; Марковська, Г. О.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0547-4067Надано соціологічне дослідження поліцейської діяльності, засноване на моделі «ком'юніті полісінг» в Харківській області.Документ Significance of foreign language command for law enforcers in modern Ukraine(Правова наука і державотворення в Україні в контексті правової інтеграції: матеріали ХІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Суми, 21-22 трав. 2021 р.). – Суми: Видав. дім «Ельдорадо», 2021. – С. 131-133, 2021) Mokhoniok, Z.; Мохоньок, З.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3923-8940Наголошено, що за останні 20 років система правоохоронних органів України зазнала реформування. Наразі працівники поліції повинні мати відповідну вищу освіту та володіти іноземною мовою задля досягнення успіху в цій професії. Сучасні фахівці високого рівня повинні критично мислити, вирішувати поставлені проблеми та, як результат, мати кращі перспективи кар’єрного зростання. Підкреслено, що навички іноземних мов стають в нагоді представникам правоохоронних органів від місцевих департаментів до урядових установ, де лише вільне спілкування англійською мовою може сприяти у влаштуванні на роботу в національній безпеці, боротьбі з наркотиками та інших сферах.Публікація Sociological monitoring «Public safety and trust to law enforcement agencies» as a step to developing Community Policing in Kharkiv region(Вісник Харківського національного університету ім. В. Н. Каразіна. Серія: Соціологічні дослідження сучасного суспільства: методологія, теорія, методи. - 2017. - Вип. 39. - С. 194-201, 2017) Serdiuk, O. O.; Сердюк, О. О.; Shilston, Timothy G.; Sokurenko, V. V.; Сокуренко, В. В.; Valerii SokurenkoУ статті представлені результати опитування жителів Харкова і Харківської області з проблем публічної безпеки і довіри до правоохоронних органів, проведеного Харківським національним університетом внутрішніх справ у співпраці з Головним управлінням Національної поліції Харківської області за підтримки Консультативної місії Європейського Союзу, в рамках «Щорічної програми безпеки Харківської області» і «Регіональної програми публічної безпеки і порядку в Харківській області 2016 - 2017». Автори проаналізували проблеми оцінки роботи поліції за допомогою якісних і кількісних методів. Автори підкреслюють важливість вивчення громадської думки як основного елементу оцінки поліцейської діяльності. Серед компонентів ком'юніті полісінг (поліцейської діяльності спрямованої на потреби місцевої громади) автори виділяють наступні: близькість, видимість і доступність поліції; рішення довгострокових проблем; проактивна профілактика; багатосторонні партнерські відносини; активну участь громадян в правоохоронній діяльності. Автори стверджують, що подібні дослідження повинні бути регулярними, і результати повинні впливати на складання «Щорічної програми безпеки регіону». Результати досліджень та щорічних звітів за програмою безпеки повинні відкрито публікуватися, щоб громадяни бачили, що проблеми безпеки їхнього регіону відображені в пріоритетах не тільки поліції, але і інших відомств. У дослідженні проаналізовано ряд суб'єктивних та поведінкових показників, таких як: сприйняття публічної безпеки, оцінка діяльності поліції в дзеркалі громадської думки, довіра до правоохоронних органів, взаємодія з поліцією, віктимологічні показники, проблеми правоохоронної діяльності в місцевій громаді і очікування місцевих жителів від правоохоронних органів. Автори розглядають це дослідження як крок від «реактивної поліцейської діяльності» до проактивної поліцейської діяльності заснованої на моделі «ком'юніті полісінг» в Харківській області.Документ Some issues of legal regulation of physical training within law enforcement agencies: nowadays reality(Особливості підготовки поліцейських в умовах реформування системи МВС України : зб. матеріалів I міжнар. наук.-практ. конф. , м. Харків, 20 трав. 2016 р. - Харків : ХНУВС, 2016. - С. 91-95, 2016) Jedrzejewski, R.; Kolisnichenko, V. V.; Колисниченко, В. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4896-7889; Artemieva, H. P.Доповідь спрямована на розкриття моделі системи фізичної підготовки курсантів ВНЗ системи МВС України, яка структурно повинна бути наповнена спрямовано-змістовим, функціонально-реалізуючим і результативним компонентами та відображати взаємодію двох основних підсистем: суб’єкта й об’єкта навчання та виховання з фізичної підготовки.Документ The effect of physical training on health and psycho-emotional state of managers of law enforcement agencies(Wiadomosci Lekarskie Medical Advances. – 2023. – Vol. LXXVI, Issue 2 (February). – P. 285-291, 2023) Okhrimenko, I. M.; Ponomarenko, Ya. S.; Пономаренко, Я. С.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3374-3930; Shvets, D. V.; Швець, Д. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1999-9956; Ostapovich, V. P.; Kutsenko, D. V.; Torlo, O. І.; Hnatyuk, S. S.Досліджено вплив занять фізичною культурою на здоров'я та психоемоційний стан керівників правоохоронних органів. Виявлено недостатній рівень загальної фізичної підготовленості керівників органів внутрішніх справ усіх вікових груп. Показано найгірший рівень серед керівників старших вікових груп. Серед фізичних якостей найгірший рівень виявлено у розвитку витривалості. Визначено надійний зв'язок між показниками здоров'я та психоемоційного стану керівників правоохоронних органів та рівнем їх загальної фізичної підготовленості. Встановлено, що застосування загальнофізичної підготовки з переважним використанням вправ на витривалість і силу з урахуванням віку керівників правоохоронних органів є напрямком вирішення проблеми зміцнення здоров’я, покращення показників психоемоційного стану та професійної діяльності керівників правоохоронних органів.Документ The legal regulation of service and combat activities of the security and defense sector of Ukraine in crisissituations(Вісник Національної академії правових наук України. - 2021. - Т. 28, № 2. - С. 76-85, 2021) Bielai, S. V.; Бєлай, С. В.; Kobzar, O. F.; Кобзар, О. Ф.; Yevtushenko, I. V.; Євтушенко, І. В.; Korniienko, V.V.; Корнієнко, В.В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7682-1281; Koba, O. V.Зазначено, що нинішня ситуація в Україні свідчить про потребу нового розвитку теорії військової діяльності правоохоронних органів в умовах врегулювання збройного протистояння в окремих районах Донецької та Луганської областей. Тому на перший план висуваються питання нормативно-правового забезпечення правоохоронних органів у реагуванні на кризові ситуації. Аналіз нормативно-правових актів показує, що правові норми недостатньо чітко сформульовані та неоднозначно трактуються правоохоронними органами. Тому необхідно вдосконалити законодавчий механізм запобігання та реагування на кризові ситуації, що загрожують національній безпеці України. Розкрито сутність та особливості правового регулювання бойових операцій у сфері безпеки та оборони України в кризових ситуаціях та розроблено конкретні практичні рекомендації, науково обґрунтовані пропозиції щодо вдосконалення державного управління у цій галузі.Документ Автоматизація відеодокументування переміщень об’єкта для вирішення задач правоохоронних органів(Застосування інформаційних технологій у підготовці та діяльності сил охорони правопорядку : зб. тез доп. міжнар. наук.-практ. конф. ( м. Харків, 15 берез. 2019 р.). – Харків : НАНГУ, 2019. – С. 135-136, 2019) Мордвинцев, М. В.; Mordvyntsev, M. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-7674-3164; Хлєстков, О. В.; Khliestkov, O. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8777-8269; Ницюк, С. П.; Nytsiuk, S. P.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-8251-642XРозглядаються перспективи створення та використання системи відеодокументування переміщень об'єкта для вирішення задач правоохоронних органів з використанням системи геолокації GSM оператора та GPS навігації.Документ Административные процедуры осуществления контроля над деятельностью правоохранительных органов в Украине(Legea si viata = Закон и Жизнь : междунар. науч.-практ. журн. – 2014. – № 10/2 (Octombrie). – P. 106-110, 2014) Музычук, А. Н.; Muzychuk, O. M.; Музичук, О. М.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8367-2504Сформулировано понятие административных процедур осуществления контроля над деятельностью правоохранительных органов в Украине, определены их особенности, стадии и практически значимые критерии классификации. Под административными процедурами автор предлагает понимать совокупность последовательных и взаимосвязанных стадий, направленных на обеспечение реализации контрольных полномочий субъекта контроля, охрану и защиту прав и законных интересов правоохранительных органов как объектов контроля. The concept of administrative procedures for exercising control over the activities of law enforcement agencies in Ukraine has been formulated, their features, stages and practically significant classification criteria have been determined. The author proposes to understand administrative procedures as a set of sequential and interconnected stages aimed at ensuring the implementation of the control powers of the subject of control, protection and protection of the rights and legitimate interests of law enforcement agencies as objects of control. Сформульовано поняття адміністративних процедур здійснення контролю над діяльністю правоохоронних органів в Україні, визначено їх особливості, стадії і практично значущі критерії класифікації. Під адміністративними процедурами автор пропонує розуміти сукупність послідовних і взаємопов'язаних стадій, спрямованих на забезпечення реалізації контрольних повноважень суб'єкта контролю, охорону і захист прав та законних інтересів правоохоронних органів як об'єктів контролю.Документ Адміністративна діяльність органів поліції України : підручник(Харків: ХНУВС, 2017. – 432 с., 2017) Сокуренко, В. В.; Sokurenko, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8923-5639; Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016; Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4201-0218; Троян, В. А.; Troian, V. A.; Синявська, О. Ю.; Syniavska, O. Yu.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6386-4151; Угровецький, О. П.; Uhrovetskyi, O. P.; Бугайчук, К. Л.; Bugaychuk, K. L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2429-5010; ResearcherID: I-5612-2016; Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7072-961X; Казанчук, І. Д.; Kazanchuk, I. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4269-2749; Денисюк, Д. С.; Denysiuk, D. S.; Резанов, С. А.; Rezanov, S. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7429-5273; Панова, О. О.; Panova, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3533-5076; Швець, Д. В.; Shvets, D. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1999-9956; Іванцов, В. О.; Ivantsov, V. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2904-0466; Руколайніна, І. Є.; Rukolainina, I. Ye.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-6010-0570; Хряпинський, А. П.; Khriapynskyi, A. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4899-3326; Селюков, В. С.; Seliukov, V. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6690-6484; Качинська, М. О.; Kachynska, M. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7319-4470; Чишко, К. О.; Chyshko, K. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8810-7950; ResearcherID: B-9017-2018; ResearcherID: B-9071-2018; Сокуренко, В. В. - редакторУ підручнику висвітлено основні положення законодавства України, що регулює адміністративну діяльність органів поліції, розкрито зміст і напрями цієї діяльності, висвітлено особливості превентивної роботи поліції, зокрема в частині налагодження взаємодії поліції та суспільства. Охарактеризовано особливості організації підтримання публічної безпеки та порядку, захисту й дотримання прав і свобод людини в діяльності поліції, адміністративно-юрисдикційної діяльності поліції, контролю і нагляду як основи забезпечення законності в діяльності органів поліції. Викладено алгоритм дій поліцейських щодо протидії насильству в сім’ї, протидії нелегальній міграції та у разі настання надзвичайних ситуацій.Документ Адміністративно-правове забезпечення взаємодії та координації діяльності правоохоронних органів на регіональному рівні в Україні : автореф. дис.(Харків, 2019) Русецький, А. А.; Rusetskyi, A. A.; Русецкий, А. А.; Клюєв, О. М. - науковий консультантУ дисертації наведено теоретичне узагальнення та нове вирішення наукової проблеми, яка полягає у визначенні сутності та особливостей адміністративно-правового забезпечення взаємодії та координації діяльності правоохоронних органів на регіональному рівні в Україні. Здійснюється історико-правовий аналіз взаємодії та координації діяльності правоохоронних органів на регіональному рівні. Узагальнюється зарубіжний досвід організації взаємодії та координації діяльності правоохоронних органів на регіональному рівні та пропонуються можливості його використання в Україні.