Перегляд за Ключові слова "regional level"
Зараз показуємо 1 - 20 з 32
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Areas for ensuring public safety and order at the regional level(Legal, Economic Science and Praxis. - 2021. - № 3. - P. 17-20, 2021) Herasymchuk , R. V.; Герасимчук, Р. В.Узагальнено теоретичні підходи щодо сутності та особливостей категорії «сфери забезпечення громадської безпеки і порядку на регіональному рівні». Проведено аналіз чинного законодавства, норми якого спрямовані на регулювання суспільних відносин, що виникають у сфері забезпечення громадської безпеки та порядку на регіональному рівні. Висвітлено та охарактеризовано основні напрями забезпечення громадської безпеки та порядку на регіональному рівні.Документ Адміністративно-правове забезпечення взаємодії та координації діяльності правоохоронних органів на регіональному рівні в Україні : автореф. дис.(Харків, 2019) Русецький, А. А.; Rusetskyi, A. A.; Русецкий, А. А.; Клюєв, О. М. - науковий консультантУ дисертації наведено теоретичне узагальнення та нове вирішення наукової проблеми, яка полягає у визначенні сутності та особливостей адміністративно-правового забезпечення взаємодії та координації діяльності правоохоронних органів на регіональному рівні в Україні. Здійснюється історико-правовий аналіз взаємодії та координації діяльності правоохоронних органів на регіональному рівні. Узагальнюється зарубіжний досвід організації взаємодії та координації діяльності правоохоронних органів на регіональному рівні та пропонуються можливості його використання в Україні.Документ Адміністративно-правові засади взаємодії та координації у сфері правоохоронної діяльності на регіональному рівні : автореферат дисертації(Харків : Харківський національний університет внутрішніх справ, 2022) Шкіндюк, В. І.; Shkindiuk, V. I.; Шкиндюк, В. И.; Музичук, О. М. - науковий керівникВизначається поняття взаємодії та координації у сфері правоохоронної діяльності як об’єкта адміністративно-правового регулювання. З’ясовується сутність і особливості регіону як адміністративно-правової категорії. Надається характеристика правовим засадам взаємодії та координації у сфері правоохоронної діяльності та встановлюється місце серед них адміністративно-правових норм. Розкривається зміст поняття правоохоронних органів як суб’єктів взаємодії та координації у сфері правоохоронної діяльності на регіональному рівні та встановлюються особливості їх адміністративно-правового статусу. Окреслюються напрями та межі взаємодії та координації у сфері правоохоронної діяльності на регіональному рівні. З’ясовується коло та зміст адміністративно-правових форм і методів взаємодії та координації у сфері правоохоронної діяльності на регіональному рівні. Узагальнюється зарубіжний досвід організації взаємодії та координації у сфері правоохоронної діяльності на регіональному рівні й опрацьовуються можливості його використання в Україні. Встановлюються напрями вдосконалення адміністративного законодавства, яке регулює взаємодію та координацію у сфері правоохоронної діяльності на регіональному рівні. Окреслюються шляхи вдосконалення організаційних засад взаємодії та координації у сфері правоохоронної діяльності на регіональному рівні.Документ Адміністративно-правові засади взаємодії та координації у сфері правоохоронної діяльності на регіональному рівні : дисертація(Харків : Харківський національний університет внутрішніх справ, 2022) Шкіндюк, В. І.; Shkindiuk, V. I.; Шкиндюк, В. И.; Музичук, О. М. - науковий керівникВизначається поняття взаємодії та координації у сфері правоохоронної діяльності як об’єкта адміністративно-правового регулювання. З’ясовується сутність і особливості регіону як адміністративно-правової категорії. Надається характеристика правовим засадам взаємодії та координації у сфері правоохоронної діяльності та встановлюється місце серед них адміністративно-правових норм. Розкривається зміст поняття правоохоронних органів як суб’єктів взаємодії та координації у сфері правоохоронної діяльності на регіональному рівні та встановлюються особливості їх адміністративно-правового статусу. Окреслюються напрями та межі взаємодії та координації у сфері правоохоронної діяльності на регіональному рівні. З’ясовується коло та зміст адміністративно-правових форм і методів взаємодії та координації у сфері правоохоронної діяльності на регіональному рівні. Узагальнюється зарубіжний досвід організації взаємодії та координації у сфері правоохоронної діяльності на регіональному рівні й опрацьовуються можливості його використання в Україні. Встановлюються напрями вдосконалення адміністративного законодавства, яке регулює взаємодію та координацію у сфері правоохоронної діяльності на регіональному рівні. Окреслюються шляхи вдосконалення організаційних засад взаємодії та координації у сфері правоохоронної діяльності на регіональному рівні.Документ Адміністративно-правові засади взаємодії та координації у сфері правоохоронної діяльності на регіональному рівні : монографія(Вінниця : ТВОРИ, 2023. - 172 с., 2023) Шкіндюк, В. І.; Shkindiuk, V. I.Монографію присвячено комплексному аналізу актуальних теоретико-методологічних, нормативно-правових і практичних аспектів взаємодії та координації у сфері правоохоронної діяльності на регіональному рівні. Визначено поняття взаємодії та координації у сфері правоохоронної діяльності як об’єкта адміністративно-правового регулювання, з’ясовано сутність і особливості регіону як адміністративно-правової категорії, надано характеристику правовим засадам взаємодії та координації у сфері правоохоронної діяльності та встановлено місце серед них адміністративно-правових норм тощо. Монографія розрахована на науковців, суб’єктів нормотворчого процесу, працівників правоохоронних органів та учасників правозастосовчої діяльності в галузі прав людини та правоохоронної діяльності, викладачів, аспірантів, докторантів та студентів вищих юридичних навчальних закладів, а також всіх, хто цікавиться проблемами правоохоронної діяльності.Документ Адміністративно-правові засади діяльності Національної поліції України щодо запобігання та протидії наркоманії на регіональному рівні : автореф. дис.(Харків, 2019) Галюк, А. В.; Haliuk, A. V.; Сокуренко, В. В. - науковий керівникДисертацію присвячено аналізу адміністративно-правових засад діяльності Національної поліції України щодо запобігання та протидії наркоманії на регіональному рівні. Визначено сутність діяльності щодо запобігання та протидії наркоманії на регіональному рівні як об’єкта адміністративно-правового регулювання. З’ясовано місце органів поліції в системі суб’єктів запобігання та протидії наркоманії на регіональному рівні. Розкрито правові засади діяльності органів поліції щодо запобігання та протидії наркоманії на регіональному рівні та з’ясовано місце серед них норм адміністративного законодавства. Окреслено зміст превентивної діяльності територіальних органів поліції у сфері упорядкування обігу наркотичних засобів. Охарактеризовано особливості розгляду територіальними органами поліції справ про адміністративні правопорушення, пов’язані з незаконним виробництвом, придбанням, зберіганням, перевезенням, пересиланням наркотичних засобів або психотропних речовин. Опрацьовано напрями взаємодії територіальних органів поліції з іншими суб’єктами. Узагальнено зарубіжний досвід діяльності поліції щодо запобігання та протидії наркоманії на регіональному рівні. Розроблено пропозиції щодо розвитку адміністративного законодавства в частині упорядкування діяльності поліції щодо запобігання та протидії наркоманії на регіональному рівні.Документ Адміністративно-правові засади кадрового забезпечення Національної поліції України на регіональному рівні : автореф. дис.(Харків, 2018) Тетеря, В. М.; Teteria, V. M.; Сокуренко, В. В. - науковий керівникДисертаційну роботу присвячено визначенню особливостей адміністративно-правових засад кадрового забезпечення Національної поліції України на регіональному рівні та шляхів їх удосконалення з урахуванням вітчизняного та зарубіжного досвіду в контексті реформи Національної поліції України. У роботі визначено сутність, значення та особливості кадрового забезпечення поліції на регіональному рівні. Уточнено принципи кадрового забезпечення, визначено та охарактеризовано функції кадрового забезпечення Національної поліції на регіональному рівні. Проаналізовано правове регулювання кадрового забезпечення Національної поліції України на регіональному рівні та обґрунтовано місце в ньому адміністративного законодавства. З’ясовано об’єкт і предмет, суб’єктів кадрового забезпечення Національної поліції України на регіональному рівні. Уточнено та охарактеризовано основні форми і методи кадрового забезпечення Національної поліції на регіональному рівні. Проаналізовано адміністративні процедури кадрового забезпечення Національної поліції України на регіональному рівні. Запропоновано напрямки вдосконалення адміністративного законодавства, що регулює кадрове забезпечення Національної поліції України на регіональному рівні. Проаналізовано зарубіжний досвід кадрового забезпечення Національної поліції України на регіональному рівні та визначено можливості його використання в Україні. Обґрунтовано доцільність оптимізації критеріїв оцінювання якості кадрового забезпечення Національної поліції України на регіональному рівні.Документ Адміністративно-правові форми взаємодії та координації діяльності правоохоронних органів на регіональному рівні(Європейські перспективи. - 2018. - № 3. - С. 42-47, 2018) Русецький, А. А.; Rusetskyi, A. A.Визначено та розглянуто адміністративно-правові форми взаємодії та координації діяльності правоохоронних органів на регіональному рівні. Відзначено, що на законодавчому рівні питання форм взаємодії правоохоронних органів є недостатньо врегульованим, що, у свою чергу, вимагає негайного усунення. Administrative and legal forms of interaction and coordination of law enforcement agencies at the regional level are identified and considered. It is noted that at the legislative level, the issue of forms of cooperation between law enforcement agencies is insufficient regulated, which, in turn, requires immediate elimination. Определены и рассмотрены административно-правовые формы взаимодействия и координации деятельности правоохранительных органов на региональном уровне. Отмечено, что на законодательном уровне вопрос форм взаимодействия правоохранительных органов недостаточно урегулированным, что, в свою очередь, требует немедленного устранения.Документ Адміністративно-правові форми забезпечення цивільного захисту на регіональному рівні(Європейські перспективи. - 2024. - № 2. - С. 280-285, 2024) Остап'юк, А. Ю.; Ostapiuk, A. Yu.Встановлено, що адміністративно-правові форми забезпечення цивільного захисту на регіональному рівні найбільш доцільно розуміти як зовнішній прояв практичної діяльності спеціально уповноважених суб’єктів, яка спрямована на створення сприятливих правових, організаційних, управлінських, економічних та інших умов для функціонування даного інституту в рамках певного регіону. До вказаних форм віднесено: нормотворчість, видання індивідуальних адміністративно-правових актів, координація, укладення адміністративних договорів, вчинення організаційних та матеріально-технічних дій. Аргументовано, що нормотворчість, як форма забезпечення цивільного захисту на регіональному рівнів, полягає у тому, що за її допомогою спеціально уповноважені суб’єкти в межах своєї компетенції можуть приймати нормативно-правові акти, положення яких формують правове поле їх діяльності та реалізації функцій та завдань. Саме через нормотворчу діяльність вбачається можливим закріпити правовий порядок та особливості реалізації завдань забезпечення цивільного захисту в межах регіону за відповідними напрямами.Документ Взаємодія суб’єктів забезпечення публічної безпеки і порядку на регіональному рівні(Сучасні тенденції розвитку криміналістики та кримінального процесу в умовах воєнного стану: тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 25 листоп. 2022 р.). – Харків : ХНУВС, 2022. – С. 49-52, 2022) Герасимчук, Р. В.; Herasymchuk, R. V.Розкрито сутність поняття взаємодії суб’єктів забезпечення публічної безпеки і порядку на регіональному рівні. Наведено нормативно-правові положення, що регламентують дане поняття.Документ Використання методів багатомірного групування при статистичному аналізі енергоспоживання на регіональому рівні(Статистика України. – 2015. – № 3. – С. 37-44, 2015) Полтавець, Л. Л.; Poltavets, L. L.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8706-1329; Researcher ID:H-2298-2018У статті обґрунтовано використання методів кластерного аналізу при дослідженні енергоспоживання на регіональному рівні. З використанням агломеративної та дивізимної процедури кластеризації виділено три групи регіонів України за рівнем споживання енергетичних ресурсів. Визначено основні характеристики отриманих кластерів.Документ Елементи адміністративно-правового механізму взаємодії та координації діяльності правоохоронних органів на регіональному рівні(Юридичний бюлетень. - 2017. - Вип. 5. - С. 179-185, 2017) Русецький, А. А.; Rusetskyi, A. A.Визначено та розглянуто структурні елементи адміністративно-правового механізму взаємодії та координації діяльності правоохоронних органів на регіональному рівні, котрі повинні бути об'єднані між собою та доповнювати один одного.Документ Завдання та функції правоохоронних органів як суб`єктів взаємодії та координації на регіональному рівні(Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Право . - 2017. - Вип. 43, т. 4. - С. 272-276., 2017) Русецький, А. А.; Rusetskyi, A. A.У статті, на основі аналізу наукових поглядів вчених та діючого законодавства України, наведено теоретичне узагальнення та нове вирішення наукового завдання, що полягає у визначенні завдань та функцій окремих правоохоронних органів як суб’єктів взаємодії та координації на регіональному рівні, зокрема: Національної поліції України, Державної прикордонної служби, Національної гвардії України, Державного бюро розслідувань, Служби безпеки України, Національного антикорупційне бюро України та прокуратури. Відзначено, що завдання завжди походить від мети та є засобом її реалізації. У процесі постановки завдань в ціле зводяться бажане (чого хочемо досягти) і можливе (що для цього є). Тому для того щоб завдання мали сенс, вони повинні бути досяжними, але в той же час вимагають від органу максимальних зусиль. Завдання орієнтовані як на сьогодення, так і в майбутнє, вони задають орієнтири протягом планованого періоду, а також пропонують стандарти, за якими в кінці певного періоду оцінюватимуться результати. У свою чергу, функціями є основні напрямки діяльності конкретних органів державної влади по досягненню встановлених державою завдань. Акцентовано увагу на тому, що функції прокуратури України здійснюються виключно прокурорами. Делегування функцій прокуратури, а також привласнення цих функцій іншими органами чи посадовими особами не допускається. Аргументовано, що спільними в усіх правоохоронних органах виявилися ті функції, які, в першу чергу, пов’язані з реалізацією правоохоронних завдань, а саме: боротьба з правопорушеннями, забезпечення прав, свобод та законних інтересів осіб, держави і суспільства, недопущення протиправної поведінки у майбутньому тощо, а по-друге, усі вони передбачають взаємодію та координацію з метою припинити правопорушення, оперативно вирішити протиправну ситуацію та не допустити її повторення у майбутньому.Документ Зарубіжний досвід організації взаємодії та координації діяльності правоохоронних органів на регіональному рівні (на прикладі країн з децентралізованою моделлю забезпечення внутрішньої безпеки)(Право.ua. - 2018. - № 3. - С. 44-48, 2018) Русецький, А. А.; Rusetskyi, A. A.Розглянуто зарубіжний досвід організації взаємодії та координації діяльності правоохоронних органів на регіональному рівні на прикладі країн з децентралізованою моделлю забезпечення внутрішньої безпеки. Встановлено, що за децентралізованого підходу до організації системи правоохоронних органів і здійснення управління нею, регіональні суб`єкти правоохоронної діяльності мають досить високий рівень автономії, що дозволяє їм самостійно вирішувати більшість питань взаємодії на регіональному рівні. Координація діяльності правоохоронних органів також здійснюється регіональними органами влади, при чому як державної, так і муніципальної.Документ Зарубіжний досвід організації взаємодії та координації діяльності правоохоронних органів на регіональному рівні (на прикладі країн з централізованою моделлю забезпечення внутрішньої безпеки)(Supremaţia Dreptului = Верховенство Права: междунар. науч. журн. – 2018. – № 4. – С. 47-53, 2018) Русецький, А. А.; Rusetskyi, A. A.;Розглянуто зарубіжний досвід організації взаємодії та координації діяльності правоохоронних органів на регіональному рівні на прикладі країн з централізованою моделлю забезпечення внутрішньої безпеки. Акцентовано увагу, що французька модель організації і роботи поліцейських структур являє собою досить розгалужену, багаторівневу систему, якій притаманний досить високий ступінь управлінської централізації. Встановлено, що функції організації і забезпечення взаємодії та координації роботи французьких поліцейських служб, на регіональному рівні покладаються на відповідних керівників, залежно від галузі службової діяльності, у межах якої відбувається співпраця, адже вона, як правило, здійснюється не в загалі, а за окремими функціональними напрямками. Відзначено, що в якості цікавої особливості правоохоронної системи ФРН те, що у сфері протидії злочинності основний обсяг завдань і функцій як координаційного центру виконує не прокурор, а кримінальна поліція, на загальнодержавному рівні - федеральна, а на регіональному – відповідні відділи поліції земель.Документ Координація правоохоронної діяльності на регіональному рівні(Вісник Національного університету внутрішніх справ. – 2004. – Вип. 28. – С. 196-199, 2004) Клюєв, О. М.; Kliuiev, O. M.Розглянуто координацію правоохоронної діяльності на регіональному рівні. Надано практичні рекомендації щодо вирішення зазначених питань. Рассмотрена координация правоохранительной деятельности на региональном уровне. Даны практические рекомендации по решению указанных вопросов. Coordination of law enforcement activities at the regional level is considered. Practical recommendations are given to address these issues.Документ Мета та завдання взаємодії та координації діяльності правоохоронних органів на регіональному рівні(Науковий вісник публічного та приватного права. - 2017. - Вип. 6, т. 4. - С. 243-248, 2017) Русецький, А. А.; Rusetskyi, A. A.Зазначено, що координація і взаємодія правоохоронних органів в межах того чи іншого регіону повинні бути суворо регламентовані, що дасть можливість досягнути значних результатів за фактом реалізації мети та завдань останніх. Запропоновано внести зміни до відповідних нормативно-правових актів, в положеннях яких необхідно чітко сформувати та викласти мету і завдання координації та взаємодії діяльності правоохоронних органів на регіональному рівні.Документ Напрямки взаємодії та координації діяльності правоохоронних органів на регіональному рівні(Європейські перспективи. - 2019. - № 1. – С. 74-79, 2019) Русецький, А. А.; Rusetskyi, A. A.Наведено теоретичне узагальнення та нове вирішення наукового завдання, що полягає у визначенні напрямків взаємодії та координації діяльності правоохоронних органів на регіональному рівні. Констатовано, що забезпечення прав та свобод людини і громадянина, а також їх захист, апріорі є одним із найважливіших напрямків взаємодії правоохоронних органів на регіональному рівні. Зазначено, що сутність забезпечення законності, як напрямку взаємодії та координації правоохоронних органів на регіональному рівні полягає у тому, що спільна діяльність зазначених органів у переважній більшості випадків спрямовується на те, щоб створити такий стан функціонування суспільних відносин на регіональному рівні, за якого всі фізичні та юридичні особи, а також органи державної влади, будуть неухильно дотримуватись норм чинного законодавства України при здійсненні своєї діяльності.Документ Організаційні засади забезпечення взаємодії та координації діяльності правоохоронних органів на регіональному рівні(Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Юридичні науки. – 2018. – Вип. 2, т. 3. – С. 89-92, 2018) Русецький, А. А.; Rusetskyi, A. A.Визначено та розглянуто організаційні засади забезпечення взаємодії та координації діяльності правоохоронних органів на регіональному рівні. Констатовано, що сьогодні в досліджуваній сфері є досить багато недоліків, які потребуються негайного виправлення: по-перше, нині відчувається дефіцит фінансування взаємодії та координації діяльності правоохоронних органів; по-друге, недостатньо уваги приділяється навчанню працівників, особливо в контексті вивчення специфіки роботи інших правоохоронних органів; по-третє, недостатньо врегульованим є питання інформаційного забезпечення суб’єктів взаємодії. Акцентовано увагу на тому, що вирішення згаданих проблем дозволить якісно покращити стан взаємодії та координації діяльності правоохоронних органів на регіональному рівні.Документ Особливості локального регулювання праці державних службовців на регіональному рівні : автореф. дис.(Харків, 2019) Волик, Д. С.; Volyk, D. S.; Чижмарь, Ю. В. - науковий керівникВ дисертації на підставі узагальнення наукових праць вчених, в яких досліджувались особливості правового регулювання праці державних службовців та особливості локального правового регулювання трудових правовідносин, аналізу чинного законодавства України та проектів нормативно-правових актів у сфері правового регулювання праці державних службовців, представлено теоретичне узагальнення і нове вирішення наукового завдання яке полягає у визначенні сутності та особливостей локального правового регулювання праці державних службовців на регіональному рівні.