Перегляд за Ключові слова "subjects of interaction"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Субъекты взаимодействия при расследовании преступлений против правосудия(Legea si viata = Закон и Жизнь : междунар. науч.-практ. журн. – 2014 – № 3/2 (Martie). – P. 94-97, 2014) Книженко, С. А.; Knyzhenko, S. O.; Книженко, С. О.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1944-4256В статье определяются субъекты взаимодействия при расследовании преступлений против правосудия. Предлагается классифицировать субъекты взаимодействия на две группы: специализированные и неспециализированные субъекты. К специализированным относятся: оперативные подразделения, экспертные учреждения, контрольно-надзорные органы. Неспециализированные субъекты взаимодействия- это организации, учреждения, предприятия, средства массовой информации, общественность. The article defines the subjects of interaction in the investigation of crimes against justice. It is proposed to classify the subjects of interaction into two groups: specialized and non-specialized subjects. The specialized ones include operational units, expert institutions, and control and supervisory bodies. Non-specialized subjects of interaction are organizations, institutions, enterprises, the media, the public. У статті визначено суб'єкти взаємодії при розслідуванні злочинів проти правосуддя. Запропоновано класифікувати суб'єкти взаємодії на дві групи: спеціалізовані та неспеціалізовані суб'єкти. До спеціалізованих відносяться: оперативні підрозділи, експертні установи, контрольно-наглядові органи. Неспеціалізовані суб'єкти взаємодії- це організації, установи, підприємства, засоби масової інформації, громадськість.Документ Щодо оптимізації системи суб'єктів, що організовують взаємодію правоохоронних органів на регіональному рівні(Форум права. – 2018. – № 5. – С. 66-72, 2018) Русецький, А. А.; Rusetskyi, A. A.Констатовано, що кожен правоохоронний орган, виходячи із предмету свого відання та компетенції, самостійно визначає напрямки взаємодії та ресурси, необхідні для її реалізації. Така взаємодія має двосторонній характер і виражається здійсненні окремих спільних дій, заходів. Встановлено, що доречним є наділення функціональних підрозділів регіональних правоохоронних органів правом самостійно вирішувати питання організації взаємодії між собою для швидкого реагування на наявні зміни, ускладнення та проблеми. Показано, що має бути посилена персональна відповідальність керівників функціональних підрозділів за прийняті ними рішення. Доведено, що існуюча на сьогодні система взаємодії правоохоронних органів на регіональному рівні та координація такої взаємодії перебувають на стадії свого формування, тому наявні організаційні недоліки потребують на їх вирішення.