Психологія (Рsychology)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Психологія (Рsychology) за Ключові слова "abilities of social intelligence"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Вплив соціального інтелекту на особливості поведінки курсантів ЗВО зі специфічними умовами навчання в ситуаціях фрустрації та стресу(Право і безпека. – 2019. – № 1 (72). – С. 111-116, 2019) Харченко, С. В.; Kharchenko, S. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5149-7892Висвітлено результати дослідження взаємозв’язків здібностей соціального інтелекту й особливостей поведінки курсантів закладів вищої освіти зі специфічними умовами навчання в ситуаціях фрустрації та стресу. Виявлено, що більш високий рівень соціального інтелекту курсантів сприяє перешкодно-домінантному реагуванню в ситуації фрустрації та прояву стратегії «імпульсивні дії» в стресовій ситуації. З’ясовано, що знижений рівень соціального інтелекту курсантів пов’язується з екстрапунітивною реакцією в ситуації фрустрації й такими стратегіями поведінки в стресовій ситуації, як «непрямі дії» та «асоціальні дії».Документ Вплив чинника батьківської родини на рівень соціального інтелекту особистості(Теорія і практика сучасної психології. – 2019. – № 5, т. 1. – C. 75-80, 2019) Харченко, С. В.; Kharchenko, S. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5149-7892Проаналізовано чинники родини, які впливають на рівень соціального інтелекту особистості. Показано, що серед особливостей батьківської родини на рівень розвитку соціального інтелекту особистості в юнацькому віці впливає її склад, особливості сімейного мікроклімату та характер стосунків дитина – батьки. Узагальнено дані щодо впливу сімейних стосунків на формування здібностей соціального інтелекту особистості.Документ Соціальний інтелект та його розвиток у дошкільному віці(Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки. - 2017. - Вип. 4, т. 1. - С. 108-112, 2017) Харченко, С. В.; Kharchenko , S. V.В статті узагальнені сучасні уявлення щодо формування соціального інтелекту в дошкільному віці. Акцентується важливість взаємодії зі значущім компетентним дорослим щодо розвитку здібностей соціального інтелекту в цьому віці. Описані сприятливі психолого-педагогічні умови щодо вдосконалення здібностей соціального інтелекту у дітей дошкільного віку. Визначені вимоги та методи вдосконалення соціального інтелекту дорослих, які забезпечують розвиток здібностей дітей.