Фізична культура. Спорт. Physical Education. Sport
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Фізична культура. Спорт. Physical Education. Sport за Ключові слова "adaptation"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Особливості адаптації майбутнього офіцера Національної поліції України до високих та низьких температур при виконанні фізичного навантаження(Virtus: Scientific Journal. – 2019. – № 31 (February). – P. 62-65, 2019) Боровик, М. О.; Borovyk, M. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0943-6735У даній праці висвітленні питання, пов'язанні із вдосконаленням психофізичної підготовленості майбутніх офіцерів Національної поліції України, які проходять навчання у вищих закладах освіти із специфічними умовами навчання при впливі на них високих та низьких температур Дано поняття гіпотермії, проведена класифікація гіпотермії на помірну та важку. Розкриті причини розвитку гіпотермії такі як, фізичні, хімічні, поведінкові, розкрита взаємозалежність типу будови тіла на стан адаптації до екстремальних кліматичних умов. Охарактеризовані рекомендації направленні на розвиток фізичної працездатності, при виконанні фізичних вправ в умовах, низьких температур. Розкрито поняття гіпертермії. Проведений аналіз гіпертермічних травм: судоми м‟язів, теплове перевантаження, тепловий удар. Розглянуті загальні та спеціальні заходи направленні на покращення теплостійкості організму. Особливу увагу приділено питанню дегідратації організму в ході виконання фізичного навантаження, та ступеню вживання рідині при даному захворюванні. Проведенні спостереження за курсантами вищих закладів освіти з специфічними умовами навчання, які в ході навчальних занять з фізичної підготовки виконували різноманітні тренувальні вправи, а також комплекс заходів направлений вдосконалення адаптації до високих температур при виконанні контрольного нормативу з бігу на 1000 м. Програма складається з тридцяти шести занять, три заняття на тиждень, заняття проводились в один і той же час незважаючи на кліматичні умови та базувались на основі рівномірного, інтервального та повторного методів фізичного розвитку, в кінці кожного тижня суб‟єкти спостереження відвідували парну лазню. Проведена позитивна динаміка у відсоткову відношенні отриманих залікових балів.