Перегляд за Ключові слова "financial control"
Зараз показуємо 1 - 20 з 43
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Adaptation of budgetary legislation of Ukraine to the requirements of the European union and the impact of economic risks on the state budget indicators(Financial and credit activity: problems of theory and practice. - 2018. - Volume 4, No. 27. - P. 390–402, 2018) Mishchenko, L. V.; Міщенко, Л. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4906-8287; Chycha, R. P.; Чича, Р. П.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3267-2840; Yevdokimenko, S. V.; Євдокіменко, С. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2924-6621Україна перебуває на шляху проведення реформи бюджетних відносин, одним із завдань якої є адаптація чинного законодавства до законодавства Європейського Союзу (ЄС) із метою створення європейських умов розвитку країни і бюджетної системи зокрема. Бюджетний контроль — це вид державного фінансового контролю, комплексна і цілеспрямована система економіко-правових заходів уповноважених суб’єктів контролю, спрямована на забезпечення законності та ефективності дій учасників бюджетного процесу під час складання, розгляду, затвердження бюджетів, виконання, внесення змін та ухвалення звітів про виконання бюджетів, що становлять бюджетну систему України. З цих позицій назва глави 17 БКУ «Контроль за дотриманням бюджетного законодавства» визначає не сутність державного фінансового контролю, а його мету. Повноваження суб’єктів контролю, які встановлюються цією главою, мають переважно дублюючий характер, а чинний розділ 5 БКУ, хоч і встановлює види порушень бюджетного законодавства і заходи впливу за ці порушення, містить неточності та пробіли у формулюванні правових норм щодо проведення бюджетного контролю. Нереалізованість на нормативному рівні принципів бюджетного контролю спричиняє вчинення бюджетних правопорушень. За звітами Рахункової палати під час проведення контрольних заходів щодо ефективності використання бюджетних коштів на забезпечення діяльності та виконання повноважень державними органами було виявлено понад 23 млн грн використаних із порушенням вимог чинного законодавства, і майже 313 млн грн — неефективно. За розрахунками, державним бюджетом недотримано надходжень на суму майже 0,6 млн грн і перераховано до бюджетів із перевищенням установлених термінів — 10,3 млн гривень. Отже, система бюджетного контролю потребує вдосконалення шляхом визначення сучасної концепції його організації і внесення відповідних змін у чинне законодавство. З цією метою було вивчено досвід закордонних країн, який свідчить про доцільність упровадження нової сучасної концепції бюджетного контролю, орієнтованої на попередній і поточний бюджетний контроль.Документ Audit as a form of control of the State Financial Inspection of Ukraine(Baltic Journal of Economic Studies. – 2018. – Volume 4, No. 5. – P. 31–35, 2018) Bohdaniuk, I.; ; Kolisnichenko, V. V.; Колісніченко, В. В.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4896-7889; Устименко, О. С.; Ustymenko, O. S.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5169-0123Метою статті є розгляд аудиту як форми контролю Державної аудиторської служби України та аналіз його форм і типів. Аналіз видів аудиту, а також їх характерні особливості, допомогли розробити рекомендації щодо вдосконалення процедури проведення аудитів Державною фінансовою інспекцією України, а також виявити проблемні питання, які потребують подальшого розгляду та дослідження. У ході дослідження було зроблено пропозицію про проведення аудитів, які здійснюються Державною аудиторською службою України та її територіальними органами, щодо необхідності зробити їх формою контролю прогнозування. Було рекомендовано кваліфікувати факт запобігання посадовим особам контролюючого органу від проведення аудиту, перевірки чи при відсутності необхідних документів для перевірки як адміністративного правопорушення. Особливу увагу було приділено своєчасності відбору пояснень від залучених осіб під час виявлення правопорушень.Документ Methods of financial control of the state financial inspection of Ukraine(Baltic Journal of Economic Studies. - 2019. - Vol. 5, №. 1. - P. 245-249, 2019) Shulga, A.M.; Шульга, А.М.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7634-3665; Zharovska, I. M.; Жаровська, І. М.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3821-8120Проаналізовано методи фінансового контролю Державної фінансової інспекції України. Вироблено рекомендації щодо вдосконалення процедури фінансового контролю Державної фінансової інспекції України, а також визначено проблемні питання, які потребують подальшого розгляду та дослідження.Документ Адміністративна відповідальність за порушення вимог фінансового контролю(Підприємництво, господарство і право. - 2017. - № 12. - С. 169-173, 2017) Лученцов, Г. В.; Luchentsov, H. V.Статтю присвячено аналізу адміністративної відповідальності за порушення вимог фінансового контролю стосовно антикорупційних декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування. Визначено ознаки юридичного складу адміністративного правопорушення – по-рушення вимог фінансового контролю, а також недоліки правового регулювання цих відносин.Документ Адміністративно-правовий статус органів державного фінансового контролю в умовах реформування міжбюджетних відносин(Наше право. - 2015. - № 2. - С. 35-41, 2015) Попова, С. М.; Popova, S. M.; Касеко, І. В.; Kaseko, I. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3958-4133У статті досліджено напрямки зміни адміністративно-правового статусу органів державного фінансового контролю в Україні. Для цього запропоновано закріпити в новій редакції Конституції України повноваження Рахункової палати Верховної Ради України як вищого органу державного фінансового контролю та розширити сферу застосування внутрішнього фінансового контролю в умовах реформування міжбюджетних відносин.Документ Бюджетне законодавство України як об’єкт бюджетного контролю(Форум права. – 2016. – № 4. - С. 66-71, 2016) Гетманець, О. П.; Hetmanets, O. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4826-5799Досліджена категорія «бюджетне законодавство» і визначена система нормативноправових актів, вимоги яких встановлюють показники бюджетної діяльності. Доведено, що система нормативно-правових актів, що складають бюджетне законодавство надає правові орієнтири учасникам бюджетного процесу, дотримання яких є завданням бюджетного контролю.Документ Бюджетний контроль місцевих фінансів(Право і безпека. - 2012. - № 2 (44). - С. 23-25, 2012) Гетманець, О. П.; Hetmanets, O. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4826-5799Визначено, що організація фінансового контролю на рівні місцевих бюджетів потребує удосконалення правового забезпечення. Обгрунтовано зміни до чинного бюджетного законодавства щодо повноважень контролюючих суб’єктів на рівні місцевих фінансів.Документ Види, форми та методи аудиторської діяльності(Форум права. – 2014. – № 2. – С. 334–338., 2014) Оріщенко, М. М.; Orischenko, M. N.Проаналізовані теоретичні підходи до визначення видів, форм та методів аудиторської діяльності як форми фінансового контролю, що сприятиме розумінню змісту та сутності аудиторської діяльності, її функцій і перспектив розвитку в системі управління суб’єктами господарської діяльності.Документ Деякі аспекти реалізації законодавства у сфері запобігання корупції в умовах воєнного стану(Протидія корупції: правове регулювання і практичний досвід : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 28 жовт. 2022 р.). – Харків : ХНУВС, 2022. – С. 25-28, 2022) Моргунов, О. А.; Morhunov, O. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2259-3620Зазначено, що в умовах жорстокого протистояння агресору, необхідності порятунку життя, збереження нації та територіальної цілісності дуже гостро відчувається нетерпимість до будь-яких протиправних проявів у державі, особливо до проявів корупції. Розглянуто зміни відповідних вимог щодо заходів фінансового контролю (подання декларації, повідомлення про суттєві зміни в майновому стані, повідомлення про відкриття валютного рахунку в установі банку-нерезидента) в умовах воєнного стану.Документ Діяльність суб’єктів господарювання як об’єкт фінансового контролю(Сучасні проблеми адміністративного права та процесу : тези доп. учасників Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Харків, 30 черв. 2017 р.). – Харків, 2017. – С. 237-239, 2017) Настенко, М. О.; Nastenko, M. O.Визначено, що фінансовий контроль за діяльністю суб’єктів господарювання, що характеризується підконтрольними суб’єктами та особливими об’єктами контролю, має власні завдання, які разом з іншими елементами контролю характеризують його як особливий різновид публічного фінансового контролю - фінансово-господарський контроль. Фінансово-господарський контроль повинен забезпечувати законність і фінансову дисципліну у господарських відносинах, пов’язаних з використанням публічних фінансових ресурсів, і регламентується правовими нормами.Документ Завдання, функції та види банківського контролю(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. – 2012. – № 2 (57). – С. 255-260, 2012) Малиновська, Т. М.; Malynovska, T. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7713-7617Досліджено методологічні та організаційні засади системи банківського контролю в Україні. Обґрунтовано доцільність виконання НБУ наглядових функцій за діяльністю банківських установ. Проаналізовано функції та види банківського контролю. Methodological and organizational bases of the bank checking system in Ukraine are investigational. An expediency of implementation of NBU of supervisory functions after activity of bank institution is reasonable. Functions and types of bank control are analysed. Исследованы методологические и организационные основы системы банковского контроля в Украине. Обоснована целесообразность выполнения НБУ надзорных функций за деятельностью банковских учреждений. Проанализированы функции и виды банковского контроля.Документ Засоби протидії легалізації злочинних доходів у системі державного фінансового контролю в Україні(Юридична наука. - 2011. - № 2. - С. 142-149, 2011) Симов’ян, С. В.; Symovian, S. V.Визначено види методів контролю, цілі і завдання контролюючих суб’єктів на стадіях так званої «трьохфазної моделі» легалізації злочинних доходів, яка використовується в Україні. Доведено, що банківський контроль у сфері легалізації злочинних доходів є необхідною складовою сучасної державної концепції боротьби з незаконним «відмиванням» коштів.Документ К вопросу о влиянии фактора транспарентности для осуществления финансового контроля государственных закупок(Legea si viata = Закон и Жизнь : междунар. науч.-практ. журн. – 2015. – № 6/2 (Iunie). – P. 140-143, 2015) Фалько, Л. В.; Falko, L. V.В статье проанализировано значение транспарентности для осуществления финансового контроля государственных закупок, как непосредственной части публичной финансовой системы. Установлено, что необходимо законодательное закрепление принципа прозрачности для надлежащего функционирования финансовой системы. Выделены и исследованы имеющие пробелы нормативного регулирования открытости и прозрачности публичной финансовой деятельности с учетом международного опыта.Документ Контрольна діяльність обласних державних адміністрацій у сфері фінансів та бюджету : автореф. дис.(Харків, 2004) Панова, І. В.; Panova, I. V.; Панова, И. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4325-5428; ResearcherID: J-7174-2016; Комзюк, А. Т. - науковий керівникДисертацію присвячено дослідженню контрольної діяльності обласних державних адміністрацій у сфері фінансів та бюджету. Аналізується юридична природа обласної державної адміністрації та її місце в загальній системі органів виконавчої влади, визначаються порядок формування і організаційна структура обласної державної адміністрації, її функції та компетенція, охарактеризовано контрольні повноваження обласної державної адміністрації, з’ясовано сутність фінансового контролю та його місце в управлінській діяльності останньої, визначено правові засади контрольної діяльності обласної державної адміністрації у сфері фінансів та бюджету, її основні напрямки та шляхи удосконалення.Документ Контрольні повноваження Міністерства фінансів України в бюджетному процесі(Форум права. – 2009. – № 2. – С. 75–80, 2009) Гетманець, О. П.; Hetmanets, O. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4826-5799Виконаний аналіз чинного законодавства, що встановлює функції Мінфіну в бюджетному процесі, визначені його повноваження зі створення системи внутрішнього державного бюджетного контролю, що потрібно для удосконалення бюджетного процесу.Публікація Контрольні повноваження правоохоронних органів у сфері фінансування потреб військовослужбовців(Проблеми сучасної поліцеїстики : тези доп. IV наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 27 червня 2024 р.). – Вінниця : ХНУВС, 2024. – С. 48-51, 2024) Гетманець, О. П.; Hetmanets, O. P.; Гетманець Ольга ПетрівнаВизначено та з’ясовано компетенцію суб’єктів, які уповноважені контролювати та забезпечувати законність в формуванні та розподілі фінансових ресурсів, що спрямовуються на фінансування потреб військовослужбовців.Документ Методи бюджетного контролю(Право і Безпека. - 2009. - № 3. - С. 91-95, 2009) Гетманець, О. П.; Hetmanets, O. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4826-5799Визначено, що методи бюджетного контролю, такі, як ревізія, перевірка та аудит – це спеціальні методи контролю, які здійснюються спеціальними методичними прийомами (контрольними заходами) на підставі загальнонаукових методів пізнання. Вказано, що в чинному бюджетному законодавстві потрібно визначити поняття «метод контролю», види методів бюджетного контролю, що надасть можливість контролюючим суб’єктам у бюджетному процесі здійснювати повноваження на правових засадах.Документ Необхідність фінансового контролю при виявленні правопорушень у сфері підприємницької діяльності(Актуальні питання забезпечення фінансової безпеки держави в умовах глобалізації : зб. тез доп. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 17 лют. 2022 р.). – Харків : ХНУВС, 2022. – С. 80-85, 2022) Попова, С. М.; Popova, S. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3958-4133; Попова, Л. М.; Popova, L. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8255-8363У тезах доповіді зазначено, що від належного, ефективного здійснення фінансового контролю залежить як розвиток підприємництва, так і забезпечення інтересів суб’єктів підприємницької діяльності і держави в цілому.Документ Окремі аспекти здійснення фінансового контролю за діяльністю органів внутрішніх справ України(Форум права. - 2012. - № 4. - С. 1014–1018, 2012) Череучук, Х. В.; Chereuchuk, Kh. V.Виділено особливості здійснення такого фінансового контролю ОВС як контрольованого суб’єкту. Розглянуто особливості проведення перевірок використання бюджетних коштів органами внутрішніх справ України.Документ Організація взаємодії слідчих з органами державного фінансового контролю при виявленні злочинів на підприємствах галузі цукрового виробництва(Право і безпека. - 2015. - № 4 (59). - С. 83–88., 2015) Іванцова, О. В.; Ivantsova, O. V.Розглянуто питання взаємодії правоохоронних органів України з органами державного фінансового контролю у протидії злочинності в галузі цукрового виробництва. Висвітлено роль Державної фінансової інспекції України у протидії злочинності у сфері економічної безпеки держави.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »