Перегляд за Ключові слова "implementation"
Зараз показуємо 1 - 20 з 34
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Адаптація законодавства України до законодавства Європейського Союзу(Авіація, промисловість, суспільство : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Кременчук, 12 трав. 2022 р.) / МВС України, Харків. нац. ун-т внутр. справ, Кременчуц. льотний коледж, Наук. парк «Наука та безпека». – Харків : ХНУВС, 2022. – С. 633-636., 2022) Хомяк, О. В.; Khomiak, O. V.; ORCID ID: https://orcid.org/0000-0001-9654-6689Звернуто увагу на те, що інституційний механізм повинен завжди відповідати цілям та завданням, що ставляться перед державами, які мають намір вступити в Європейський Союз. Зовнішня інтеграція України у світовий економічний простір відіграє неабияку роль у розвитку економіки, у зв’язку з чим, Україна є зацікавленою в сприятливому середовищі, яке б спрощувало доступ до зовнішніх ринків та забезпечувало б стабільні торговельні потоки. Обращено внимание на то, что институциональный механизм должен всегда отвечать целям и задачам, которые ставятся перед государствами, которые намерены вступить в Европейский Союз. Внешняя интеграция Украины в мировое экономическое пространство играет незаурядную роль в развитии экономики, в связи с чем Украина заинтересована в благоприятной среде, которая бы упрощала доступ к внешним рынкам и обеспечивала бы стабильные торговые потоки. Attention is drawn to the fact that the institutional mechanism must always meet the goals and objectives that are set for the states that intend to join the European Union. The external integration of Ukraine into the world economic space plays an outstanding role in the development of the economy, in connection with which Ukraine is interested in a favorable environment that would simplify access to foreign markets and ensure stable trade flows.Документ Административно-правовые основы участия общественности в реализации правоохранительной функции государства(Право и политика : научно-методический журнал. – Бишкек, 2014. – № 2/1. – С. 14–17, 2014) Беспалова, О. И.; Bezpalova, O. I.; Безпалова, О. І.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016В статье сформулированы пути повышения уровня доверия населения к органам внутренних дел, что позволит активизировать участие населения в реализации правоохранительной функции государства. Акцентировано внимание на значимости привлечения общественности к публичному обсуждению вопросов эффективности работы органов внутренних дел и анализу проектов нормативно-правовых актов, которые регламентируют ключевые аспекты реализации правоохранительной функции государства. Предложены первоочередные мероприятия, реализация которых будет способствовать эффективной организации взаимодействия населения с органами внутренних дел по реализации правоохранительной функции государства. Сформулированы ключевые критерии оценивания эффективности деятельности органов внутренних дел, одним из которых обязательно должна быть оценка населением.Документ Адміністративно-правові засади запровадження міжнародних стандартів у сфері забезпечення захисту прав людини : автореферат дисертації(Харків : Харківський національний університет внутрішніх справ, 2021) Криворучко, Л. С.; Kryvoruchko, L. S.; Бандурка, О. М. - науковий консультантУ дисертації розкриваються етапи становлення та розвитку адміністративно-правових засад забезпечення захисту прав людини. З’ясовується стан дослідження проблеми адміністративно-правового регулювання забезпечення захисту прав людини. Визначається поняття міжнародних стандартів щодо захисту прав людини. Характеризуються поняття та значення запровадження міжнародних стандартів у сфері забезпечення захисту прав людини. Опрацьовуються правові засади запровадження міжнародних стандартів у сфері забезпечення захисту прав людини та встановлюється місце серед них норм адміністративного права. Визначається поняття адміністративно-правового механізму запровадження міжнародних стандартів у сфері забезпечення захисту прав людини та з’ясовується його структура. Узагальнюються принципи запровадження міжнародних стандартів у сфері забезпечення захисту прав людини. Встановлюються форми та методи запровадження міжнародних стандартів у сфері забезпечення захисту прав людини. Пропонується поняття та розкриваються особливості суб’єктів запровадження міжнародних стандартів у сфері забезпечення захисту прав людини. Окреслюється коло суб’єктів запровадження міжнародних стандартів у сфері забезпечення захисту прав людини. Характеризується адміністративно-правовий статус суб’єктів запровадження міжнародних стандартів у сфері забезпечення захисту прав людини. Розкривається коло елементів адміністративно-правового статусу суб’єктів запровадження міжнародних стандартів у сфері забезпечення захисту прав людини. Встановлюється роль та особливості організаційно-правових засад запровадження міжнародних стандартів у сфері забезпечення захисту прав людини. З’ясовуються шляхи вдосконалення адміністративноправових засад контролю за дотриманням міжнародних стандартів у сфері забезпечення захисту прав людини. Опрацьовується зарубіжний досвід запровадження міжнародних стандартів у сфері забезпечення захисту прав людини та встановлюються можливості його використання в Україні. Пропонуються можливі шляхи імплементація в українське законодавство міжнародних стандартів захисту прав людини. Пропонуються шляхи вдосконалення адміністративно-правового забезпечення захисту прав людини в умовах Європейської інтеграція України. Формулюються концептуальні засади забезпечення захисту прав людини в Україні.Документ Аналіз та перспективи імплементації в Україні європейських норм та стандартів якості адміністративно-правової охорони навколишнього природного середовища в умовах сьогодення(Актуальні питання у сучасній науці. - 2022. - № 6(6). - С. 108-119, 2022) Казанчук, І. Д.; Kazanchuk, I. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4269-2749Проведено аналіз адміністративно-правових норм та стандартів якості охорони навколишнього природного середовища, які діють у Європейському Союзі. Визначено можливості імплементації норм Європейського права в адміністративне законодавство України, а також європейських стандартів якості в діяльність уповноважених державних органів в природоохоронній сфері.Документ Впровадження гендерної рівності в органах внутрішніх справ України як процес інституціональних перетворень(Право і безпека.- 2009. - № 5 (32). С. 185 - 190, 2009) Мороз, А. В.; Moroz, A. V.Розглянуто причини, що сповільнюють процес впровадження гендерної рівності в діяльність органів внутрішніх справ. Осмислено імплементацію принципу гендерної рівності з позицій неоінституціонального підходу як трансформацію соціального інституту, що дозволило авторові зробити ряд висновків і рекомендацій, які стосуються напрямів і технологій впровадження зазначених змін. Рассмотрены причины замедляющие процесс внедрения гендерного равенства в деятельность органов внутренних дел. Осмыслена имплементация принципа гендерного равенства с позиций неоинституционального подхода как трансформация социального института, что позволило автору сделать ряд выводов и рекомендаций, касающихся направлений и технологий внедрения указанных изменений. The article is devoted to the search of reasons which slow down the process of gender equality introduction into internal affairs agencies’ activity. The implementation of gender equality principle is interpreted from the position of neoinstitutional approach as transformation of social institute. And it allowed the author to draw some conclusions and make some recommendations concerning the directions and technologies of the mentioned changes introduction.Документ До проблеми імплементації в національне законодавство європейського досвіду правового регулювання дисциплінарної відповідальності(25 років становлення Сумської філії Харківського національного університету внутрішніх справ: славетна історія та горизонти майбутнього: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Суми, 21-22 лютого 2020 р.) / МВС України, Сумська філія Харківського національного університету внутрішніх справ. – Суми: Видавничий дім «Ельдорадо», 2020. – С. 75-77, 2020) Грищенко, Р. С.; Hryshchenko, R. S.Висвітлюється питання імплементації в правову систему України нормативно-правових актів Європейського Союзу,що є дієвим напрямом розвитку та еволюції національного законодавства в сфері трудового права та дисциплінарної відповідальності.Документ До проблеми імплементації зарубіжного досвіду професійної підготовки поліцейських в українські правові реалії(Науковий вісник публічного та приватного права. - 2023. - Вип. 5. - С. 102-107, 2023) Діденко, В. В.; Didenko, V. V.Узагальнено найбільш позитивний зарубіжний досвід у сфері професійної підготовки поліцейських та можливості його імплементації в українські правові реалії. Наголошено, що в Україні, на прикладі провідних країн Європи, необхідно запровадити інститут професійної підготовки керівників. Констатовано, що доцільною є монополізація сектору професійної підготовки поліцейських шляхом наділення правом формувати професійні поліцейські кадри виключно спеціалізовані навчальні установи. Зроблено висновок, що важливою є зміна моделі професійної підготовки поліцейських, яка має прямо впливати на службову кар’єру.Публікація Досвід зарубіжних країн у забезпеченні процесуальних гарантій прав учасників кримінального провадження(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. – 2024. – № 2 (105), ч. 1. - С. 204-217, 2024) Піддубна, А. В.; Piddubna, A. V.; Аліна ПіддубнаДосліджено досвід зарубіжних країн щодо захисту прав учасників кримінального судочинства та визначено перспективні напрями удосконалення національного кримінального процесуального законодавства. Розроблено пропозиції щодо вдосконалення законодавства в частині гарантування прав, свобод і законних інтересів учасників кримінального провадження відповідно до міжнародних стандартів.Документ Закордонний досвід діяльності поліції у сфері захисту свідків, у тому числі у контексті їх міждержавного переселення (переміщення), та можливості його імплементації в Україні(Сучасна європейська поліцеїстика та можливості її використання в діяльності Національної поліції України : зб. тез доп. учасників міжнар. наук.-практ. конф. (Харків, 11 квіт. 2019 р.) / МВС України, Харків. нац. ун-т внутр. справ;44-46, 2019) Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016Охарактеризовано закордонний досвід діяльності поліції у сфері захисту свідків, у тому числі у контексті їх міждержавного переселення (переміщення), та зясовано можливості його імплементації в УкраїніДокумент Запобігання злочину «втеча з місця позбавлення волі або з-під варти»: міжнародний та закордонний досвід(Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Сер.: Юриспруденція. – 2019. – № 38. – С. 164-169, 2019) Косинська, Є. В.; Kosynska, Ye. V.У статті розкрито позитивний міжнародний досвід організації охорони засуджених у закордонних країнах на прикладі декількох розвинутих європейських держав (великобританія, Іспанія, СШа, Швейцарія) з метою поступового впровадження основних засобів та заходів охорони задля запобігання втечам з місць позбавлення волі або з-під варти в Україні. Проведено аналіз міжнародно-правового регулювання організації ізоляції засуджених до позбавлення волі на певний строк та його відбиття у національному законодавстві. вдосконалено виконання покарання у виді позбавлення волі на певний строк шляхом застосування ізоляції, базуючись на двох основних конституційних принципах: поваги до людської гідності та забезпечення прав правопорушників. встановлено, що метою відбування покарання засудженими має бути не їхня ізоляція, а насамперед інтеграція їх у суспільство та повернення до звичного способу життя після звільнення з місць позбавлення волі. визначено основні критерії відбору, підготовки та навчання персоналу установ виконання покарань в закордонних країнах з метою використання отриманого досвіду у вітчизняній запобіжній діяльності з вчинення втеч та інших злочинів. Проаналізовано основні напрями роботи із засудженими на прикладі СШа (освіта за шкільними й університетськими програмами, професійна підготовка практичного спрямування; участь в релігійних групах; участь в промисловому виробництві та сільськогосподарських роботах; програми групової психотерапії; індивідуальна робота з психологом тощо) та країн Європи, що можуть бути використані в Україні для запобігання втечам засуджених з установ виконання покарань та їхньої подальшої ресоціалізації після звільнення з місць позбавлення волі.Документ Зміст адміністративно-правового забезпечення реалізації правоохоронної функції держави(Правоохоронна функція держави: теоретико-методологічні та історико-правові проблеми : міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 25 листопада 2016 року). – Х., 2016. – С. 25-31, 2016) Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016Окреслено основні ознаки адміністративно-правового забезпечення реалізації правоохоронної функції держави. Наголошено на важливості вироблення єдиної загальнонаціональної Концепції державної політики у правоохоронній сфері.Документ Кримінологічне забезпечення економічної безпеки України : автореф. дис.(Харків: Харківський національний університет внутрішніх справ, 2020) Сазонов, В. В.; Sazonov, V. V.; Бараш, Є. Ю. - науковий консультантДисертація є одним з перших в Україні комплексним та системним дослідженням теоретичних засад кримінологічного забезпечення економічної безпеки України, де спрогнозовано тенденції його розвитку і трансформації в умовах сьогодення. Досліджено сучасний стан теоретичних досліджень проблем кримінологічного забезпечення економічної безпеки та розглянуто методологію кримінологічного аналізу відповідної проблематики. Визначено напрями та заходи кримінологічного забезпечення економічної безпеки України. Оцінено якість координації дій суб’єктів та міжнародне співробітництво у сфері кримінологічного забезпечення економічної безпеки України. Окреслено напрями синхронізації національних і європейських правових стандартів кримінологічного забезпечення економічної безпеки. Визначено напрями імплементації європейського та світового досвіду у практики кримінологічного забезпечення економічної безпеки України.Документ Матеріально-технічне забезпечення реалізації державної митної політики в Україні: адміністративно-правовий аспект(Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Право. – 2019. – Вип. 7. – С. 43-48, 2019) Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016; Іванов, С. В.; Ivanov, S. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8575-974XРозкрито зміст матеріально-технічного забезпечення реалізації державної митної політики. Узагальнено групи ресурсів, з яких складається система матеріально-технічного забезпечення реалізації державної митної політики (митна інфраструктура). Розкрито особливості участі Державної фіскальної служби України, як основного суб’єкта реалізації державної митної політики, у міжнародних інфраструктурних проектах, орієнтованих на модернізацію та реконструкцію пунктів пропуску через державний кордон, створення функціональних модулів «Фільтр пункту пропуску». Окреслено необхідні передумови функціонування ефективного механізму управління матеріально-технічним забезпеченням реалізації державної митної політики.Документ Механізм реалізації кримінально-виконавчої політики України та її реформування на сучасному етапі : автореф. дис.(Харків, 2017) Огородник, Є. І.; Ohorodnyk, Ye. I.; Огородник, Е. И.; Литвинов, О. М. - науковий керівникДисертацію присвячено комплексному дослідженню механізму реалізації кримінально-виконавчої політики України та її реформування на сучасному етапі. У дослідженні проаналізовано доктринальні положення щодо кримінальновиконавчої політики та механізму її реалізації, розроблено модель зазначеного механізму, визначено шляхи удосконалення кримінально-виконавчого законодавства та практики його застосування на сучасному етапі розвитку української державності. Встановлено проблеми забезпечення ефективності реалізації кримінальновиконавчої політики України, визначено структуру механізму реалізації кримінально-виконавчої політики України. З точки зору структурно-функціонального підходу досліджено проблеми забезпечення функціонування механізму реалізації кримінально-виконавчої політики України, проаналізовано напрями удосконалення механізму реалізації кримінально-виконавчої політики України. Окрему увагу приділено інституційним особливостям реформування сучасної кримінально-виконавчої політики України. Розкрито зміст етапів та заходів реформування кримінально-виконавчої політики України, визначено завдання та провідні напрями реформування сучасної кримінально-виконавчої політики України.Документ Міжнародне право : підручник(Харків : ХНУВС, 2020. – 544 с., 2020) Войціховський, А. В.; Voitsikhovskyi, A. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-5629-8852У підручнику розглядаються питання сучасного міжнародного права, зміст його основних принципів, галузі, інститути й основні поняття сучасного міжнародного права. Поданий матеріал ґрунтується на чинних міжнародно-правових актах і рішеннях міжнародних судових органів. Для студентів, курсантів (слухачів) і магістрів закладів вищої освіти, аспірантів (ад’юнктів), викладачів, науковців, а також усіх, хто цікавиться питаннями міжнародного права.Документ Міжнародний досвід законодавчого забезпечення гендерної рівності(Право і безпека. – 2017. – № 1 (64). – С. 93-98, 2017) Кушнир, Н. В.; Kushnyr, N. V.Проаналізовано міжнародний досвід законодавчого забезпечення гендерної рівності з метою імплементації міжнародно-правових норм в у українське національне законодавство. Наголошено на тому, що досягнення гендерної рівності більшою чи меншою мірою охоплює процеси реформування національних законодавств, а практичні результати можливі лише через створення правового забезпечення рівності, відповідних державних механізмів правового забезпечення та через активну участь громадянського суспільства в цих процесах.Документ Міжнародні стандарти як основа захисту прав дитини на національному рівні(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2015. - № 3 (70). - С. 100-106., 2015) Коломоєць, Н. В.; Kolomoiets, N. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4623-610XПроаналізовано чинні міжнародно-правові акти, що існують у світі як гаранти забезпечення та реалізації основних прав і свобод дитини. Акцентовано увагу на тому, що національне законодавство в цій сфері є недосконалим, а тому міжнародні стандарти мають слугувати тим фундаментом, на якому будуть можливі формування та побудова вітчизняної правової системи. Наголошено на обов’язковості виконання Україною взятих на себе перед світовою спільнотою зобов’язань за реалізацію та забезпечення прав дитини.Документ Нормативне забезпечення процесу адаптації законодавства України до законодавства ЄС(Право і суспільство. – 2011. – № 2. – С. 73-78, 2011) Радченко, О. І.; Radchenko, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-1572-8048Дана стаття присвячена висвітленню актуальних питань адаптації вітчизняного законодавства до законодавства ЄС. Основну увагу зосереджено на дослідженні нормативного забезпечення процесу адаптації, визначенню його основних етапів і напрямів. Проаналізовано нормотворчу діяльність вищих органів державної влади у сфері євроінтеграції України та рівень взаємодії між ними.Документ Окремі аспекти виконання Україною рішень Європейського суду з прав людини(Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія Право. – 2015. – № 32, т. 2. – С. 116-121, 2015) Кочура, О.О.; Kochura, O.O.; Кочура, Е. А.Стаття присвячена висвітленню особливостей виконання рішень Європейського суду з прав людини. Проаналізовано окремі аспекти виконання рішень суду Україною. Зроблено висновок про необхідність вдосконалення механізму виконання рішень Європейського суду з прав людини в Україні.Документ Окремі аспекти забезпечення і реалізації права на захист підозрюваного та обвинуваченого у кримінальному провадженні(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2015. - № 2 (69). - С. 141-147., 2015) Юхно, М. О.; Yukhno, M. O.З урахуванням кримінального процесуального законодавства України та практики його застосування розглянуто забезпечення і реалізацію права на захист підозрюваного та обвинуваченого. Під час дослідження встановлено, що, незважаючи на нововведення, запроваджені чинним КПК України, окремі питання залишилися невизначеними, понятійний апарат – недосконалим, у зв’язку з чим запропоновано внести зміни і доповнення до нього.