Перегляд за Ключові слова "aviation transport"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Адміністративні процедури державного регулювання авіаційного транспорту(Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Право. - 2019. - Вип. 54, ч. 2. - С. 70-74, 2019) Брусакова, О. В.; Brusakova, O. V.Надано аналітичну оцінку характеристик адміністративних процедур, діючих у галузі авіатранспорту України. Проаналізовано сутність поняття «адміністративна процедура», охарактеризовано притаманні цьому поняттю особливості. Із врахуванням специфіки правовідносин у сфері транспортної авіації України, визначено типові види державних адміністративних процедур, що властивості галузі на сучасному етапі розвитку. Зроблено висновки щодо необхідності досягнення балансу інтересів усіх учасників правовідносин, що виникають при проведенні адміністративних процедур у авіатранспортній галузі, та необхідності урахування пріоритетів безпеки, а також сприяння прибутковості галузі, сформульовано рекомендації.Документ Галузь авіаційного транспорту як об’єкт державного регулювання(Право і безпека. - 2020. - № 1 (76). - С. 46-52, 2020) Брусакова, О. В.; Brusakova, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-6522-8020Акцентовано увагу, що авіаційна галузь є високотехнологічною галуззю економіки будь-якої держави, динамічний розвиток якої вимагає впорядкування національного законодавства у цій сфері, розширення міжнародного співробітництва, оновлення правових інструментів, які використовують уповноважені органи державної влади під час державного регулювання галузі авіаційного транспорту. У зв’язку з цим наголошено, що ефективність галузі авіаційного транспорту безпосередньо залежить від стану державного регулювання діяльності в галузі авіації. Аргументовано, що сьогодні важливого значення набуває забезпечення дієвої державної підтримки, наприклад, шляхом оновлення існуючої до цього часу системи дієвих державних преференцій і стимулів для планування та вироблення авіаційного транспорту. Встановлено, що держава, усвідомлюючи важливість державної підтримки щодо планування та вироблення сучасного інноваційного високотехнологічного авіаційного транспорту, здійснює відповідні кроки у цьому напрямку; окреслено вказані кроки. Сформульовано специфічні риси, притаманні галузі авіаційного транспорту як об’єкту державного регулювання.Документ Сутність та особливості державного регулювання в галузі авіаційного транспорту(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2020. - № 2 (89). - С. 104-115, 2020) Брусакова, О. В.; Brusakova, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-6522-8020Акцентовано увагу, що важливим напрямком розвитку авіаційної транспортної інфраструктури є підвищення ефективності державного регулювання в галузі авіаційного транспорту. Встановлено, що під державним регулюванням в галузі авіаційного транспорту слід розуміти цілеспрямований процес здійснення державою в особі уповноважених органів заходів регуляторного характеру з метою впорядкування суспільних процесів (публічно-правових відносин між суб’єктами й об’єктами авіаційної діяльності), встановлення загальних правил поведінки під час перевезення за допомогою повітряного транспорту пасажирів і вантажів, надання інших авіаційних послуг, проєктування, виробництва й обслуговування авіаційного транспорту.Документ Шляхи вдосконалення державного регулювання в галузі авіаційного транспорту(Підприємництво, господарство і право. - 2020. - № 7. - С. 139-143, 2020) Брусакова, О. В.; Brusakova, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-6522-8020У статті наголошено на важливості вдосконалення державного регулювання у галузі авіаційного транспорту. Автор проаналізував стан державного регулювання у сфері авіаційного транспорту та запропонував шляхи вдосконалення державного регулювання використання у сфері авіації. Було помічено, що авіаційна промисловість переживає, можливо, найгірші часи. Кризі сприяє тимчасова окупація Автономної Республіки Крим та східних регіонів країни, незаконне втручання Російської Федерації у діяльність національних авіаційних суб’єктів, що негативно впливає на здатність повноцінно експлуатувати повною мірою потенціал геополітичного розташування України з точки зору використання її повітряного простору. Однак вітчизняна авіаційна галузь найбільше постраждала від глобальної кризи, спричиненої світовою пандемією COVID-19. Саме тому сьогодні необхідно вжити ряд заходів, спрямованих на вдосконалення державного регулювання у сфері авіаційного транспорту, які можуть бути реалізовані шляхом: розробки та якнайшвидшого виконання Державної програми підтримки авіаційного транспорту України; адекватної фінансової підтримки авіаційної галузі, включаючи надання державного кредиту авіаційним компаніям, тимчасове звільнення від оподаткування тощо; посилення міжнародного співробітництва, зокрема, щодо отримання міжнародної фінансової допомоги, а також укладення ключових міжнародних договорів у цій галузі. Задля вдосконалення державного регулювання в галузі авіаційного транспорту слід налагодити міжнародне співробітництво. Разом із тим вважаємо за необхідне підкреслити, що міжнародне співробітництво, як один із засобів здійснення державного регулювання в галузі авіаційного транспорту України, не повинно обмежуватися лише кризовими ситуаціями, в тому числі наведеної вище. Зокрема, натепер в галузі авіаційного транспорту є низка проблем, що можуть бути вирішені Україною шляхом державного регулювання даної сфери суспільних відносин у напрямі ефективного міжнародного співробітництва. Однією з основних таких проблем є вирішення питання стосовно спільного повітряного простору з країнами Європейського Союзу шляхом укладання Угоди про Спільний авіаційний простір.