Перегляд за Ключові слова "Internal Affairs Agencies"
Зараз показуємо 1 - 20 з 886
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ 1938 рік в організації та діяльності міліції України(Вісник Пенітенціарної асоціації України. - 2020. - № 1(11). - С. 124-133, 2020) Головко, О. М.; Holovko, O. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1459-5434; Греченко, В. А.; Grechenko, V. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6046-0178Розглянуто питання, пов’язані зі зміною структури НКВС та основними аспектами діяльності міліції у 1938 р. Висвітлено проблеми про організаційне зміцнення діяльності ДАІ, ідейно-політичне виховання працівників міліції у дусі «відданості ідеям соціалізму і безпощадної боротьби з ворогами народу». Показано, як здійснювалася протидія деяким видам злочинів, зокрема грабежам, крадіжкам. Проаналізовано основні недоліки в роботі міліції. Цей аспект діяльності міліції політизувався, що було характерним для того часу.Документ 1939 рік в організації та діяльності міліції України як підсистеми НКВС СРСР(Knowledge, Education, Law, Management. – 2021. – Vol. 2, № 1 (37). – P. 89-96, 2021) Греченко, В. А.; Grechenko, V. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6046-0178; Козін, С.; Kozin, S.; Россіхін, В.; Rossikhin, V.Визначено, що у 1939 р. міліція в України,як складова частина НКВС, зазнала певної трансформації та змін у структурі. Це стосувалося діяльності Державної автомобільної інспекції, яка посилила роботу щодо убезпечення руху транспорту. Була зроблена спроба удосконалити діяльність карного розшуку шляхом його розділу на оперативно-розшукову та слідчу частини. Чергові зміни відбулися в міліцейському однострої, який намагалися зробити зручнішим. Масштабна робота була проведена щодо створення управлінь НКВС та органів міліції у приєднаних до СРСР регіонах Західної України. Вони повинні були стати, перш за все, опорними пунктами впровадження радянського тоталітарного режиму. Багатоаспектна діяльність проводилась щодо протидії злочинності, в тому числі і у економічної сфері, хоча повністю успішною її назвати не можна.Документ Administrative and Legal Framework of Anti-Terrorist Police Units of the Baltic States (on the Case of Estonia and Latvia)(Журнал східноєвропейського права. – 2016. – № 25. – С. 71-73, 2016) Chumak, V. V.; Чумак, В. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6171-2250У статті досліджено особливості діяльності антитерористичних поліцейських підрозділів Естонії та Латвії. Проаналізовано функції та завдання антитерористичних поліцейських підрозділів Естонії та Латвії. Обґрунтовано доцільність використання досвіду антитерористичних поліцейських підрозділів Естонії та Латвії в Україні.Документ Features of the police forces reform in Georgia(Журнал східноєвропейського права. – 2015. – № 22. – С. 92-94, 2015) Чумак, В. В.; Chumak, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6171-2250У статті проаналізовано процеси реформування органів внутрішніх справ в Грузії. Розглянуто особливості реформування поліцейських підрозділів в Грузії. Наголошено, що правоохоронна система покликана захищати права людини та надбання демократії цивілізованої держави. Обґрунтовано доцільність використання досвіду діяльності поліції Грузії в Україні.Документ Police reform in Ukraine. A reconnaissance of perceptions(Constructing and organising crime in Europe / Petrus C. van Duyne, Alexey Serdyuk, Georgios A. Antonopoulos, Jackie H. Harvey, Klaus von Lampe (Eds.); Kharkiv National University of Internal Affairs, Northumbria University, Teesside University, Utrecht University. – Chicago-Kharkiv : Eleven International Publishing, Kharkiv National University of Internal Affairs, 2019. - P. 336-377, 2019) Sviatokum, I. O.; Святокум, І. О.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4374-5494; ResearcherID: I-7047-2016; Serdiuk, O. O.; Сердюк, О. О.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5733-6432; ResearcherID: I-5924-2016; Scopus Author ID: 56857350300; Duyne, van Petrus C.Після проголошення незалежності в 1991 році Україна успадкувала стару радянську поліцейську систему, не вносячи істотних змін. По суті, структура залишилася на місці, і перший національний закон «Про міліцію», прийнятий в 1990 році, хоча технічно Україна була ще радянською республікою, нічого не змінив у тому, як працював старий, а потім і новий правоохоронний орган. Міліція продовжувала функціонувати як явно воєнізована, сильно централізована система при Міністерстві внутрішніх справ. Останні і перші були організаційно розділені, що означало, що міністерство одночасно служило центральним органом управління міліції, причому міністр був де-факто главою міліції (де-юре, відповідної посади навіть не існувало). Радянська спадщина також проявилося в способах вимірювання ефективності міліції. Оцінка ефективності грунтувалася головним чином на статистиці злочинності, вимірюючи такі показники, як кількість зареєстрованих злочинів, рівень розкриття, рівень засудження і т. Д. (Марковська та Сердюк, 2013). Показники поточного періоду порівнювалися з відповідними показниками за попередній період, тому необхідно або зберегти показники на колишньому рівні, або постійно «покращувати» їх, але в межах правдоподібного діапазону. Ця система створила сильні стимули для офіцерів маніпулювати цифрами для досягнення необхідних цілей і, таким чином, була спрямована на те, щоб представити громадськості упереджені цифри, що маніпулюють процес оцінки (Марковська та Сердюк, 2013). Першим важливим документом, що виражає серйозні наміри українського уряду з реформування міліції, є Постанова Кабінету Міністрів України про основи розвитку системи МВС в 1996 році. Документ не торкався вищезгаданих питань, але замість цього зосередив увагу на розвитку міліції в існуючих рамках. Пізніше питання реформування Міністерства внутрішніх справ та міліції періодично порушувалося (в 1996-1998 роках, в 2003 році, в 2005 році, в 2010 році і т. д.) І знову опускався. Хоча в деяких випадках деякі зміни дійсно були здійснені, міліція все ще в значній мірі зберігала свій централізований характер, засновану на планах оцінку ефективності та інші особливості, успадковані від радянського періоду. Ми не будемо намагатися детально аналізувати кожен з цих випадків; замість цього, в цьому розділі ми зосередимо нашу увагу на двох випадках реформ, а саме на спробу скасувати дорожню поліцію (ДАІ) в 2005 році і реформу кримінально-процесуального законодавства в 2012 році.Документ Агентурно-розшукова діяльність міліції УСРР у 1920-ті роки(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2016. - № 3(74). - С. 84–95, 2016) Греченко, В. А.; Grechenko, V. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6046-0178Розглянуто досвід оперативно-розшукової діяльності міліції в Україні у період нової економічної політики. Проаналізовано правову основу організації карного розшуку, залучення для протидії злочинності агентури, інформаторів та використання інших негласних методів роботи.Документ Административно-правовые основы участия общественности в реализации правоохранительной функции государства(Право и политика : научно-методический журнал. – Бишкек, 2014. – № 2/1. – С. 14–17, 2014) Беспалова, О. И.; Bezpalova, O. I.; Безпалова, О. І.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016В статье сформулированы пути повышения уровня доверия населения к органам внутренних дел, что позволит активизировать участие населения в реализации правоохранительной функции государства. Акцентировано внимание на значимости привлечения общественности к публичному обсуждению вопросов эффективности работы органов внутренних дел и анализу проектов нормативно-правовых актов, которые регламентируют ключевые аспекты реализации правоохранительной функции государства. Предложены первоочередные мероприятия, реализация которых будет способствовать эффективной организации взаимодействия населения с органами внутренних дел по реализации правоохранительной функции государства. Сформулированы ключевые критерии оценивания эффективности деятельности органов внутренних дел, одним из которых обязательно должна быть оценка населением.Документ Административные взыскания, ограничивающие личную свободу граждан, и их реализация(Legea si viata = Закон и Жизнь : междунар. науч.-практ. журн. – 2015. – № 4/2 (Aprilie). – P. 42-47, 2015) Комзюк, Н. А.; Komziuk, M. A.; Комзюк, М. А.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7656-1061Исследована необходимость внесения изменений и дополнений в административное законодательство Украины для обеспечения защиты прав и свобод граждан в порядке применения таких административных взысканий, как административный арест и лишения права управления транспортными средствами. The necessity of making changes and additions to the administrative legislation of Ukraine to ensure the protection of the rights and freedoms of citizens in the application of such administrative penalties as administrative arrest and deprivation of the right to drive vehicles has been investigated. Досліджено необхідність внесення змін і доповнень до адміністративного законодавства України для забезпечення захисту прав і свобод громадян в порядку застосування таких адміністративних стягнень, як адміністративний арешт і позбавлення права керування транспортними засобами.Документ Адміністративна діяльність міліції України щодо охорони права власності під час забезпечення охорони громадського порядку(Форум права. - 2007. - № 3. – С. 48- 51, 2007) Галунько, В. В.; Galunko, V. V.Висвітлені деякі аспекти адміністративної діяльності міліції України з охорони права власності при забезпеченні громадського порядку; виведені напрямки означеної адміністративної діяльності.Документ Адміністративна діяльність органів внутрішніх справ щодо запобігання насильства в сім’ї над дітьми(Наше право. - 2013. - № 11. - С. 47-50, 2013) Румянцева-Козовник, А. В.; Rumiantseva-Kozovnyk, A. V.Стаття присвячена одній з актуальних проблем у галузі захисту прав людини - захисту прав дитини органами внутрішніх справ від насильницьких дій в сім’ї. Проаналізовано основні повноваження органів внутрішніх справ України із запобігання насильства в сім’ї.Документ Адміністративна послуга як правова форма адміністративно-юрисдикційної діяльності органів внутрішніх справ(Адміністративне право і процес. – 2013. – № 1(3). - С. 99-106, 2013) Іванова, Л. Ю.; Ivanova, L. Yu.Досліджено питання щодо теоретичного та законодавчого визначення поняття «адміністративні послуги» в діяльності органів внутрішніх справ.Документ Адміністративне право України: сучасний стан та шляхи розвитку(Харків : ХНУВС, 2012. – 256 с., 2012-04-27) Харківський національний університет внутрішніх справ; Kharkiv National University of Internal AffairsЗбірка містить тези виступів учасників науково-практичної конференції за напрямками: історія розвитку адміністративного права; перспективи реформування адміністративного законодавства України; взаємозв’язок адміністративного права з іншими юридичними науками; розвиток правового статусу суб’єктів адміністративного права; проблеми запровадження інституту адміністративних послуг; адміністративні процедури та адміністративна відповідальність; забезпечення законності в державному управлінні; розвиток адміністративно-правових засад державного управління в окремих сферах; проблеми викладання дисципліни «Адміністративне право» у вищих навчальних закладах.Документ Адміністративний договір в діяльності органів внутрішніх справ України : автореф. дис.(Харків, 2010) Ольховська, С. М.; Ольховская, С. Н.; Olkhovska, S. M.; Сидорчук, Л. А. - науковий керівникДисертацію присвячено проблемі адміністративного договору в діяльності органів внутрішніх справ. У роботі розглянуто загальнотеоретичні положення адміністративного договору, зокрема поняття, зміст та види адміністративних договорів, проаналізовано правові підстави для класифікації адміністративних договорів. Проведено порівняльно-правовій аналіз адміністративних, цивільно-правових та інших договорів, визначено доцільність їх застосування в діяльності органів внутрішніх справ, розглянуто структуру та загальну характеристику адміністративно-договірних відносин, здійснено дослідження нормативно-правової бази адміністративно-договірних відносин у діяльності органів внутрішніх справ. Виявлено особливості адміністративних договорів та розроблено шляхи підвищення ефективності застосування адміністративно-договірних відносин у діяльності органів внутрішніх справ, визначено умови ефективного використання адміністративних договорів у практичній діяльності органів внутрішніх справ. Запропоновано науково обґрунтовані рекомендації щодо вдосконалення адміністративно- процесуального законодавства України, приведення його у відповідність з міжнародно-правовими нормами в частині реалізації адміністративно-договірних відносин. Розглянуто юридичну відповідальність за невиконання адміністративних договорів та розроблено пропозиції щодо змін і доповнень до чинного законодавства, зокрема в частині невиконання договірних відносин органами виконавчої влади. Сформульовано пропозиції, окреслено пріоритети та шляхи вдосконалення укладення адміністративних договорів з участю органів внутрішніх справ з урахуванням досвіду країн, де адміністративно-договірна діяльність здійснюється на високому рівні.Документ Адміністративний примус в правоохоронній діяльності міліції в Україні : автореф. дис.(Харків, 2002) Комзюк, А. Т.; Komziuk, A. T.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7377-9241; Бандурка, О. М. - науковий консультантДисертацію присвячено аналізу теоретико-методологічних засад, підстав та процедур застосування адміністративного примусу в правоохоронній діяльності міліції в Україні. Визначаються сутність, особливості та місце адміністративного примусу в системі методів правоохоронної діяльності міліції, з’ясовуються сутність, мета та види адміністративно-запобіжних заходів і заходів адміністративного припинення та підстави їх застосування міліцією, аналізуються особливості адміністративно-юрисдикційної діяльності міліції. Розроблено теорію адміністративного примусу як одного з основних методів правоохоронної діяльності міліції, формулюються рекомендації, спрямовані на удосконалення правових засад і практики застосування в ній його заходів.Документ Адміністративний примус як метод протидії незаконному гральному бізнесу в Україні: заходи та прогалини правового забезпечення його реалізації(Право і безпека. – 2014. - № 4(55). – С. 38-45, 2014) Герасименко, В. С.; Herasymenko, V. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3310-0684; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3310-0684З метою визначення конкретного переліку заходів адміністративного примусу як методу протидії незаконному гральному бізнесу визначено суб’єктів їх застосування (органи доходів і зборів, органи внутрішніх справ, суд) та відповідно проаналізовано нормативно-правові акти, які закріплюють повноваження (права) останніх. Крім того, описано конкретні прогалини правового забезпечення реалізації відповідних заходів адміністративного примусу та запропоновано конкретні шляхи їх вирішення.Документ Адміністративно-деліктне провадження, що здійснюється органами внутрішніх справ : автореф. дис.(Харків, 2008) Завальний, М. В.; Zavalny, M. V.; Завальный, М. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4191-061X; ResearcherID: D-1788-2016; Бандурка, О. М. - науковий керівникДисертацію присвячено теоретичним і практичним питання здійснення органами внутрішніх справ адміністративно-деліктного провадження. З’ясовується сутність та співвідношення понять «адміністративна юрисдикція», «адміністративно-юрисдикційна діяльність», «адміністративно- деліктна юрисдикція» та «адміністративно-каральна юрисдикція». Здійснюється аналіз та дається загальна характеристика адміністративно-деліктного провадження, вивчаються його стадії. Розглядається система осіб, які беруть участь у адміністративно-деліктному проваджені, здійснюється з’ясування сутності та змісту термінів «суб’єкт провадження» та «учасник провадження». Аналізується правовий статус особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілого, законного представника, захисника, свідка, понятого, експерта та перекладача. Досліджується місце та роль органів внутрішніх справ в системі суб’єктів адміністративно-деліктної юрисдикції України. Розглядається ряд важливих науково-практичних питань, пов’язаних з особливостями участі органів внутрішніх справ в окремих стадіях адміністративно-деліктного провадження. Висловлюються пропозиції щодо вдосконалення окремих положень чинних нормативних актів.Документ Адміністративно-правове забезпечення діяльності місцевих загальних судів України : автореф. дис.(Харків, 2004) Запорожець, М. П.; Zaporozhets, M. P.; Запорожец, М. П.; Комзюк, А. Т. - науковий керівникДисертацію присвячено теоретичним і практичним питанням адміністративно-правового забезпечення діяльності місцевих загальних судів України. Встановлено місце внутрішньоорганізаційної діяльності судів в структурі предмета адміністративного права, визначено сутність внутрішньоорганізаційних відносин в місцевих загальних судах, їх особливості і види, охарактеризовано окремі із зазначених відносин, з’ясовано значення інституту адміністративної відповідальності в системі адміністративно-правових засобів забезпечення цих судів. В роботі визначено також шляхи удосконалення чинного адміністративного законодавства та практики його реалізації у сфері забезпечення діяльності місцевих загальних судів України.Документ Адміністративно-правове забезпечення діяльності територіальних органів внутрішніх справ України : автореф. дис.(Харків, 2010) Мартинов, М. Д.; Martynov, M. D.; Мартынов, М. Д.; Бандурка, О. М. - науковий керівникДисертацію присвячено визначенню сутності та особливостей адміністративно-правового забезпечення діяльності територіальних органів внутрішніх справ України, формулюванню аргументованих пропозицій та рекомендацій щодо його удосконалення. Розглянуто роль та місце органів внутрішніх справ України в системі державних органів, а також специфіку їх функціонування. Досліджено адміністративно-правовий статус територіальних органів внутрішніх справ України, з’ясовано його особливості. Проаналізовано стан нормативно- правового забезпечення територіальних органів внутрішніх справ України, надано пропозиції щодо внесення змін і доповнень до чинного законодавства, яке регулює їх діяльність. З’ясовано поняття та особливості механізму реалізації принципу єдиноначальності в територіальному управлінні органами внутрішніх справ. Досліджено організацію здійснення внутрішньовідомчого контролю в територіальних органах внутрішніх справ України. Визначено шляхи підвищення ефективності функціонування територіальних органів внутрішніх справ України. Сформульовано конкретні пропозиції щодо оптимізації взаємодії територіальних органів внутрішніх справ із населенням.Документ Адміністративно-правове забезпечення проходження служби працівниками оперативно-розшукових підрозділів органів внутрішніх справ(Право і безпека. - 2009. - №4 (31). - С. 79-83., 2009) Букін, М. П.; Bukin, M. P.Визначено критерії класифікації працівників оперативно-розшукових підрозділів органів внутрішніх справ, елементи проходження ними державної служби, а також особливості державно-службової діяльності осіб рядового та начальницького складу оперативно-розшукових підрозділів органів внутрішніх справ.Документ Адміністративно-правове регулювання захисту прав та свобод неповнолітніх у діяльності органів внутрішніх справ(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. – 2010. – № 4 (51). Ч. 2. – С. 61-67, 2010) Филипенко, Є. П.; Fylypenko, Ye. P.Запропоновано пропозиції щодо вдосконалення механізму реалізації прав та свобод неповнолітніх, що сприятиме конкретизації попереджувальних та охоронних функцій органів внутрішніх справ. Some ways of perfection the mechanism of realization juveniles’ rights and freedoms are offered. This will assist the specification of preventive and protection functions of internal affairs agencies. Предложены пути совершенствования механизма реализации прав и свобод несовершеннолетних, что будет способствовать конкретизации предупредительных и охранительных функций органов внутренних дел.