Перегляд за Ключові слова "cadets"
Зараз показуємо 1 - 20 з 217
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Публікація Communication skills formation in cadets of investigative specialization in the process of their professional training(Environment and Social Psychology. – 2024. – Vol. 9, Issue 4. – Article ID: 2237, 2024) Miloradova, N. E.; Мілорадова, Н. Е.; Okhrimenko, I.; Bilevych, N.; Bloshchynskyi, I.; Bondar, V.; Palyvoda, O.; Natalia MiloradovaСпілкування відіграє важливу роль у роботі слідчих і визначає їх результативність протягом усієї професійної діяльності. Комунікативні навички слідчих забезпечують встановлення та розвиток ділових контактів з різними категоріями учасників професійних стосунків, дозволяють їм формувати вигідні стратегії взаємодії. Тому у професійній підготовці курсантів, тобто майбутніх слідчих, розвиток їх комунікативних навичок є важливим прикладним завданням. Метою дослідження є вивчення комунікативних здібностей курсантів слідчих спеціальностей (майбутніх слідчих) у процесі їх професійної підготовки. Дослідження проведено з використанням психодіагностичного інструментарію серед курсантів слідчої спеціалізації Харківського національного університету внутрішніх справ (n = 597). Встановлено, що більшість суб’єктів інтересу мають стійкі прояви здатності формувати вміння застосовувати виправдані моделі поведінки під час спілкування; виявляють поступовий розвиток здатності орієнтуватися в ситуаціях професійної взаємодії та адаптуватися до нових умов життя. Виявлено два основних варіанти прояву комунікативних здібностей курсантів – майбутніх дослідників з учасниками міжособистісної взаємодії: 1) з переважною тенденцією до самостійності, лідерства, домінування; 2) з відповідальністю, орієнтацією на співпрацю та злагодженістю з іншими. Результати дослідження підтверджують вплив професійної підготовки на процес формування комунікативних навичок у курсантів – майбутніх дослідників.Документ Formation Of Emotional-Volitional Culture Of Future Policemen In The Course Of Vocational Training(Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala. - 2018. - Vol. 10. - Issue 2. - P. 198-209, 2018) Zelenskiy, R.; Зеленський, Р.; Popova, O.; Попова, О.; Sokolovskyi, V.; Соколовський, В.; Стащак, М. В.; Stashchak, M. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2517-0041Стаття присвячена перегляду проблеми формування емоційно-вольової культури майбутніх поліцейських в процесі професійної підготовки. Це зумовлюється збільшенням інтенсивності і сили стресових факторів, які негативно впливають на їх психіку, моральний і фізичний стан при виконанні професійних обов'язків. На етапі теоретичного розвитку проблеми була висунута гіпотеза про те, що формування емоційно-вольової культури майбутніх поліцейських буде ефективним, якщо в процесі їх професійної підготовки передбачити наступні питання: 1) розвиток у курсантів стійкої мотивації до оволодіння емоційним - вольова культура як професійно значуща якість; 2) застосування педагогічного інструментарію в навчальному процесі (форми, методики, означає), що вимагає прояви емоцій і вольових якостей особистості; 3) стимулювання курсантів до самовдосконалення емоційно-вольової культури. Для перевірки висунутої гіпотези були використані такі методи: теоретичний (філософський, психолого-педагогічний аналіз з метою визначення концептуального конструкту і обґрунтування педагогічних умов формування емоційно-вольової культури майбутніх поліцейських); емпіричний (опитування, тестування, бесіди, опитування, педагогічний експеримент); математична статистика (середнє арифметичне, критерій Пірсона χ?). У дослідженні взяли участь 358 курсантів з Харківського національного університету внутрішніх справ. Вони склали експериментальну групу (180 осіб) і контрольну групу (178 осіб). 3) стимулювання курсантів до самовдосконалення емоційно-вольової культури. Для перевірки висунутої гіпотези були використані такі методи: теоретичний (філософський, психолого-педагогічний аналіз з метою визначення концептуального конструкту і обґрунтування педагогічних умов формування емоційно-вольової культури майбутніх поліцейських); емпіричний (опитування, тестування, бесіди, опитування, педагогічний експеримент); математична статистика (середнє арифметичне, критерій Пірсона χ?). У дослідженні взяли участь 358 курсантів з Харківського національного університету внутрішніх справ. Вони склали експериментальну групу (180 осіб) і контрольну групу (178 осіб). 3) стимулювання курсантів до самовдосконалення емоційно-вольової культури. Для перевірки висунутої гіпотези були використані такі методи: теоретичний (філософський, психолого-педагогічний аналіз з метою визначення концептуального конструкту і обґрунтування педагогічних умов формування емоційно-вольової культури майбутніх поліцейських); емпіричний (опитування, тестування, бесіди, опитування, педагогічний експеримент); математична статистика (середнє арифметичне, критерій Пірсона χ?). У дослідженні взяли участь 358 курсантів з Харківського національного університету внутрішніх справ. Вони склали експериментальну групу (180 осіб) і контрольну групу (178 осіб). психолого-педагогічний аналіз з метою визначення концептуального конструкту і обґрунтування педагогічних умов формування емоційно-вольової культури майбутніх поліцейських); емпіричний (опитування, тестування, бесіди, опитування, педагогічний експеримент); математична статистика (середнє арифметичне, критерій Пірсона χ?). У дослідженні взяли участь 358 курсантів з Харківського національного університету внутрішніх справ. Вони склали експериментальну групу (180 осіб) і контрольну групу (178 осіб). психолого-педагогічний аналіз з метою визначення концептуального конструкту і обґрунтування педагогічних умов формування емоційно-вольової культури майбутніх поліцейських); емпіричний (опитування, тестування, бесіди, опитування, педагогічний експеримент); математична статистика (середнє арифметичне, критерій Пірсона χ?). У дослідженні взяли участь 358 курсантів з Харківського національного університету внутрішніх справ. Вони склали експериментальну групу (180 осіб) і контрольну групу (178 осіб). У дослідженні взяли участь 358 курсантів з Харківського національного університету внутрішніх справ. Вони склали експериментальну групу (180 осіб) і контрольну групу (178 осіб). У дослідженні взяли участь 358 курсантів з Харківського національного університету внутрішніх справ. Вони склали експериментальну групу (180 осіб) і контрольну групу (178 осіб).Документ Formation of foreign language communicative competence of future law-enforcement officers and servicemen in modern professional training(Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2021. - № 76, т. 3. - С. 110-113, 2021) Samoilova, Yu. I.; Самойлова, Ю. І.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-9578-0350; Serhiienko, T. M.; Сергієнко, Т. М.Обґрунтовано важливість володіння працівниками правоохоронних органів та Збройних сил України іншомовною комунікативною компетенцією як одним з основних складників професіоналізму сучасного фахівця. Зазначено, що активний розвиток євроінтеграційних процесів спричинив необхідність модернізувати підготовку фахівців відповідно до вимог, встановлених у державах – учасницях Європейського Союзу. Іншомовна складова частина програми підготовки працівників правоохоронних органів та військовослужбовців відіграє важливу роль у процесі сучасної вищої освіти за професійним спрямуванням. Підкреслено, що сутність іншомовної комунікативної компетенції курсанта розкривається в певному рівні володіння ним іноземною мовою, мовленням, військово-професійними та соціокультурними знаннями, уміннями і навичками, що дають можливість ефективно здійснювати мовленнєву поведінку залежно від функціонального чинника іншомовного спілкування.Документ Formation of the professionally significant skills and competencies of future police officers during studying at higher educational institutions(Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala. – 2020. – Vol.12, Issue 3. – P. 246-267, 2020) Bondarenko, V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0170-2616; Okhrimenko, I.; Tverdokhvalova, I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8431-0943; Mannapova, K. R.; Маннапова, К. Р.; Prontenko, K.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0588-8753Досліджено нормативні документи та наукову літературу, що висвітлює особливості навчання майбутніх офіцерів Національної поліції України. Проаналізовано діяльність працівників поліції, які мали справу з озброєними та агресивними правопорушниками. Проведене дослідження обґрунтувало оригінальну методику підготовки майбутніх поліцейських до контакту з правопорушником, озброєним холодною зброєю, та перевірило її ефективність.Документ Preparing future officers for performing assigned tasks through special physical training(Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala. – 2021. – Vol. 13, Issue 2. – P. 457-475, 2021) Khatsaiuk, O. V.; Хацаюк, О. В.; Medvid, M.; Maksymchuk, B.; Kurok, O.; Dziuba, P.; Дзюба, П.; Tyurina, V. O.; Тюріна, В. О.; Chervonyi, P. D.; Червоний, П. Д.; Yevdokimova, O. O.; Євдокімова, О. О.; Levko, M.; Demchenko, I.; Maliar, N.; Maliar, E.; Maksymchuk, I.Стаття має на меті сформулювати модель формування готовності майбутніх офіцерів до виконання поставлених завдань із застосуванням спеціальної фізичної підготовки у вищих військових навчальних закладах та проаналізувати результати педагогічного експерименту щодо їх реалізації.Документ Sport classes as effective means for psychophysical health improvement of representatives of the security and defense sector(Wiadomosci lekarskie. – 2021. – № 74 (5) – Р. 1142-1176, 2021) Okhrimenko, I. М.; Hrebeniuk, M. O.; Borovyk, M. O.; Боровик, М. О.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0943-6735; Krasnopolskyi, M. M.; Rodionov, M. O.; Kuzenko, Y. I.; Korak, Y. O.Розглянуто вплив занять спортом на психофізичне здоров'я військовослужбовців Збройних Сил України. Встановлено, що рівень здоров'я курсантів, які відвідували заняття кроссфітом, значно вищий, ніж у курсантів, які займалися стандартною програмою фізичної підготовки. Найбільш виражений вплив виявлено на функціональні можливості серцево-судинної, дихальної та м'язової систем, стабілізацію маси тіла курсантів експериментальних груп.Документ Адміністративно-правові засоби морально-правового виховання курсантів у ВНЗ МВС України(Форум права. – 2009. – № 2. – С. 263–272, 2009) Миськів, Л. І.; Myskiv, L. I.Запропоноване авторське поняття адміністративно-правових засобів морально- правового виховання курсантів ВНЗ МВС України та їх класифікацію; розглянуто використання даних засобів у виховному процесі ВНЗ МВС України.Документ Актуальні аспекти підготовки курсантів Харківського національного університету внутрішніх справ як фахівців кібербезпеки(МВС України, Харків. Нац. ун-т внутр. справ – Х.: Права людини, 2017. – С. 253 – 254, 2017) Світличний, В. А.; Svitlychnyi, V. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3381-3350; ResearcherID J-6856-2016; Онищенко, Ю. М.; Onyshchenko, Y. М.; Orcid http:// orcid.org/0000-0002-7755-3071; ResearcherID J-6857-2016Розглянуто питання якісної підготовки курсантів Харківського національного університету внутрішніх справ як кваліфікованих фахівців кібербезпеки для підрозділів Національної поліції України. Вказано шляхи подальшого вдосконалення та оптимізації процесу спеціалізованої підготовки майбутніх фахівців кібербезпеки. The issue of qualitative training of cadets of the Kharkiv National University of Internal Affairs as qualified cyber security specialists for the units of the National Police of Ukraine is considered. The ways of further improvement and optimization of the process of specialized training of future cybersecurity specialists are indicated. Рассмотрены вопросы качественной подготовки курсантов Харьковского национального университета внутренних дел как квалифицированных специалистов кибербезопасности для подразделений Национальной полиции Украины. Указаны пути дальнейшего совершенствования и оптимизации процесса специализированной подготовки будущих специалистов кибербезопасностиДокумент Актуальні напрями удосконалення системи фізичної підготовки слухачів та курсантів закладів вищої освіти зі специфічними умовами навчання(Військова освіта. - 2022. - № 1( 45). - С. 59-70, 2022) Забора, А. В .; Zabora, A. V .; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7969-5057; Соколов, О. А.; Sokolov, O. A.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-9738-5378; Лопатюк, О.; Lopatiuk, O.; Хацаюк, О. В.; Khatsaiuk, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4166-9099; Шевченко, Т. Г.; Shevchenko, T. H.; ORCID ID: http://orcid.org/0000-0003-2800-4567Розглянуто актуальну проблему удосконалення системи фізичної підготовки представників інституцій сектору безпеки і оборони України. Виконання завдань за призначенням представниками інституцій сектору безпеки і оборони України, зокрема працівниками Національної поліції України може відбуватися у різних екстремальних умовах, що потребує від них достатнього рівня професійної (службової) підготовленості. Наголошено на проблемі удосконалення нормативно-правової бази з фізичної підготовки слухачів та курсантів закладів вищої освіти, які готують кадри для Національної поліції України (військовослужбовців різних категорій та вікових груп сектору безпеки і оборони України) із урахуванням останніх досягнень військової науки, наявного бойового досвіду та передових світових стандартів. Розроблено проєкт «Інструкції з організації фізичної підготовки у закладах вищої освіти зі специфічними умовами навчання Національної поліції України».Документ Актуальні питання вдосконалення вогневої підготовки поліцейських в умовах воєнного стану(Підготовка правоохоронців в системі МВС України в умовах воєнного стану : зб. наук. пр. (м. Харків, 26 трав. 2022 р.). – Харків : ХНУВС, 2022. - С. 280-281, 2022) Шелест, Ю. Д.; Shelest, Yu. D.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9340-5546; Найда, В. О.; Naida, V. O.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3072-7326Зазначається, що з введенням воєнного стану та початок повномасштабної війни на території України призвели до виникнення питання про вогневу підготовку працівників поліції, а також курсантів закладів вищої освіти МВС України. Виникає потреба удосконалення навичок стрільби поліцейських, а також навичок поводження зі зброєю, її застосування та використання. Зброя може бути застосована у будь-яку мить для захисту населення та самого поліцейського, останній повинен вміти вправно застосовувати чи використати зброю, що знаходиться у його розпорядженні. У разі появи ворога чи небезпечного злочинця навіть в умовах артилерійських обстрілів, неналежного освітлення вміти швидко уражати ціль та бути психологічно готовим до виконання пострілу. Зазначена проблематика потребує подальших наукових досліджень, зокрема і міждисциплінарних, присвячених бойовій підготовці поліцейських.Документ Актуальні питання організації та розвитку науково-дослідницької діяльності студентів, курсантів, слухачів, аспірантів, ад’юнктів та докторантів у вищих навчальних закладах зі специфічними умовами навчання(Актуальні питання організації та розвитку наукової, науково-технічної й науково-педагогічної діяльності в Україні : Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (м. Київ, 30 серп. 2016 р.). - Київ, 2016. - С. 32-34, 2016) Чумак, В. В.; Chumak, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6171-2250Охарактеризовано актуальні питання організації та розвитку науково дослідницької діяльності студентів, курсантів, слухачів, аспірантів, ад’юнктів та докторантів у вищих навчальних закладах зі специфічними умовами навчання.Документ Актуальні питання соціального виховання курсантів в закладах, які здійснюють підготовку поліцейських(Соціально-педагогічні основи розвитку особистості в сучасних умовах комунікації: досвід, проблеми, перспективи: зб. матеріалів ІІІ Всеукр. конф.( м. Дніпро, 10-11 жовт. 2019 р.). – Дніпро, 2019. – C. 235-238, 2019) Швець, Д. В.; Shvets, D. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1999-9956; ResearcherID: B-9071-2018Документ Актуальні питання формування професійно-етичної культури майбутніх офіцерів Національної поліції у ЗВО МВС України(Перспективи та інновації науки. - 2024. - № 8(42). - С. 511-522, 2024) Пискун, Д. А.; Pyskun, D. A.У статті розглядається проблема формування професійно-етичної культури майбутніх офіцерів Національної поліції в освітньому середовищі закладу вищої освіти. На підставі аналізу нaукoвиx дocлiджeнь вчених та освітньої практики підготовки поліцейських у ЗВО розглянуто актуальні питання формування професійно-етичної культури як особистісного феномену фахівця; визначено шляхи вдосконалення та ефективності процесу формування професійно-етичної культури майбутніх офіцерів Національної поліції в освітньому середовищі закладу вищої освіти. Запропоновані шляхи та визначені напрями вдосконалення освітнього процесу задля формування професійно-етичної культури майбутніх офіцерів Національної поліції: гумaнiзaцiя пpoцecу пiдгoтoвки поліцейських, cпpямoвaнicть нa дотримання прав людини і свобод людини; змістове удосконалення підготовки майбутніх офіцерів поліції; узгoджeнicть фopм i мeтoдiв формування професійно-етичної культури поліцейських із потребами підготовки до професійної дiяльнocтi; визначення і запровадження певних педагогічних умов, які сприятимуть формуванню вказаного феномену і дозволять максимально охопити всі види діяльності курсантів. Виокремлено заходи, реалізація яких в освітньому процесі ЗВО, сприятиме формуванню у курсантів професійно-етичної культури: поєднання теоретичної (змістової) та практичної (операційної) складових фахової підготовки поліцейського; доповнення методичних матеріалів для проведення навчальних занять конкретним переліком професійно-етичних знань та умінь офіцерів поліції; використання різних видів семінарських та практичних занять для розширення знань та оволодіння професійно-етичними вміннями; використання у процесі викладання фахових дисциплін інноваційних (активних, інтерактивних, ситуаційних, квестових та ін.); використання різних форм самостійної роботи, відповідно до специфіки навчальної дисциплін у контексті розвитку професійно-етичної культури.Документ Актуальні проблеми долучення курсантів ЗВО МВС до волонтерської роботи(Проблеми сучасної поліцеїстики : тези доп. наук.-практ. конф. (м. Харків, 20 квіт. 2022 р.). - Харків, 2022. - С. 294-296, 2022) Іщенко, В. В.; Ishchenko, V. V.Зазначено, що волонтерство в умовах воєнного стану - це невід'ємна складова допомоги як цивільним, так і військовим. Через волонтерство курсант може врятувати життя людям, які наразі знаходяться в містах і селах гуманітарної катастрофи, та людей, які не мають змоги придбати собі або членам своєї сім’ї продукти харчування на мирній території. В умовах воєнного стану курсанти закладів вищої освіти системи МВС України, які склали Присягу на вірність українському народові, активно долучаються до волонтерства і допомагають людям всіма можливими способами. Отмечено, что волонтерство в условиях военного положения – это неотъемлемая составляющая помощи как гражданским, так и военным. Через волонтерство курсант может спасти жизнь людям, которые находятся в городах и селах гуманитарной катастрофы, и людей, которые не могут приобрести себе или членам своей семьи продукты питания на мирной территории. В условиях военного положения курсанты высших учебных заведений системы МВД Украины, которые приняли Присягу на верность украинскому народу, активно приобщаются к волонтерству и помогают людям всеми возможными способами. It is noted that volunteering in martial law is an integral part of assistance to both civilians and the military. Through volunteering, a cadet can save the lives of people currently in the cities and villages of a humanitarian disaster and those who are unable to buy food for themselves or their families in a peaceful area. Under martial law, cadets of higher education institutions of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine, who have taken the Oath of Allegiance to the Ukrainian people, are actively involved in volunteering and helping people in all possible ways.Документ Актуальні проблеми розвитку службово-прикладних, традиційних та східних одноборств(Харків: ХНУВС, 2021. – 168 с., 2021-11-30) Харківський національний університет внутрішніх справ; Kharkiv National University of Internal Affairs; Науковий парк «Наука та безпека»У матеріалах конференції розглянуто результати теоретичних та емпіричних досліджень учених і практиків з питань службово-прикладних, традиційних і східних одноборств; зосереджено увагу на сучасних педагогічних технологіях у закладах вищої освіти різних форм власності, проаналізовано особливості організації системи фізичної терапії (ерготерапії) представників різних груп населення.Документ Актуальні проблеми сучасної науки і правоохоронної діяльності(Харків: ХНУВС, 2017. – 272 с., 2017-05-17) Харківський національний університет внутрішніх справ; Kharkiv National University of Internal Affairs; Наукове товариство студентів, курсантів, слухачів, аспірантів, ад’юнктів, докторантів і молодих вченихУ збірці знайшли відображення наукові розвідки курсантів та студентів Харківського національного університету внутрішніх справ та інших ВНЗ з багатьох галузей правоохоронної та правозастосовної діяльності.Документ Актуальні проблеми сучасної науки і правоохоронної діяльності(Харків: ХНУВС, 2018. – 196 с., 2018) Харківський національний університет внутрішніх справ; Kharkiv National University of Internal Affairs; Наукове товариство студентів, курсантів, слухачів, аспірантів, ад’юнктів, докторантів і молодих вченихУ збірці знайшли відображення наукові розвідки курсантів та студентів Харківського національного університету внутрішніх справ та інших ВНЗ з багатьох галузей правоохоронної та правозастосовної діяльності.Документ Актуальні проблеми сучасної психології та педагогіки вищих навчальних закладів МВС України(Харків : ХНУВС, 2014. – 264 с., 2014) Харківський національний університет внутрішніх справ; Kharkiv National University of Internal AffairsУ збірнику розглянуто актуальні питання психолого-педагогічної підготовки курсантів ВНЗ МВС, практичних працівників ОВС, особливу увагу приділено психологічній роботі з попередження злочинності.Документ Аналіз факторів ефективності змагальної діяльності курсантів Харківського національного університету внутрішніх справ з міні-футболу(Підготовка поліцейських в умовах реформування системи МВС України : зб. наук. пр. – Харків : ХНУВС, 2020. – С. 81-83, 2020) Бортник, С. М.; Bortnik, S. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5281-6007У статті розглянуто особливості змагальної діяльності курсантів-членів збірної команди Харківського національного університету внутрішніх справ з міні-футболу. Для підвищення ефективності змагального процесу необхідна оцінка факторів, які впливають на результативність змагальної діяльності міні-футболістів.Документ Антиципаційна спроможність як компонент прогностичної компетентності курсантів-майбутніх правоохоронців(Психологічний часопис. – 2018. – № 1 (11). – С. 61-70, 2018) Клименко, І. В.; Klymenko, I. V.Представлено результати дослідження специфіки прогностичної компетентності як необхідної складової майбутнього правоохоронця. Велика увага дослідників в умовах компетентнісного підходу до організації навчального процесу приділяється професійній підготовці курсантів. Здатність до прогнозування подій є однією з ключових компетенцій для діяльності правоохоронців. Прогностична компетентність у професійній галузі розглядається як здатність людини, завдяки сукупності певних якостей, задовольняти вимогам роботи у певному організаційному середовищі, що, в свою чергу, є причиною досягнення бажаних результатів. В дослідженні прийняли участь курсанти двох груп, що навчаються в різних умовах. Показано, що друга група курсантів, яка навчається в умовах психологічного супроводу має більш сформовану здатність з більшою точністю, передбачати хід подій, прогнозувати розвиток ситуацій та особисті реакції на них. Зокрема, курсанти які навчаються в контексті психологічного супроводу з більшою легкістю адаптуються до ситуації, більш вільно володіють вербальними та невербальними засобами поведінки ніж курсанти, що навчаються в звичайних умовах.