Перегляд за Ключові слова "corruption"
Зараз показуємо 1 - 20 з 414
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Analysing media representation of corruption in Ukraine: who is panicking?(Corruption, Greed and Crime Money: Sleaze and shady economy in Europe and beyond (Cross-border Crime Colloquium) (2014-06-15). – Nijmegen: Wolf Legal Publishers (WLP), 2014. – P. 121-137., 2014) Markovska, A.; Serdiuk, O. O.; Сердюк, О. О.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5733-6432; ResearcherID: I-5924-2016; Scopus Author ID: 56857350300В статті обговорюються різні акценти представлення двох подій (Євро-2012 та видобування сланцевого газу) всередині та за межами України. Представлено порівняння результатів контент аналізу Українських та Західних (Британських) медіа джерел. Різні теоретичній підходи використовуються для пояснення медіа-репрезентації корупції в Україні.Документ Anticorruption strategy in the United Kingdom(Протидія корупції: правове регулювання і практичний досвід : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 28 жовт. 2022 р.). – Харків : ХНУВС, 2022. – С. 175-176, 2022) Sazanova, L. S.; Сазанова, Л. С.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3722-2593Відзначено, що Британія була однією з перших країн, яка прийняла у 1889 році закон о корупції в державних органах. Відтоді країні вдалося досягти високих результатів у боротьбі з корупцією. Корупція не властива Сполученому Королівству, але все ж існує важливі проблеми, які потрібно вирішити. Розглянуто антикорупційна стратегія Сполученого Королівства.Документ Black, grey or white? Finding the new shade of corruption in Ukraine(The Relativity of Wrongdoing: Corruption, Organised Crime, Fraud and Money Laundering in Perspective. - Nijmegen: Wolf Legal Publishers, 2015. - p.21-42, 2015) Markovska, A.; Serdiuk, O. O.; Сердюк, О. О.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5733-6432; ResearcherID: I-5924-2016; Scopus Author ID: 56857350300В статті обговорюються механізми, що використовуються організованими злочинними групами при захваті адміністративних функцій держави. Автори поглиблюють метафори захоплення країни і стверджують, що в Україні організовані злочинні групи купили свої державні та політичні партійні позиції у посадових осіб, що представляють державу. Автори пришли до висновку, що з початку 2000-х років організована злочинність стала домінувати в політичному світі України, пропонуючи виплати існуючій державній системі. І до 2010 року більшість державних посад в Україні були куплені членами різних кримінальних груп. Обговорюється механіка такого захвату держави. Представлені дані оригінального дослідження, проведеного авторами. Ці дані описують ендемічний рівень корупції в Україні та допомагають зрозуміти участь у корупційній поведінці на різних рівнях. Українська корупція називається "домашнім питомцем-монстром". Обговорюються різні способи боротьби з корупцією.Документ Counteraction of corruption of local authorities(Право.ua. - 2014. - № 1. - С. 84-87, 2014) Redko, A. O.; Редько, А. О.У статті досліджено причини існування такого негативного явища в системі органів місцевого самоврядування, як корупція. Проаналізовано сучасні методи боротьби з нею та запропоновано нові способи її протидії з урахуванням умов сьогодення.Документ Criminological classification of corruption crimes(Підприємництво, господарство і право. - 2022. - № 9. - С. 77-80, 2022) Havryliuk, I. D.; Гаврилюк, І. Д.Встановлено місце та роль криміналістичної класифікації корупційних злочинів у разі формування групових, видових і підвидових криміналістичних методик, виокремлено критерії класифікації корупційних злочинів. Обґрунтовано, що криміналістична класифікація є інструментом виокремлення специфічних рис протиправних діянь, які відіграють важливу роль у разі визначення меж і предмета доказування, обранні засобів доказування й організації їх досудового розслідування. Зазначено, що криміналістична класифікація дозволяє за певними критеріями виокремити певні види протиправних діянь з урахуванням не тільки особливостей кримінально-правової регламентації правопорушення, а і його механізму. Підкреслено, що криміналістична класифікація корупційних злочинів сприяє деталізації, з’ясуванню особливостей їх криміналістичної характеристики та розробленню гнучких i ситуативно пристосованих криміналістичних методик.Документ Denmark's experience in combating corruption(Протидія корупції: правове регулювання і практичний досвід : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 3 груд. 2021 р.). – Харків : ХНУВС, 2021. – С. 156-157, 2021) Rastorguyeva, N. O.; Расторгуєва, Н. О.Зазначено, що досвід Королівства Данії у боротьбі з корупцією – це успішне формування «абсолютної нетерпимості» корупції, залучення розвиненого громадянського суспільства до антикорупційної політики та наявність ефективних механізмів зниження продажності в країні.Документ Evidentiary problems in the investigation of corruption crimes in Ukraine(Amazonia Investiga. - 2020. - Vol. 9, Issue 32. - P. 117-124, 2020) Shcherbakovskyi, M. H.; Щербаковський, М. Г.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8413-9311; Stepaniuk, R. L.; Степанюк, Р. Л.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-8201-4013; Kikinchuk, V. V.; Кікінчук, В. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2241-6384; Oderii, O. V.; Одерій, О. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6999-4387; Svyrydova, L.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-6667-2852Борьба с коррупцией в Украине является одной из главных задач правоохранительных органов. Однако процесс доказывания по уголовным делам о коррупционных преступлениях сопровождается проблемами, которые негативно влияют на качество досудебного расследования. Целью статьи является выявление и изучение типичных следственных ошибок и разработка рекомендаций по надлежащему применению средств и способов доказывания по уголовным делам о коррупционных преступлениях с учетом норм национального законодательства и международных критериев обеспечения прав человека в уголовном процессе. Для достижения данной цели были произведены сравнительный и системно-структурный анализ международных и отечественных нормативно-правовых актов и решений судов, выборочное изучение материалов уголовных дел о коррупционных преступлениях. Установлено, что процесс доказывания по делам о коррупционных преступлениях в Украине будет полностью соответствовать международным стандартам обеспечения прав человека при условии соблюдения оперативными сотрудниками, следователями и прокурорами критерия допустимости доказательств, особенно при использовании негласных мероприятий. Следственные ошибки, которые имеют место на стадии досудебного расследования по данной категории уголовных дел, приводят к ограничению прав и свобод человека и заключаются в существенных нарушениях уголовного процессуального закона при собирании, проверке и оценке доказательств, а также при открытии собранных материалов стороне защиты. Предотвращение таких нарушений требует строгого соблюдения общих требований к проведению негласных мероприятий, сформулированных в решениях Европейского суда по правам человека и отечественных судебных инстанций. При доказывании нужно учитывать доктрину «fruit of the poisonous tree» о недопустимости доказательств, производных от материалов, собранных с нарушениями закона. Следует своевременно обеспечивать стороне защиты доступ к материалам негласных мероприятий, в том числе документам, которые выступали основанием для их проведения. Важно не допускать действий, которые расцениваются как провокация (подстрекательство) подозреваемого к совершению коррупционного преступления.Документ Financial security of the state(Journal of Security and Sustainability Issues. – 2020. – Vol. 9, № 3. – P. 843-852, 2020) Reznik, O. M.; Рєзнік, О. М.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4569-8863; Hetmanets, O. P.; Гетманець, О. П.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4826-5799; Kovalchuk, A.; Nastyuk, V.; Andriichenko, N.Стаття присвячена дослідженню фінансової безпеки держави як складової його національної безпеки. Встановлено, що фінансова безпека - це здатність держави адекватно і негайно реагувати на внутрішні і зовнішні негативні фінансові впливи в мирний час і в надзвичайних ситуаціях, зокрема в контексті гібридної війни.Документ Forensic prevention of corruption offences: some aspects(Legal practice in EU countries and Ukraine at the modern stage: International scientific and practical conference (Arad, 25-26 January 2019). – Arad: Izdevnieciba «Baltija Publishing», 2019. – Р. 571-574, 2019) Maliarova, V. O.; Малярова, В. О.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0766-0752; Savchuk, T. I.; Савчук, Т. І.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8024-5136Розглянуто окремі аспекти судової профілактики корупційних правопорушень.Документ Implementation of the Right to the Anti-corruption Expertise as a Strategy for the Protection of Business(Journal of Legal, Ethical and Regulatory Issues. Volume 22, Special Issue 2, 2019 URL: https://www.abacademies.org/articles/Implementation-of-the-right-to-the-anti-corruption-expertise-as-a-strategy-for-the-protection-of-Business-1544-0044-22-SI-2-378.pdf / (SCOPUS)., 2019) Vashchenko, S.; ; Riabchenko, Yu.; ; Dzhafarova, O. V.; Джафарова, О. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4201-0218; ResearcherID: AAG-1418-2019; Scopus Author ID: 57209693214; ; Bila, V.; ; Aristova, I.The article describes the role and essence of the anti-corruption expertise in the prevention of corruption. The author proved that the prevention of corruption requires the identification and eradication of the roots of corruption in drafts and existing regulatory legal acts. In the study of the essence of the anti-corruption expertise the attention was paid to the subjects of its implementation. It was proposed to actively involve business in conducting anti- corruption expertise through the Public Councils under the executive and local government bodies, the Council of Business Ombudsman, and civil society institutions. The gaps in the legislation on the public anti-corruption expertise were characterized, in particular, the lack of a uniform methodology for its conduct, the procedure for accrediting independent experts, the possibility of using the conclusion of the anti-corruption expertise as evidence in administrative, civil, economic proceedings. In the conclusion, the characteristic features of the anti-corruption expertise were formulated and directions for enhancing the participation of civil society institutions in the realization of the right to the anti-corruption expertise as the main business protection strategy were identified.Документ International Aspect of Legal Regulation of Corruption Offences Commission on the Example of Law Enforcement Agencies and Banking System of Ukraine(Asers Pablishing, 2017, Vol. 8, №1, 2017) Kosytsia, O. O.; Косиця, О. О.; Рєзнік, О. М.; Reznik, O. M.; Клочко, А.М.; Klochko, A.M.; Пахомов, В. В.; Pakhomov, V. V.The article analyzes the legislation such countries as Ukraine, the Russian Federation (hereafter – RF) and the Republic of Belarus, norms of which provide a system of measures to combat corruption as well as responsibility for such kind of offences. Moreover the article considers such burning question as counteraction of such kinds of offences and also different legislative approaches on the definition of “corruption” in the countries mentioned above. We consider the criminal-legal norms as provided in the Criminal Code of Ukraine, establishing the responsibility for obtaining of unlawful benefit by the officials. We study the provisions of the current legislation of Ukraine aimed at prevention of corruption in the society. The special attention is given to the concepts of «illegal benefit» and «bribe», the key differences of these terms are defined. Also an attention is paid to the terms «officials» and «law enforcement officials». This article also discusses some features of committing crimes by the officials of the banking institutions. It is noted that the committing of such crimes is the problem promoting the destabilization of the banking system. The underlying mechanisms and the high latency of these crimes, being made mostly by organized criminal groups, entail negative consequences for the economy of each individual country and in general all over the world.Документ International experience in combating corruption(Протидія корупції: правове регулювання і практичний досвід : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 3 груд. 2021 р.). – Харків : ХНУВС, 2021. – С. 154-156, 2021) Chubenko, R. R.; Чубенко, Р. Р.; Krasnova, N. V.; Краснова, Н. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-1986-9083, /Зауважено, що залучення міжнародного досвіду у протидії корупції є важливою складовою окремих елементів протидії внутрішньої корупції в країні. Приклади країн говорять про те, що все, що можна було вигадати, вже винайшли. Треба лише навчитися вміло цим користуватися.Документ Legislative regulation of grounds for dismissal of an employee for committing a corruption or corruption-related offense(Amazonia Investiga. – 2020. – Vol 9, No 26. – P. 304-310, 2020) Podorozhnii, Ye. Yu.; Подорожній, Є. Ю.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-1677-1937; Obushenko, N.; ; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2924-3180; Harbuziuk, K. H.; Гарбузюк, К. Г.; ; Platkovska, O. V.; Платковська, О. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0011-9290;Стаття присвячена аналізу чинного законодавства України в частині унормування підстав для звільнення працівника за вчинення корупційного або пов’язаного з корупцією правопорушення. Проаналізовано наукові точки зору та відповідні положення загального і спеціального законодавства щодо тлумачення таких дефініцій, як «корупція», «корупційне правопорушення», «правопорушення, пов’язане з корупцією». Необхідність вивчення даного питання зумовлено тим, що євроінтеграційний напрямок розвитку України не можливий без ефективної протидії корупції як негативного соціального явища, що перешкоджає нормальному функціонуванню економічних відносин і громадського суспільства загалом. Наголошується, що працівник, який вчинив корупційне правопорушення, і стосовно якого постановлено судове рішення, яким його визнано винним у скоєні такого правопорушення, і яке набрало законної сили, має бути звільнений з роботи. Акцентовано увагу на тому факті, що за результатами постановленого судового рішення не завжди можливо звільнити працівника саме з підстави вчинення корупційного правопорушення, оскільки особа може звільнитися відразу після складання щодо неї адміністративного протоколу. Мета статті – здійснити аналіз чинного законодавства України з питань регламентації підстав для звільнення працівника за вчинення корупційного або пов’язаного з корупцією правопорушення. Методи дослідження визначені з урахуванням поставленої мети, задля чого використано сучасні методи наукового пізнання, а саме порівняльноправовий та узагальнення. Застосування цих методів дало змогу досягнути всебічності та об'єктивності наукового дослідження, обґрунтованості та узгодженості сформульованих висновків.Документ Limitation of getting gifts: problems of contents of the concept and terminological apparatus in the context of lawrealization and the role of administrative law principles for their decision(The institutionalisation of public relations in the fight against corruption: the experience of countries of eastern and western legal traditions (universal theoretical framework for relevant anti-corruption law of Ukraine): Collective monograph: Vol. 2: PJ4\17 0117U007203 Corruption prevention act of Ukraine: scientific and methodological justification of ensuring the effectiveness and efficiency of provisions implementation. – Tallinn (Estonia), 2019. – P. 290-306, 2019) Syniavska, O. Yu.; Синявська, О. Ю.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6386-4151; Ivantsov, V. O.; Іванцов, В. О.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2904-0466Дан авторський підхід до тлумачення формулювання «особи, уповноважені на виконання функцій держави і еквівалентні їм особи, яким забороняється отримувати подарунки в зв'язку з діяльністю таких осіб, пов'язаної з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування».Документ Measures to combat smuggling and corruption in the customs clearance of commercial goods in Ukraine(Amazonia Investiga. - 2020. - Vol. 9, Issue 30 (June). - P. 99-110, 2020) Kulish, A.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2700-483X; Chumak, V. V.; Чумак, В. В.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6171-2250; Chernysh, R.; Черниш, Р. Ф.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4176-7569; Khan, O. O.; Хань, О. О.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9912-1547; Havrik, R.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1557-0594Стаття присвячена важливій та актуальній темі – заходам щодо протидії контрабанді та корупції під час митного оформлення товарів комерційного призначення в Україні. Автори аналізують позицію наукової доктрини щодо сутності та рівня впливу контрабанди та корупції на наповнення державного бюджету та рівень економічного зростання в Україні. З’ясовано, що є вчені обираючи різні дефініції та форми все ж одностайні щодо негативного характеру та рівня згубного впливу цих явищ на економіку України. Робиться висновок про необхідність та важливість розробки та запровадження конкретних, а не декларативних заходів щодо протидії контрабанді та корупції під час митного оформлення товарів комерційного призначення в Україні.Документ Moldova: Small country – big problem! Corruption and a mono-garchy(Constructing and organising crime in Europe / Petrus C. van Duyne, Alexey Serdyuk, Georgios A. Antonopoulos, Jackie H. Harvey, Klaus von Lampe (Eds.); Kharkiv National University of Internal Affairs, Northumbria University, Teesside University, Utrecht University. – Chicago-Kharkiv : Eleven International Publishing, Kharkiv National University of Internal Affairs, 2019. - P. 367-398, 2019) Duyne, van Petrus C.; Quirke, BrendanЩо таке корупція? Одне з численних відповідей на це питання: «Це зловживання державними посадами в особистих цілях» (Svensson, 2005: 19). Хоча це коротке визначення широко використовується, воно неточне. Воно має намір охопити занадто широкий спектр порушень закону, від хабарництва до розтрати та шахрайства, клієнтури і таємних угод. Ми вважаємо за краще поставити всі ці способи поведінки під егідою порушення цілісності. Однак концепція цілісності вимагає додаткової точності. Як ми побачимо, саме глибоке і повсюдне руйнування цілісності процесу прийняття рішень в державному управлінні та приватному секторі позначається на добробуті народів. У нашому дослідженні це незручне становище стосується Молдови, яка не самотня в цьому відношенні. Зрозуміло, що Молдова разом з Україною знаходиться на дні цього явно корумпованого регіону. Корупція є глобальною проблемою, і Молдова заявляє про це: вона є (або стане) учасником ряду міжнародних конвенцій проти корупції. Мета цієї глави - провести рекогносцировку, зібравши воєдино все, що відомо про корупцію в цій країні. Джерела для цього дослідження не багаті: корупція в Молдові, схоже, недостатньо досліджена. Обговорювані джерела складаються в основному з відкритих англомовних джерел, в основному з молдавських установ і місцевих авторів, чиї публікації були розміщені на різних веб-сайтах. Спочатку ми розглянемо загальний знаменник, що лежить в основі корупції в цьому регіоні: радянська спадщина.Документ Persons authorized to perform state or local self-government functions: categorical and species characteristics as basis for determining boundaries of the subject dissemination of the norms anti-corruption legislation(Challenges and prospects for the development of legal systems in Ukraine and EU countries: comparative analysis : Collective monograph. - Riga : Izdevniecība “Baltija Publishing”, 2019. - Vol. 2. - P. 109-128, 2019) Syniavska, O. Yu.; Синявська, О. Ю.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6386-4151; Ivantsov, V. O.; Іванцов, В. О.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2904-0466Охарактеризовані особи, уповноважені на виконання функцій державного або місцевого самоврядування з протидії корупції. Проаналізовано категоріальні і видові характеристики як основа для визначення меж предмета поширення норм антикорупційного законодавства.Документ Prevention of corruption-related offences: possibilities and realities(The Potential of Modern Science. - London: Sciemcee Publishing, 2019. - Vol. 3. - P. 26-35, 2019) Maliarova, V. O.; Малярова, В. О.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0766-0752; Savchuk, T. I.; Савчук, Т. І.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-8024-5136Намічена України європейська інтеграція та поточні реформи в основних сферах суспільного життя непереборно вимагають протидії корупції в її різних проявах, які останнім часом перетворилися в гостру проблему.Публікація Professional responsibility and conscientiousness of civil servants at different stages of professional growth(Інсайт: психологічні виміри суспільства. – 2023. – № 9. – С. 191–209, 2023) Зарічанський, О. А.; Zarichanskyi, O. A.; Сокуренко, В. В.; Sokurenko, V. V.; Євдокімова, О. О.; Yevdokimova, O. O.; Valerii Sokurenko; Olena YevdokimovaУ статті наведено результати дослідження професійної відповідальності і совісності державних службовців у контексті їхньої професійної діяльності. Метою роботи стало вивчення специфіки професійної відповідальності і совісності державних службовців на різних етапах професійного становлення. Методичний інструментарій: опитувальник “Структура і рівень професійної відповідальності” Н. Макеєвої (2014) і “Шкала совісності”, створена В. Мельниковим та Л. Ямпольським в адаптації І. Фурманова та Л. Пергаменщика (1998). Емпіричну базу дослідження склали державні службовці на різних етапах професійного становлення: студенти першого курсу закладу вищої освіти, що навчаються за спеціальністю “Публічне управління та адміністрування”; державні службовці першого року професійної діяльності; а також державні службовці, що мають десять і більше років служби. Результати теоретичного вивчення показали, що як інтегральні ознаки якісного характеру совісність і відповідальність виявляють себе у процесах професійної самореалізації та самоздійснення. Емпірично виявлено, що студенти, які навчаються за спеціальністю “Публічне управління та адміністрування”, характеризуються меншим усвідомленням значущості своєї діяльності, необхідності її якісного та сумлінного виконання, меншим рівнем відповідальності та переживання за результати діяльності. Державні службовці першого року своєї діяльності є менш спроможними самостійно вибудовувати плани дій та менш зорієнтованими на розгортання поля своєї активності у виборі більш оптимальних шляхів вирішення професійних завдань. Держслужбовці, що мають десять і більше років служби, є більш схильними у професійній діяльності керуватися нормами закону, соціальними і професійними вимогами та правилами. Висновки: зважаючи на те, що емпірично встановлено, що у державних службовців, які мають десять і більше років служби, переважає високий рівень совісності, а в студентів та держслужбовців-початківців – середній рівень (водночас із істотно більшою частотою низького рівня), акцентовано необхідність діагностування означених характеристик та розробки спеціальних програм їх розвитку.Публікація Re-Evaluating the Views in Combating Corruption Criminal Offenses Under Martial Law(International Journal of Religion. – 2024. – Vol. 5, № 9. – P. 1137-1145, 2024) Sokurenko, V. V.; Сокуренко, В. В.; Tarasenko, O. S.; Тарасенко, О. С.; Korniienko, M.; Pashchenko. Ye.; Nguindip, N. Ch.; Valerii SokurenkoКожне суспільство завжди страждає від хвороб небажаних практик, і ці хвороби є згубними для розвитку суспільства. Одним із таких недоліків суспільства є корупційні злочини, які ставлять під загрозу безперебійне функціонування будь-якого стабільного суспільства. Це дослідження заглиблюється в соціокультурний феномен корупції, зосереджуючись на боротьбі з корупційними злочинами в умовах воєнного стану в Україні. Актуальність даної теми зумовлена тим, що протидія корупції є одним із пріоритетних питань, які постають сьогодні перед українським суспільством. Загалом поняття корупції було відомо на ранніх етапах людської цивілізації. З часом суспільство потребувало протидії цьому явищу, що можливо було реалізувати лише за наявності дієвого антикорупційного законодавства. В умовах запеклого протистояння з агресором дуже гостро стоїть потреба врятувати життя, зберегти націю та територіальну цілісність, нетерпимість до будь-яких протиправних проявів у державі, особливо корупції. Сьогодні питання запобігання та протидії корупції залишаються надзвичайно актуальними. У період дії воєнного стану корупція є фактором, що створює реальну загрозу національній безпеці, зміцненню демократії, підвищенню авторитету країни на міжнародній арені та подальшому розвитку держави в цілому. Враховуючи нинішню ситуацію в українському суспільстві, актуальним є пошук шляхів вдосконалення антикорупційного законодавства та антикорупційної інфраструктури. Окремо слід звернути увагу на необхідність підвищення ефективності підготовки фахівців у сфері запобігання та протидії корупції.