Перегляд за Ключові слова "future law enforcement officers"
Зараз показуємо 1 - 20 з 84
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Cloud technoligies in learning a foreign language by future law enforcement offcers in the context of distanse education(Підготовка правоохоронців в системі МВС України в умовах воєнного стану : зб. наук. пр. (м. Харків, 26 трав. 2022 р.). – Харків : ХНУВС, 2022. - С. 282-283, 2022) Torianyk, H. M.; Торяник, Г. М.; Samoilova, Yu. I.; Самойлова, Ю. І.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-9578-0350Висвітлено питання використання хмарних технологій у вивченні іноземної мови майбутніми правоохоронцями в умовах дистанційної освіти.Публікація Creation of a gender-sensitive environment among future law enforcement officers in linguistic classes(Правова наука і державотворення в Україні в контексті інтеграційних процесів: матеріали ХІV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Суми, 19-20 трав. 2023 р.). – Суми, 2023. – С. 147-149, 2023) Dovhopolova, H. H.; Довгополова, Г. Г.; Г.Г. ДовгополоваВивчення, роз’яснення правил формування та активного використання гендерно маркованої лексики на заняттях з лінгвістики у вищих навчальних закладах сприятиме формуванню гендерно чутливого середовища як в окремих навчальних закладах, так і толерантного ставлення до неї в суспільстві.Публікація Linguistic features of professional written english-language communication of future lawyers(Правова наука і державотворення в Україні в контексті інтеграційних процесів: матеріали ХІV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Суми, 19-20 трав. 2023 р.). – Суми, 2023. – С. 150-151, 2023) Samoilova, Yu. I.; Самойлова, Ю. І.; Юлія СамойловаСучасні тенденції навчання іноземної мови вимагають розвиток у здобувачів вищої освіти письмових мовленнєвих вмінь, які розглядаються у їх природному професійному контексті. Майбутні юристи повинні володіти знаннями великого обʼєму юридичної термінології, словникового запасу, граматичних структур і правил англійського синтаксису та широкого діапазону мовних форм, необхідних для продукування різноманітних текстів професійного спрямування, які характеризуються низкою особливостей лексичного та граматичного характеру. Соціокультурна та прагматична компетенції, які вкрай важливі для професійно спрямованої письмової комунікативної компетенції майбутніх юристів, передбачають застосування міжкультурного розуміння у процесі безпосереднього письмового спілкування у професійному середовищі; розуміння різних корпоративних культур у конкретних професійних контекстах.Документ Methods of soft skills development in the process of learning foreign languages by future law-enforcement and military officers(Актуальні питання гуманітарних наук. - 2021. - Вип. 38, т. 3. - С. 138-142, 2021) Samoilova, Yu. I.; Самойлова, Ю. І.; Serhiienko, T. M.; Сергієнко, Т. М.Обґрунтовано вимоги, які висуваються до іншомовної підготовки сучасних працівників правоохоронних органів та військовослужбовців. Зазначено, що потреба у спілкуванні іноземними мовами, спричинена вимогою ринку праці, зумовлює необхідність володіння соціальними та комунікативними навичками. Комунікативний підхід є основним у вивченні іноземних мов, а широке застосування інноваційних технологій навчання, які ґрунтуються на проблемно-ситуаційних практиках навчання, побудові активного навчально-пізнавального середовища, спрямовані на розроблення кейсів, рольових ігор, на самостійну наукову творчість, а не на репродуктивне відтворення вже наявної інформації, що сприяє формуванню “soft skills”. Проаналізовано методи навчання, які сприяють розвитку самостійного проблемного мислення у здобувачів вищої освіти, а також навичок уміло оперувати інформацією, а не лише орієнтацією на мовну форму. Для досягнення ефективних результатів у вивченні іноземної мови необхідно реалізовувати освітній процес як через традиційні, так і через інноваційні методи навчання в їх гармонійному комбінуванні.Документ Peculiarities of forming profession oriented foreign language communicative competence of future law enforcement officers(Wydawnictwo Naukowe "iScience ", international science journal, 2018, issue 7;, 2018-10) Diagilieva, L. D.; Дягілєва, Л. Д.The article is devoted to the teaching foreign language to future specialists. The article presents the peculiarities of forming profession oriented foreign language communicative competence of future law enforcement officers. Стаття присвячена навчанню іноземній мові майбутніх фахівців. У статті представлені особливості формування професійно-орієнтованої іншомовної комунікативної компетенції майбутніх правоохоронців.Публікація Training of law enforcement officers: foreign language and peculiarities of its improvement(Правова наука і державотворення в Україні в контексті інтеграційних процесів: матеріали ХІV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Суми, 19-20 трав. 2023 р.). – Суми, 2023. – С. 152-154, 2023) Stativka, O. O.; Статівка, О. О.; Bilousov, A. V.; Білоусов, А. В.; Олена СтатівкаУ сучасних умовах інтеграції України у світовий та європейський освітній простір, розширення НАТО та поширення його програм на десятки країн світу питання іноземної мовної підготовки майбутніх правоохоронців набуває особливого значення. Сформована іншомовна професійна компетентність дозволяє майбутньому правоохоронцю успішно брати участь у процесі міжособистісного та міжмовного спілкування. Крім того, вільне володіння іноземною мовою гарантує вміння встановлювати та підтримувати ділові, професійні та культурні контакти, сприяє підвищенню загального культурно-професійного рівня особистості курсанта, професійної та соціальної мобільності.Документ Апробація педагогічних умов формування готовності майбутніх офіцерів НГУ до застосування ПТРК «Javelin» із акцентованим використанням засобів спеціальної фізичної підготовки(Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 15: Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2023. - Вип. 3(161). - С. 136-143, 2023) Самсонов, Ю. В.; Samsonov, Yu. V.; Марков, О. В.; Markov, O. V.; Забула, О. Є.; Zabula, O. Ye.; Хацаюк, О. В.; Khatsaiuk, O. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4166-9099; Гарбар, Є. О.; Harbar, Ye. O.; Магмет, Т. М.; Mahmet, T. M.; Задорожний, К. А.; Zadorozhnyi, K. A.; Повар, О. В.; Povar, O. V.Апробовано педагогічні умови формування готовності майбутніх офіцерів-правоохоронців до застосування ПТРК «JavelinFGM-148» в екстремальних умовах службово-бойової діяльності (із акцентованим використанням засобів спеціальної фізичної підготовки). Констатовано, що розроблені та апробовані педагогічні умови забезпечили: уміле та ефективне застосування ПТРК «JavelinFGM-148» представниками Ег у змодельованих екстремальних умовах службово-бойової діяльності; підвищення показників психофізичної готовності майбутніх офіцерів-правоохоронців до дій у змодельованих екстремальних умовах виконання завдань за призначенням; формування теоретичних знань у напрямі знання курсантами Ег призначення та будови ПТРК «JavelinFGM-148»; формування теоретичних знань та практичних навичок (компетентностей) у виборі, підготовці та занятті вогневих позицій (рубежу розгортання) для ведення бойової стрільби із використанням ПТРК «JavelinFGM-148» представниками Ег; формування практичних навичок у курсантів Ег побудови схем (карточок) ведення вогню із використанням ПТРК «JavelinFGM-148» у складі бойових розрахунків; формування практичних навичок у представників Ег використання ПТРК «JavelinFGM-148» у різних видах загальновійськового бою тощо.Документ Використання мультимедійних засобів навчання у процесі підготовки майбутніх працівників органів внутрішніх справ до професійної діяльності(Вісник Національного університету оборони України. - 2014. - Вип. 6(43). - С. 214-218, 2014) Федоренко, О. І.; Fedorenko, O. I.У статті проаналізовано зміст поняття «підготовка» до професійної діяльності фахівців правоохоронної сфери. Розглянуто чинники, які необхідно враховувати при підготовці фахівців цієї сфери до професійної діяльності; виділено особливості професійної діяльності, які відображають її специфіку і вливають на зміст підготовки до цієї діяльності. Аргументовано значні навчальні можливості мультимедійних засобів, доведено високу ефективність їх використання для засвоєння навчальної інформації. Показано, що використання мультимедійно поданої інформації позитивно впливає на розвиток пізнавальних процесів людини (сприйняття, пам’яті, мислення). Обґрунтовано доцільність використання мультимедійних засобів навчання при підготовці курсантів до професійної діяльності.Документ Вплив аеробних навантажень на серцево-судинну систему студенті спеціальності 081 "Право", які спеціалізуються у силових видах спорту(Підготовка правоохоронців в системі МВС України в умовах воєнного стану : зб. наук. пр. (м. Харків, 26 трав. 2022 р.). – Харків : ХНУВС, 2022. - С. 215-218, 2022) Шевченко, Т. Г.; Shevchenko, T. H.; Іванченко, О. М.; Ivanchenko, O. M.Дихання, а також циркуляція крові є найважливішими процесами, які забезпечують пластичні й енергетичні потреби організму індивіда, що забезпечує збереження гомеостазу. Необхідно підкреслити, що систематичні заняття силовими видами спорту супроводжуються короткочасними статичними навантаженнями, які призводять до значного фізичного та емоційного навантаження. У свою чергу, при нераціональній побудові системи багаторічної підготовки спортсменів, які спеціалізуються у силових видах спорту (армреслінг, бодібілдінг, важка атлетика, гирьовий спорт, пауерліфтинг, стронгмен тощо), можливим є прояв ряду негативних змін у функціональних системах гомеостатичного рівня.Документ Гендерні відмінності мотиваційно-ціннісних та регуляційних характеристик життєвих домагань майбутніх правоохоронців(Вісник Національного університету оборони України. - 2014. - Вип. 3(40). - С. 292-298, 2014) Мовмига, Н. Є.; Movmyha, N. Ye.Стаття присвячена дослідженню гендерних особливостей мотиваційно-ціннісних та регуляційних характеристик життєвих домагань майбутніх правоохоронців. Проаналізовано гендерні відмінності змісту та особливостей мотивації досягнення успіху, ієрархії цінностей і сфер самореалізації, особистісних смислів професійної діяльності, життєвих цілей і рівня їхньої осмисленості у курсантів хлопців та дівчат молодших та старших курсів.Документ Гендерні особливості життєвих домагань майбутніх правоохоронців : автореф. дис.(Харків : Харківський національний університет внутрішніх справ, 2014) Мовмига, Н. Є.; Movmyha, N. Ye.; Мілорадова, Н. Е. - науковий керівникДисертацію присвячено теоретико-експериментальному вивченню гендерних особливостей життєвих домагань майбутніх правоохоронців у професійній сфері. Визначено, що життєві домагання детермінують саморозвиток, самозростання та перевершення себе через усвідомлення здатності здійснювати значущі перетворення на життєвому шляху, в об’єкті діяльності, інших людях і самому собі, забезпечують втілення особистісного смислу, бачення власних цілей та формулювання завдань в контексті майбутньої правоохоронної діяльності. Змістові компоненти життєвих домагань розкрито через такі характеристики: когнітивні (усвідомлене ставлення до свого майбутнього, гендерна ідентичність особистості на основі поєднання особистісних характеристик – фемінінності, маскулінності й андрогінності), мотиваційно-ціннісні (мотивацію досягнення успіху, ієрархію цінностей і сфер самореалізації, особистісні змісти професійної діяльності, наявність життєвих цілей і рівень їхньої осмисленості, емоційної насиченості, планування, моделювання на їх основі професійного шляху й оцінювання його результатів), операційно-регуляційні (регуляційні властивості, надійність і гнучкість, гендерно-рольові стереотипи, співвіднесені з ними професійні і соціальні ролі). Розроблено і апробовано соціально-психологічний тренінг розвитку життєвих домагань майбутніх правоохоронців, обґрунтовано його ефективність і доцільність впровадження у навчально-виховному процесі вищих навчальних закладів Міністерства внутрішніх справ України.Документ Гендерні особливості когнітивних характеристик життєвих домагань майбутніх правоохоронців(Проблеми екстремальної та кризової психології. - 2014. - Вип. 15. - С. 156-161, 2014) Мовмига, Н. Є.; Movmyha, N. Ye.Стаття присвячена дослідженню гендерних особливостей когнітивних характеристик життєвих домагань майбутніх правоохоронців. Проаналізовано гендерні відмінності змісту та рівня диференційованості життєвих домагань курсантів хлопців та дівчат молодших та старших курсів. Визначено особливості проектування ними власного життєвого шляху, стратегічність, структурованість та значущість планування у часі поставлених цілей. Розкрито змістові аспекти чоловічих та жіночих індивідуалізованих характеристик курсантів молодших та старших курсів у самоописаннях. Зокрема, особливості і якості особистості, ступінь прояву гендерних стереотипів у самооцінці особистості, подібних або відповідних традиційному гендерному стереотипу та перевагу соціальних або індивідуальних характеристик. Досліджено рівень виразності маскулінних і фемінинних характеристик особистості курсантів та ступінь їх конформності до гендерних норм поведінки.Документ Гендерні особливості копінг-поведінки майбутніх правоохоронців в умовах пандемії COVID-19(Психологічні та педагогічні проблеми професійної освіти та патріотичного виховання персоналу системи МВС України : тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Харків, 25 берез. 2022 р.). – Харків : ХНУВС, 2022. – С. 1025-127, 2022) Крівуля, В. Є.; Krivulia, V. Ye.Представлено результати емпіричного дослідження особливостей використання стратегій копінг-поведінки майбутніми правоохоронцями в умовах пандемії COVID-19. Діагностовано, що юнаки майбутні правоохоронці найчастіше використовували просоціальні і активні стратегії копінг-поведінки. Тоді як дівчата найбільш схильні до просоціальних і пасивних, непрямих копінгів.Документ Гендерні особливості сімейних цінностей майбутніх правоохоронців(Психологічні та педагогічні проблеми професійної освіти та патріотичного виховання персоналу системи МВС України : тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Харків, 5 квіт. 2019 р.). — Харків, 2019. - С. 109-112, 2019) Малькова, М. О.; Malkova, M. O.Представлено результати емпіричного дослідження сімейних цінностей майбутніх правоохоронців які не мають досвіду подружнього життя. Визначено гендерні особливості сімейних цінностей майбутніх правоохоронців.Публікація Деякі напрями вдосконалення підготовки майбутніх працівників правоохоронних органів у вищих навчальних закладах зі специфічними умовами навчання(Донецький юридичний інститут: 55 років на теренах освіти і науки : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (м. Кривий Ріг, 13 трав. 2016 р.). – Кривий Ріг, 2016. – С. 14-17, 2016) Сокуренко, В. В.; Sokurenko, V. V.; Valerii SokurenkoУ тезах доповіді розкрито суть професійної підготовки фахівців для органів Національної поліції у вищих навчальних закладах із специфічними умовами навчання, а саме у Харківському національному університеті внутрішніх справ. Висновки супроводжуються аналітичними та статистичними даними.Публікація Деякі напрями вдосконалення підготовки майбутніх працівників правоохоронних органів у вищих навчальних закладах зі специфічними умовами навчання(Проблеми правознавства та правоохоронної діяльності. – 2016 . – № 2 (56). – С. 168-171, 2016) Сокуренко, В. В.; Sokurenko, V. V.; Valerii SokurenkoВ статті розкрито суть професійної підготовки фахівців для органів Національної поліції у вищих навчальних закладах із специфічними умовами навчання, а саме у Харківському національному університеті внутрішніх справ. Висновки супроводжуються аналітичними та статистичними даними.Документ До змісту понять "підготовка" та "готовність" до професійної діяльності майбутніх правоохоронців(Проблеми екстремальної та кризової психології. - 2013. - Вип. 14, ч. 3. - С. 273-279, 2013) Федоренко, О. І.; Fedorenko, O. I.Стаття присвячена аналізу змісту понять «підготовка» та «готовність» до професійної діяльності фахівців правоохоронної сфери. Розглянуто чинники, які необхідно враховувати при підготовці фахівців цієї сфери до професійної діяльності; виділено особливості професійної діяльності, які відображають її специфіку і впливають на зміст підготовки до цієї діяльності. Розкрито сутність поняття «готовність» до професійної діяльності; показано зв'язок між поняттями «підготовка» і «готовність» до професійної діяльності.Документ До питання організації освітньої підготовки майбутніх працівників Національної поліції в умовах передислокації ЗВО під час воєнного стану(Сучасні проблеми правового, економічного та соціального розвитку держави : тези доп. ХІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 9 груд. 2022 р.). – Вінниця, 2022. – С. 206-207, 2022) Гіренко, С. П.; Girenko, S. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4871-5481Підкресленои, що головними досягненнями за період воєнних дій в Україні, слід вважати спільну результативну діяльність кожного учасника університетського колективу (від здобувача освіти до керівництва ЗВО), спрямовану на збереження наукового, освітнього та соціального потенціалу закладу освіти, мінімізацію несприятливого впливу чинників воєнних дій на процес навчання та компетентної підготовки майбутніх правоохоронців для Національної поліції України.Документ До проблеми визначення етапів підготовки майбутніх правоохоронців до роботи з підлітками групи ризику(Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Юридичні науки. - 2018. - Вип. 2, т. 3. - С. 61-63, 2018) Колісніченко, В. В.; Kolisnichenko, V. V.У статті, на основі аналізу наукових поглядів учених, визначено етапи підготовки майбутніх правоохоронців до роботи з підлітками групи ризику, надано загальну оцінку стану підготовки таких фахівців. Наголошено на тому, що сьогодні є нагальна необхідність побудови ефективної системи, зорієнтованої на активну участь майбутніх співробітників поліції в соціально-педагогічній, освітньо-профілактичній діяльності на основі широкої співпраці з усіма громадськими інститутами суспільства, високого ступеня самостійності у формулюванні і вирішенні зазначених проблем.Документ До проблеми самовиховання у процесі формування особистості майбутнього правоохоронця(Психологічні та педагогічні проблеми професійної освіти та патріотичного виховання персоналу системи МВС України : тези доп. наук.-практ. конф. (м. Харків, 30 берез. 2018 р.). – Харків, 2018. – С. 261-262, 2018) Філоненко, В. М.; Filonenko, V. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2662-1705Охарактеризовано основні елементи, включені в процес формування особистості правоохоронця. Вказано на основні проблеми самовиховання особистості, її самореалізації та самоактуалізації для покращення показників професійної діяльності та вдосконалення своїх особистісних рис. Наголошено на необхідності прищеплення правоохоронцям прагнення до самоактуалізації та самовиховання для подальшого застосування в майбутній професійній діяльності та підвищення рівня виконання службових обов’язків і підтримання активної життєвої позиції.