Перегляд за Ключові слова "dialogue"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Діалог поліції та громади як соціальна технологія впровадження принципів community policing у місцевій громаді : метод. рек.(Харків, 2018. – 124 с., 2018) Копіна, О. П.; Kopina, O. P.; Мірошник, О. С.; Miroshnyk, O. S.; Сердюк, О. О.; Serdiuk, O. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5733-6432; ResearcherID: I-5924-2016; Scopus Author ID: 56857350300Методичні рекомендації присвячено проблемі використання соціальної технології діалогу у процесі взаємодії поліції та громади з метою впровадження принципів community policing на прикладі проекту «Діалог між поліцією та громадою», реалізованого Фондом Місцевої Демократії та Лабораторією мирних рішень в об’єднаній територіальній громаді Нової Водолаги Харківської області.Документ Кримінальний акціонізм: від символічності суб’єкта до суб’єктивізації символу(Вісник Кримінологічної асоціації України. – 2022. – № 1 (26). – С. 49-61, 2022) Орлов, Ю. В.; Orlov, Y. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-1981-0794Стаття присвячена дослідженню природи кримінального акціонізму. Встановлено, що акціонізм є інвазією символу на буття, перетворення буття на символ при частковому збереженні онтологічності. Акціонізм діалогічний сутнісно; маніфест передбачає наявність іншого суб'єкта. Доводиться, що будь-яка маніфестація є акціонізмом, лише безпосередньо переживана як у екзистенційному значенні. Зроблено висновок, що кримінальний акціонізм – екзистенційний феномен діалогічної маніфестації особистісно та/або колективно значущого символізму соціального буття, виявлений у перформативних кримінальних практиках (хуліганстві, вандалізмі, тероризмі, екстремізмі, агресивній війні). Виділено та охарактеризовано такі види кримінального акціонізму як екстернальний (ординарний та неординарний) та інтернальний, а також міноритарний та мажоритарний (позитивний та негативний).Документ Особливості сучасних методів викладання правових дисциплін в магістратурі закладів вищої освіти України(Електронне наукове фахове видання «Адаптивне управління: теорія і практика. Серія: Педагогіка». - 2018. - Випуск 5 (9)., 2018) Шмельова, А. С.; Shmeleva, A. S.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-2903-6707; Кірюхіна, М. В.; Kiriukhina, M. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2155-8102У статті розглядаються активні та інтерактивні форми проведення занять, які формують фахові компетентності магістрантів юридичних спеціальностей. З урахуванням особливостей підготовки магістрантів проведений аналіз методів викладання правових дисциплін у сучасних закладах вищої освіти. Детально розглянута доцільність застосування інтерактивних методик організації навчальних дискусій, діалогів, тренінгів. До інтерактивних форм проведення навчальних занять при викладанні фахових дисциплін також належать такі як майстер-клас та ділова гра, що сприяють розвитку критичного мислення і комунікаційних навичок, впливають на підвищення рівня сформованості фахової компетентності магістрантів юридичних спеціальностей. Автори наголошують на необхідності застосування сучасних інтерактивних методів навчання, що уможливлює розвиток здібностей кваліфікованого вирішення професійних завдань майбутніми фахівцями. Автори наводять аналітичні дані, які фіксують розробленість окресленої тематикою статті проблеми у науці і педагогічній практиці, спираючись на думку учених і педагогів сучасності, які пропонують інноваційні методики і технології освіти і навчання майбутніх фахівців, зокрема це: технології інтенсивного навчання, активні методики організації науково-дослідної роботи, інтерактивне навчання, адаптивні технології управління освітнім процесом та ін. Перспективним вектором подальших досліджень у напряму підвищення якості процесу викладання правових дисциплін у магістратурі закладів вищої освіти України вважається адаптивний підхід до розв’язку цієї проблеми. В статье рассматриваются активные и интерактивные формы проведения занятий, которые способствуют формированию профессиональной компетентность у магистрантов юридических специальностей. С учетом особенностей подготовки магистрантов проведен анализ методов преподавания правовых дисциплин в современных учреждениях высшего образования. Подробно рассмотрена целесообразность применения интерактивных методик организации учебных дискуссий, диалогов, тренингов. К интерактивным формам проведения учебных занятий при преподавании специальных дисциплин также относятся такие, как мастер-класс и деловая игра, которые способствуют развитию критического мышления и коммуникационных навыков, влияющих на повышение уровня сформированности профессиональной компетентности магистрантов юридических специальностей. Авторы подчеркивают необходимость применения современных интерактивных методов обучения, что делает развитие способностей квалифицированного решения профессиональных задач будущими специалистами юриспруденции. Авторы приводят аналитические данные, которые фиксируют разработанность обозначенной тематики статьи в науке и педагогической практике. Опираясь на мнение ученых и педагогов современности, которые предлагают инновационные методики и технологии образования и обучения будущих специалистов, авторы предлагают использование технологий интенсивного обучения, активных методик организации научноисследовательской работы, методов интерактивного обучения, адаптивных технологий управления образовательным процессом и др. Одним из перспективных векторов дальнейших исследований в направлении повышения качества процесса преподавания правовых дисциплин в магистратуре заведений высшего образования Украины выделяется адаптивный подход обучения будущих магистрантов правовым дисциплинам. The article deals with active and interactive forms of conducting classes, which form professional competencies of students in the master's program in legal professions. Taking into account the peculiarities of the preparation of master’s students, an analysis of teaching methods of legal disciplines in modern high school was conducted. The appropriateness of using discussions, dialogues, workshops was considered in detail. Interactive forms of learning also include such types of learning as a master class and a professional simulation game that contribute to the development of critical thinking and communication skills. The use of modern active teaching methods enables the future specialists to develop the ability to efficiently perform professional tasks.Публікація Феноменологія злочинності крізь кримінотеологічну та духовно-ціннісну (культурологічну) парадигму: діалогічна репрезентація(Вісник Кримінологічної асоціації України. – 2024. – № 1 (31). – С. 392–401, 2024) Кріцак, І. В.; Kritsak, I. V.; Іван КріцакСтаття присвячена дослідженню феноменології злочинності крізь кримінотеологічну та духовно-ціннісну (культурологічну) парадигму із застосуванням методу діалогічної репрезентації. Феноменологія злочинності, будучи одним із аспектів загальної феноменології суспільства, одночасно являється вченням про форми прояву злочинності. Метод діалогічної репрезентації, який позначений нами у назві статті, полягає у відтворенні сократівського прийому запитань, у позірному, ідеальному моделюванні діалогу дослідника, через постановку взаємопов’язаних запитань і наданні зв’язних відповідей. Це –свого роду інтелектуальний перформанс, екзистенціальний експеримент. В результаті його застосування сформовано особливе уявлення про природу злочинності і задач у сфері протидії її відтворенню.