Samoarkhivatsiia vchenykh KhNUVS
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/9577
Переглянути
10 результатів
Результати пошуку
Документ Децентралізація публічної влади в країнах Європейського Союзу як основа механізму захисту прав людини(Матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., присвяч. 25-річчю Гельсінського документа 1992 року «Виклик часу перемін» (м. Дніпро, 7 грудня 2017 р.) – С. 227-230., 2017) Гудзь, Т. І.; Gudz, T.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6950-6136; Редько, Д. В.; Redko, D.Тези доповіді присвячені аналізу здійснення публічної влади на місцевому рівні. Зазначається, що децентралізація є ефективним методом управління, який дозволяє підвищити роль органів місцевого самоврядування у дотриманні прав людини. Тезисы доклада посвящены анализу осуществления публичной власти на местном уровне. Подмечено, что децентрализация является эффективным методом управления, который позволяет повысить роль органов местного самоуправления в соблюдении прав человека. Theses of the report are devoted to the analysis of the implementation of public authority at the local level. It is noted that decentralization is an effective method of governance, which allows increasing the role of local governments in the observance of human rights.Документ Самоврядні традиції державно-політичної організації українського суспільства(Захист прав людини: національний та міжнародний вимір: матеріали XIV Міжнарод. наук.- практ. конф. «Від громадянського суспільства до правової держави») (м. Харків, 20 квітня 2018 р.). – С. 573-577., 2018) Гудзь, Т. І.; Gudz, T.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6950-6136Тези доповіді присвячені характеристиці самоврядних традицій організації українського суспільства. Зазначається, що місцеве самоврядування з часом еволюціонує і постійно знаходиться під впливом держави. Тезисы доклада посвящены характеристике самоуправленческих традиций организации украинского общества. Отмечается, что местное самоуправление со временем эволюционирует и постоянно находится под воздействием государства. Abstracts of the report are devoted to the traditions of local government organization of Ukrainian society. It is noted that the local government has evolved over time and is constantly under the influence of the state.Документ Забезпечення прав людини в межах реалізації правоохоронної функції місцевого самоврядування(Національні та міжнародні механізми захисту прав людини: матер. міжнарод. наук.-практ. конф. (м. Харків, 19-20 вересня 2008 р.). – Х.: ХНУВС, 2008. – С. 93-96., 2008) Гудзь, Т. І.; Gudz, T.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6950-6136Досліджується питання забезпечення законності, правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян на місцевому рівні. Наголошується, що забезпечення прав людини є завданням не тільки держави, але й місцевого самоврядування. Відзначається провідна роль спеціальних – муніципальних органів – муніципальної поліції у забезпеченні прав і свобод громадян на місцевому рівні. Исследуется вопрос обеспечения законности, правопорядка, охраны прав, свобод и законных интересов граждан на местном уровне. Говорится, что обеспечение прав человека является задачей не только государства, но и местного самоуправления. Отмечается ведущая роль специальных - муниципальных органов - муниципальной полиции в обеспечении прав и свобод граждан на местном уровне. Explores the issue of law and order, protection of rights, freedoms and legal interests of citizens at the local level. It is noted that ensuring human rights is the task of not only the state, but also local self-government. It is noted the leading role of the special municipalities - the municipal police in ensuring the rights and freedoms of citizens at the local level.Документ Реформування територіальної організації публічної влади в Україні(Національні та міжнародні механізми захисту прав людини: матер. II міжнарод. наук.-практ. конф. (м. Харків, 26 жовтня 2013 р.). – Х.: ХНУВС, 2013. – С. 121-124., 2013) Гудзь, Т. І.; Gudz, T.; Коломієць, Ю. М.; Kolomiets, Yu. M.Аналізується процес реформування місцевого самоврядування в Україні. Відзначається, що в результаті реформування місцеве самоврядування повинно стати надійним та міцним фундаментом народовладдя. Анализируется процесс реформирования местного самоуправления в Украине. Отмечается, что в результате реформирования местное самоуправление должно стать надежным и прочным фундаментом народовластия. It analyzes the process of reforming local self-government in Ukraine. It is noted that as a result of the reform, local self-government should become a reliable and solid foundation of the power of the people.Документ Історія розвитку правоохоронної функції місцевого самоврядування(Правоохоронна функція держави: теоретико-методологічні та історико-правові проблеми: матеріали Міжнарод. наук.-практ. конф. (м. Харків, 25 квіт. 2014 р.). – Харк. нац. ун-т внутр. справ. – Х.: ХНУВС. – С. 79-83., 2014) Гудзь, Т. І.; Gudz, T.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6950-6136Досліджується еволюція місцевого самоврядування. Стверджується, що правоохоронна функція не є прерогативою держави, а притаманна й місцевому самоврядуванню на всіх етапах його розвитку. Исследуется эволюция местного самоуправления. Утверждается, что правоохранительная функция не является прерогативой государства, а присуща и местному самоуправлению на всех этапах его развития. Explores the evolution of local government. It is argued that the law enforcement function is not the prerogative of the state, but is inherent in local self-government at all stages of its development.Документ Досвід організації та діяльності місцевої міліції в Україні(Вісник Харківського національного університету ім. В. Н. Каразіна. Серія: Право. – 2013. – № 1062. – Випуск 14. – С. 222-225., 2013) Гудзь, Т. І.; Gudz, T.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6950-6136У статті досліджено та узагальнено вітчизняний досвід організації та діяльності місцевої міліції (муніципальної поліції). Робиться висновок, що повноваження даних підрозділів у різних містах України мають суттєві відмінності. В статье исследован и обобщен отечественный опыт организации и деятельности местной милиции (муниципальной полиции). Делается вывод о том, что полномочия данных подразделений в разных городах Украины имеют существенные различия. The article explored and summarized the domestic experience of the organization and activities the local police (municipal police). The conclusion is that the powers of these units in different cities of Ukraine have significant differences.Документ Форми реалізації правоохоронної функції місцевого самоврядування(Право і суспільство. – 2011. – № 3. – С. 70-75, 2011) Гудзь, Т. І.; Gudz, T.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6950-6136У статті розглядаються форми реалізації правоохоронної функції місцевого самоврядування в Україні. Робиться висновок про те, що на даному етапі муніципального розвитку реалізація правоохоронної функції місцевого самоврядування в Україні здійснюється у чотирьох правових формах діяльності: установчій, нормотворчій, правозастосовній та контрольній. У свою чергу, відповідні органи місцевого самоврядування, що мають повноваження правоохоронного характеру, можуть розглядатися як інституційні форми реалізації правоохоронної функції місцевого самоврядування.Документ Самоврядні підвалини української державності(Вісник Харківського національного університету ім. В. Н. Каразіна. Серія: Право. – 2018. – Вип. 25. – С. 65-68., 2018) Гудзь, Т. І.; Gudz, T.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6950-6136У статті досліджено етапи розвитку місцевого самоврядування на українських землях та його вплив на державотворчі процеси. Стверджується, що у кожен з періодів місцеве самоврядування характеризується певними рисами, які змінюються з часом і відображають ставлення держави до нього. На сучасному етапі місцеве самоврядування в Україні є однією з підвалин конституційного ладу, найпріоритетнішим напрямком розвитку її державної політики, способом децентралізації державних функцій. В статье исследованы этапы развития местного самоуправления на украинских землях и его влияние на процессы государственного строительства. Утверждается, что в каждый из периодов местное самоуправление характеризуется определенными чертами, которые меняются со временем и отражают отношение государства к нему. На современном этапе местное самоуправление в Украине является одной из основ конституционного строя, приоритетным направлением развития ее государственной политики, способом децентрализации государственных функций. In the article explored development stages of local self-government on Ukrainian lands and its influence on the processes of state construction. It is argued that in each of the periods, local self-government is characterized by certain traits that change with time and reflect the relation of the state towards it. At the present stage, local self-governance in Ukraine is one of the foundations of the constitutional system, a priority direction for the development of its state policy, and a way of decentralizing state functions.Документ Розширення компетенції органів місцевого самоврядування(Вісник Харківського національного університету ім. В. Н. Каразіна. Серія: Право. – 2009. – № 1(5). – С. 36-39., 2009) Гудзь, Т. І.; Gudz, T.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6950-6136У статті розглядається динаміка компетенції місцевого самоврядування в Україні за роки незалежності. Робиться висновок про те, що розширення компетенції та поява дедалі більшої кількості повноважень правоохоронного характеру зумовлюють необхідність формування спеціальних підрозділів, у тому числі й муніципальної міліції. Вони мають забезпечити самостійність місцевого самоврядування шляхом примусового здійснення муніципальних рішень і підтримання громадського порядку в межах територіальної громади. В статье рассматривается динамика компетенции местного самоуправления в Украине за годы независимости. Делается вывод о том, что расширение компетенции и появление все большего числа полномочий правоохранительного характера обуславливают необходимость формирования специальных подразделений, в том числе и муниципальной милиции. Они должны обеспечить самостоятельность местного самоуправления путем принудительного осуществления муниципальных решений и поддержания общественного порядка в пределах территориальной громады. In article dynamics of the competence of local self-government in Ukraine for years of independence is examined. It is judged that expansion of the competence and occurrence of the increasing number of powers of law-enforcement character cause necessity of formation of special divisions including municipal militia. They should provide independence of local self-government by compulsory realization of municipal decisions and maintenance of a public order within the limits of a territorial bulk.Документ Основи організації та діяльності муніципальної поліції у зарубіжних країнах(Публічне право. – 2015. – № 4 (20). – С. 84-92., 2015) Гудзь, Т. І.; Gudz, T.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-6950-6136В статті розглядаються територіальні й матеріально-фінансові основи організації та діяльності муніципальної поліції в зарубіжних країнах. Робиться висновок, що одним з найсуттєвіших критеріїв, що визначають можливість створення й функціонування муніципальної поліції органами місцевого самоврядування є наявність фінансових можливостей для її утримання. А повноваження працівників муніципальної поліції обмежуються територією муніципального утворення, що обслуговується, і можуть бути розширені в особливих випадках тільки за рішенням центральної влади. В статье рассматриваются территориальные и материально-финансовые основы организации и деятельности муниципальной полиции в зарубежных государствах. Делается вывод о том, что одним из важнейших критериев, которые определяют возможность создания, и функционирования муниципальной полиции органами местного самоуправления является наличие финансовой возможности для их финансирования. А полномочия сотрудников муниципальной полиции ограничивается территорией муниципального образования, которое обслуживается, и могут быть расширены в отдельных случаях только по решению центральной власти. Territorial, material and financial grounds of municipal police activity organization in foreign countries are researched in the article. A conclusion is made that one of the major criteria which determine the possibility of local government to establish the municipal police, is to have the financial ability to finance them. Also, municipal police powers are limited to the territory of the municipality and can be extended in some cases only by the central government.