Samoarkhivatsiia vchenykh KhNUVS
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/9577
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Организационно-правовое обеспечение отбора на службу в полицию Грузии : опыт и перспективы использования в Украине(ҒЫЛЫМ = НАУКА : Межнауч. журн. – Костанай, 2019. – № 1. – С. 87-91, 2019) Чумак, В. В.; Chumak, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6171-2250В статье исследованы основные организационно-правовые основы отбора кадров в подразделения полиции в Грузии. Определен статус полицейского и основные требования, предъявляемые к кандидатам в соответствии с действующим законодательством Грузии. В статье исследованы все этапы конкурсного отбора кадров и определены их последовательность и содержание. Сделан вывод о том, что подходы к отбору кадров в полицию Грузии несколько схожи с требованиями, предъявляемыми к кандидатам на службу в полицию в Украине. Отмечено, что для качественного реформирования полиции в Украине есть все основания использовать опыт Грузии в Украине в вопросе кадрового обеспечения Национальной полиции в Украине.Документ Організація діяльності Державного бюро розслідувань: світовий досвід та національна модель(Науковий вісник Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ. - 2018. - № 4. - С. 116-124, 2019) Чумак, В. В.; Chumak, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6171-2250Здійснено науковий аналіз розвитку та функціонування органів Латвії, Грузії та США, що є аналогічними органу Державного бюро розслідувань в Україні, а також досліджено організацію діяльності зазначених органів з метою впровадження зарубіжного досвіду. Визначено актуальні питання щодо вдосконалення організаційно-правових засад діяльності Державного бюро розслідувань в Україні. Проведено комплексний аналіз міжнародного досвіду щодо створення аналогічних органів та впровадження його в рамках національної моделі в Україні. Визначено місце Державного бюро розслідувань в системі органів виконавчої влади в Україні.Документ Особливості діяльності муніципальної поліції в Литовській Республіці(Науковий вісник Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ. – 2015. – № 4. - С.47-52, 2015) Чумак, В. В.; Chumak, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6171-2250Окреслено основні засади діяльності муніципальної поліції в Литовській Республіці. Проаналізовано особливості діяльності муніципальної поліції в Литовській Республіці. Також обґрунтовано доцільність використання досвіду діяльності муніципальної поліції Литовської Республіки в Україні. The basic principles of municipal police in Lithuania. The features of the municipal police in Lithuania. It is noted that the experience of the municipal police Lithuania deserves special attention in order to improve performance and further development of the internal affairs of Ukraine. Определены основные принципы деятельности муниципальной полиции в Литовской Республике. Проанализированы особенности деятельности муниципальной полиции в Литовской Республике. Также обоснована целесообразность использования опыта деятельности муниципальной полиции Литовской Республики в Украине.Документ Європейський досвід реформування органів поліції (на прикладі Естонської Республіки)(Вісник Луганського державного університету внутрішніх справ ім. Е.О. Дідоренка. – 2015. – № 4 (72). - С. 153-158, 2015) Чумак, В. В.; Chumak, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6171-2250У статті проаналізовано процеси реформування органів внутрішніх справ Естонської Республіки. Розглянуто особливості процесів становлення та організації діяльності поліції в Естонії. Проаналізовано структуру та повноваження Міністерства внутрішніх справ Естонії. Зазначено, що поліцейська система Естонії відноситься до найбільш ефективно діючої системи Європи. Також обґрунтовано доцільність використання досвіду діяльності поліції Естонської Республіки в Україні. The article analyzes the reform of the internal affairs of Estonia. The features of the formation and organization of the police in Estonia. The structure and powers of the Ministry of Internal Affairs of Estonia. Indicated that police system in Estonia is among the most-effective the current system of Europe. The report states that the experience of reforming the Ministry of Interior of Estonia deserves special attention in order to improve performance and further development of the internal affairs of Ukraine. В статье проанализированы процессы реформирования органов внутренних дел Эстонской Республики. Рассмотрены особенности процессов становления и организации деятельности полиции в Эстонии. Проанализирована структура и полномочия Министерства внутренних дел Эстонии. Отмечено, что полицейская система Эстонии относится к наиболее эффективно действующей системы Европы. Также обоснована целесообразность использования опыта деятельности полиции Эстонской Республики в Украине.Документ Принципи та способи реформування поліції в Естонії(Вісник Луганського державного університету внутрішніх справ ім. Е.О. Дідоренка. – 2018. – № 3 (83). - С. 297-302, 2018) Чумак, В. В.; Chumak, V. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6171-2250Зазначено, що реформа поліції в Естонії розпочалася зі змін у структурі Міністерства внутрішніх справ, але при цьому на початковому етапі ключовим завданням було зберігати кадри. Підкреслено, що основною суттю реформи поліції в Естонії – це перехід від озброєного, воєнізованого органу – до органу, який надає сервісні послуги населенню. Наголошено, що процес реформ поліції в Естонії був досить довготривалим та складним; потребував витримки часом задля успішного свого завершення. Естонія при реформуванні правоохоронної системи відійшла від застарілих форм і методів процесу реформування та взяла вектор на європейські стандарти реформування. Основними принципами реформування поліції в Естонії є: довіра населення до діяльності поліції (або так званий «community policing»), відкритість, дисципліна та боротьба з корупцією. It is noted that the reform of the National Police, as well as all other law enforcement agencies, which is ongoing today, is intended to change the repressive model of lawenforcement bodies into a democratic model aimed at serving and protecting the rights, freedoms and legitimate interests of citizens, ensuring public safety and order, providing services in the law enforcement sphere. It was pointed out that the militia reform in Estonia began with changes in the structure of the Ministry of Internal Affairs, but at the same time, at the initial stage, the key task was to keep staff. It is emphasized that the main essence of the reform of the police in Estonia is the transition from an armed, paranoid body to a body that provides services to the population. Отмечено, что реформа полиции в Эстонии началась с изменений в структуре Министерства внутренних дел, но при этом, на начальном этапе ключевой задачей было сохранять кадры. Подчеркнуто, что основной сутью реформы полиции в Эстонии – это переход от вооруженного, военизированного органа – в орган, предоставляющий сервисные услуги населению. Отмечено, что процесс реформ полиции в Эстонии был достаточно длительным и сложным; нуждался выдержки времени для успешного своего завершения. Эстония при реформировании правоохранительной системы отошла от устаревших форм и методов процесса реформирования и взяла вектор на европейские стандарты реформирования. Основными принципами реформирования полиции в Эстонии являются: доверие населения к деятельности полиции (или так называемый «community policing»), открытость, дисциплина и борьба с коррупцией.