Bulletin of Kharkiv National University of Internal Affairs. Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ

Постійне посилання на розділhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/13

Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ / Харк. нац. ун-т внутр. справ. – Харків: ХНУВС, 1995. - Виходить щоквартально. - ISSN 1999-5717.

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 10
  • Ескіз
    Документ
    Принципи стадій юридичного процесу
    (Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. – 2020. – № 2 (89). – С. 36-43, 2020) Слинько, Д. В.; Slynko, D. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7960-615X; Калєніченко, Л. І.; Kalenichenko, L. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4068-4729
    Проведено теоретичне дослідження розвитку уявлень у правничій науці щодо принципів юридичного процесу. Здійснено аналіз юридичної літератури та відповідного нормативно-правового матеріалу. Виокремлено такі принципи стадій юридичного процесу, як принцип письмової форми закріплення, принцип правової кваліфікації, принцип засвідчення результату, принцип строковості (терміновості). Надано характеристику та розкрито зміст цих принципів.
  • Ескіз
    Документ
    Болонський процес у контексті інтеграції України в європейський простір вищої освіти: недоліки, переваги та перспективи
    (Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2007. - Вип. 36. - С. 416-419, 2007) Коломієць, О. Ю.; Kolomiiets, O. Yu.; Калєніченко, Л. І.; Kalenichenko, L. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4068-4729
    Проаналізовано Болонський процес у контексті інтеграції України в європейський простір вищої освіти: недоліки, переваги та перспективи. Надано практичні рекомендації щодо вирішення зазначених питань. Проанализированы Болонский процесс в контексте интеграции Украины в европейское пространство высшего образования: недостатки, преимущества и перспективы. Даны практические рекомендации по решению указанных вопросов. The Bologna Process in the context of Ukraine's integration into the European Higher Education Area is analyzed: shortcomings, advantages and prospects. Practical recommendations are given to address these issues.
  • Ескіз
    Документ
    Тьютор як новий вид викладача у системі вищої освіти
    (Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. – 2010. – № 1 (48). – С. 298-304, 2010) Калєніченко, Л. І.; Kalenichenko, L. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4068-4729
    Досліджено досвід включення тьюторської діяльності до різних історичних контекстів університетської освіти. Проаналізовано поняття «тьютор», визначено роль, місце та функції тьютора у системі вищої освіти. Визначено характерні риси в діяльності тьютора у системі вищої освіти, специфіку діяльності тьютора у процесі дистанційного навчання. Experience of including of tutor activity into different historical contexts of University education is researched. The notion «tutor» is analyzed; role, place and functions of tutor in the system of higher education are determined. Distinguishing features of tutor in the system of higher education, specific activity of a tutor in the process of distance learning are defined. Исследован опыт включения тьюторской деятельности в разные исторические контексты университетского образования. Проанализировано понятие «тьютор», определена роль, место и функции тьютора в системе высшего образования. Определены отличительные черты тьютора в системе высшего образования, специфика деятельности тьютора в процессе дистанционного образования.
  • Ескіз
    Документ
    Заочне та дистанційне навчання: порівняльний аналіз
    (Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2009. - № 4 (47). - С. 286-292, 2009) Калєніченко, Л. І.; Kalenichenko, L. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4068-4729
    У статті автор проводить порівняльний аналіз традиційного заочного та дистанційного навчання. Дає чітке визначення поняттям «дистанційна форма навчання» та «дистанційна освіта», показує суттєві відмінні риси дистанційної форми навчання від традиційної заочної. В статье автор проводит сравнительный анализ традиционного заочного и дистанционного обучения, дает четкое определение понятиям «дистанционная форма обучения» и «дистанционное образование», показывает, чем дистанционная форма обучения отличается от традиционной заочной. The author conducts a comparative analysis of the traditional part-time and distance learning in the article. He also gives a clear definition to the notions «distance learning» and «distance education»; he shows distinctions between distance learning and traditional part-time studies.
  • Ескіз
    Документ
    Основні чинники виникнення правозастосовних помилок працівників міліції
    (Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. – 2012. – № 3 (58). – С. 103-109, 2012) Калєніченко, Л. І.; Kalenichenko, L. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4068-4729
    Виокремлено та проаналізовано основні чинники виникнення правозастосовних помилок працівників міліції.
  • Ескіз
    Документ
    Процесуальна складова юридичної відповідальності
    (Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. – 2018. – № 4 (83). – С. 11-18, 2018) Калєніченко, Л. І.; Kalenichenko, L. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4068-4729; Слинько, Д. В.; Slynko, D. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7960-615X
    Визначено та проаналізовано процесуальну складову юридичної відповідальності. Доведено, що її зміст полягає в такому: по-перше, юридична відповідальність настає лише за умови наявності необхідних підстав, до яких належить і процесуальна підстава; по-друге, порядок притягнення до юридичної відповідальності визначається нормами процесуального права; по-третє, юридична відповідальність реалізується через правозастосовну діяльність держави.
  • Ескіз
    Документ
    Поняття та ознаки державно-правового примусу
    (Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2017. - № 3 (78). - С. 21-30, 2017) Калєніченко, Л. І.; Kalenichenko, L. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4068-4729
    Виокремлено та проаналізовано основні ознаки державно-правового примусу, сформульовано визначення цього правового явища. Під державно-правовим примусом запропоновано розуміти метод впливу держави на особу та суспільство, який здійснюється через правозастосовну діяльність незалежно від волі та бажання юридично зобов’язаних суб’єктів з метою забезпечення належної реалізації норм права.
  • Ескіз
    Документ
    Стадії юридичної відповідальності: загальнотеоретична характеристика
    (Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2017. - № 2 (77). - С. 19-26, 2017) Калєніченко, Л. І.; Kalenichenko, L. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4068-4729
    Проаналізовано основні стадії юридичної відповідальності як динамічного правового явища. Залежно від ступеня встановлення об’єктивної істини у справі виокремлено такі стадії юридичної відповідальності: 1) стадію виникнення підстав для притягнення до юридичної відповідальності; 2) стадію притягнення до юридичної відповідальності та її встановлення; 3) стадію настання юридичної відповідальності. Надано загальнотеоретичну характеристику виокремлених стадій.
  • Ескіз
    Документ
    Об’єктивно протиправне діяння як фактична підстава юридичної відповідальності (аналіз галузевого законодавства)
    (Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2016. - № 4 (75). - С. 19-28, 2016) Калєніченко, Л. І.; Kalenichenko, L. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4068-4729
    Досліджено сутність і форми проявів об’єктивно протиправного діяння, проаналізовано положення конституційного, кримінального, адміністративного та цивільного законодавства щодо можливості об’єктивно протиправного діяння «бути» фактичною підставою юридичної відповідальності. .
  • Ескіз
    Документ
    Особливості підходів до розуміння юридичної відповідальності як правової категорії
    (Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2015. - № 3 (70). - С. 22-29., 2015) Калєніченко, Л. І.; Kalenichenko, L. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4068-4729
    Установлено підходи до розуміння юридичної відповідальності. Доведено, що існуючі в юридичній науковій та навчальній літературі погляди щодо підходів до розуміння юридичної відповідальності є певною мірою суперечливими та логічно недосконалими. Представлено власну точку зору стосовно підходів до розуміння сутності досліджуваного правового явища.
Сайт видання: http://visnyk.univd.edu.ua/