Bulletin of Kharkiv National University of Internal Affairs. Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ
Постійне посилання на розділhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/13
Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ / Харк. нац. ун-т внутр. справ. – Харків: ХНУВС, 1995. - Виходить щоквартально. - ISSN 1999-5717.
Переглянути
6 результатів
Результати пошуку
Документ Болонський процес у контексті інтеграції України в європейський простір вищої освіти: недоліки, переваги та перспективи(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2007. - Вип. 36. - С. 416-419, 2007) Коломієць, О. Ю.; Kolomiiets, O. Yu.; Калєніченко, Л. І.; Kalenichenko, L. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4068-4729Проаналізовано Болонський процес у контексті інтеграції України в європейський простір вищої освіти: недоліки, переваги та перспективи. Надано практичні рекомендації щодо вирішення зазначених питань. Проанализированы Болонский процесс в контексте интеграции Украины в европейское пространство высшего образования: недостатки, преимущества и перспективы. Даны практические рекомендации по решению указанных вопросов. The Bologna Process in the context of Ukraine's integration into the European Higher Education Area is analyzed: shortcomings, advantages and prospects. Practical recommendations are given to address these issues.Документ Заочне та дистанційне навчання: порівняльний аналіз(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2009. - № 4 (47). - С. 286-292, 2009) Калєніченко, Л. І.; Kalenichenko, L. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4068-4729У статті автор проводить порівняльний аналіз традиційного заочного та дистанційного навчання. Дає чітке визначення поняттям «дистанційна форма навчання» та «дистанційна освіта», показує суттєві відмінні риси дистанційної форми навчання від традиційної заочної. В статье автор проводит сравнительный анализ традиционного заочного и дистанционного обучения, дает четкое определение понятиям «дистанционная форма обучения» и «дистанционное образование», показывает, чем дистанционная форма обучения отличается от традиционной заочной. The author conducts a comparative analysis of the traditional part-time and distance learning in the article. He also gives a clear definition to the notions «distance learning» and «distance education»; he shows distinctions between distance learning and traditional part-time studies.Документ Основні чинники виникнення правозастосовних помилок працівників міліції(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. – 2012. – № 3 (58). – С. 103-109, 2012) Калєніченко, Л. І.; Kalenichenko, L. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4068-4729Виокремлено та проаналізовано основні чинники виникнення правозастосовних помилок працівників міліції.Документ Процесуальна складова юридичної відповідальності(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. – 2018. – № 4 (83). – С. 11-18, 2018) Калєніченко, Л. І.; Kalenichenko, L. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4068-4729; Слинько, Д. В.; Slynko, D. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-7960-615XВизначено та проаналізовано процесуальну складову юридичної відповідальності. Доведено, що її зміст полягає в такому: по-перше, юридична відповідальність настає лише за умови наявності необхідних підстав, до яких належить і процесуальна підстава; по-друге, порядок притягнення до юридичної відповідальності визначається нормами процесуального права; по-третє, юридична відповідальність реалізується через правозастосовну діяльність держави.Документ Поняття та ознаки державно-правового примусу(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2017. - № 3 (78). - С. 21-30, 2017) Калєніченко, Л. І.; Kalenichenko, L. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4068-4729Виокремлено та проаналізовано основні ознаки державно-правового примусу, сформульовано визначення цього правового явища. Під державно-правовим примусом запропоновано розуміти метод впливу держави на особу та суспільство, який здійснюється через правозастосовну діяльність незалежно від волі та бажання юридично зобов’язаних суб’єктів з метою забезпечення належної реалізації норм права.Документ Стадії юридичної відповідальності: загальнотеоретична характеристика(Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2017. - № 2 (77). - С. 19-26, 2017) Калєніченко, Л. І.; Kalenichenko, L. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4068-4729Проаналізовано основні стадії юридичної відповідальності як динамічного правового явища. Залежно від ступеня встановлення об’єктивної істини у справі виокремлено такі стадії юридичної відповідальності: 1) стадію виникнення підстав для притягнення до юридичної відповідальності; 2) стадію притягнення до юридичної відповідальності та її встановлення; 3) стадію настання юридичної відповідальності. Надано загальнотеоретичну характеристику виокремлених стадій.