Samoarkhivatsiia

Постійне посилання на розділhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/9576

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 10 з 16
  • Ескіз
    Документ
    Законодавчі проблемні питання подальшого вдосконалення кримінального процесуального законодавства України
    (Процесуальне та техніко-криміналістичне забезпечення досудового розслідування : тези доп. всеукр. наук.-практ. конф. (м. Харків, 28 листоп. 2019 р.). – Харків, 2019. – С. 196-198., 2019) Бандурка, О. М.; Bandurka, O. M.; ORCID: https://orcid.org/ 0000-0002-0240-5517
    Окреслено сучасні проблемні питання кримінального процесу. Надано пропозиції щодо вдосконалення положень КПК України.
  • Ескіз
    Документ
    Інтеграція українського та європейського законодавства, яке регулює створення інноваційних лікарських засобів
    (Вісник Національної академії правових наук України. - 2022. - №2. - С. 194-215., 2022) Бандурка, О. М.; Bandurka, O. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0240-5517; Васильєв, С. В.; Vasiliev, S. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4700-3458; Лазарєв, В. В.; Lazariev, V. V.; ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9468-0497
    В статті проаналізовано законодавчі та підзаконні акти України, директиви і постанови Європейського парламенту та Ради ЄС, які регулюють обіг лікарських засобів. З’ясовано позиції українських та європейських науковців відносно правового регулювання створення інноваційних лікарських засобів та правової інтеграції норм українського та європейського права. Здійснено порівняння норм українського та європейського законодавства, яке визначає терміни «інноваційний», «референтний», «генеричний» та «високотехнологічний» лікарський засіб. Охарактеризовані повноваження Європейського агентства з лікарських засобів щодо надання консультацій розробникам лікарських засобів. Визначені програми Європейського Союзу з підтримки інновацій, якими можуть скористатися розробники лікарських засобів з України. Сформульовано пропозиції щодо внесення змін до Закону України «Про лікарські засоби». Запропоновано нормативно закріпити термін «інноваційний (оригінальний або референтний) лікарський засіб». Аргументовано необхідність визначити завдання органу реєстрації лікарських засобів з надання наукових консультацій розробникам лікарських засобів. The article analyzes legislative and by-laws of Ukraine, directives and resolutions of the European Parliament and the Council of the EU, which regulate the circulation of medicinal products. The positions of Ukrainian and European scientists regarding the legal regulation of the creation of innovative medicinal products and the legal integration of the norms of Ukrainian and European law have been clarified. A comparison of the norms of Ukrainian and European legislation, which defines the terms "innovative", "reference", "generic" and "high-tech" medicinal product, was carried out. The powers of the European Medicines Agency to provide advice to drug developers are described. European Union innovation support programs that can be used by drug developers from Ukraine have been identified. Proposals for amendments to the Law of Ukraine "On Medicinal Products" have been formulated. It is proposed to standardize the term "innovative (original or reference) medicinal product". The need to define the task of the drug registration body to provide scientific advice to drug developers is argued. В статье проанализирована система нормативно-правовых актов Украины, директивы и постановления Европейского парламента и Совета ЕС, регулирующие обращение лекарственных средств. Наведены позиции украинских и европейских ученых относительно правового регулирования порядка создания инновационных лекарственных средств и правовой интеграции норм украинского и европейского права. Проведено сравнение норм украинского и европейского законодательства, определяющего термины «инновационное», «референтное», «генерическое» и «высокотехнологичное» лекарственное средство. Охарактеризованы полномочия Европейского агентства по лекарственным средствам по предоставлению консультаций разработчикам лекарственных средств. Определены программы Европейского Союза по поддержке инноваций, которыми могут воспользоваться разработчики лекарственных средств из Украины. Сформулированы предложения по внесению изменений в Закон Украины "О лекарственных средствах". Предложено нормативно закрепить термин «инновационное (оригинальное или референтное) лекарственное средство». Аргументирована необходимость определить задачу органа регистрации лекарственных средств по предоставлению научных консультаций разработчикам лекарственных средств.
  • Ескіз
    Документ
    Поліцеїстика як галузь адміністративного права
    (Сучасна європейська поліцеїстика та можливості її використання в діяльності Національної поліції України : зб. тез доп. учасників міжнар. наук.-практ. конф.(Харків, 11 квіт. 2019 р.). — Харків : ХНУВС, 2019. – С. 23-25., 2019) Бандурка, О. М.; Bandurka, O. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0240-5517
    Автор розглядає нову для української юридичної науки галузь адміністративного права - поліцейське право, яке має охоплювати специфіку місця, ролі і призначення поліції в суспільстві, питання взаємовпливу і взаємозв’язків поліції та суспільства. Зроблено висновок, що єдиного визначення науки поліцеїстики, її предмета і методології в науці європейських країн поки що немає, наразі вона перебуває на стадії становлення як самостійна і сучасна наука, існування якої обґрунтовується сучасною правоохоронною діяльністю України та Європи.
  • Ескіз
    Документ
    Поліція діалогу: правове забезпечення її створення та діяльності
    (Психологічні та педагогічні проблеми професійної освіти та патріотичного виховання персоналу системи МВС України : тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Харків, 5 квіт. 2019 р.). — Харків, 2019. - С. 116-121, 2019) Бандурка, О. М.; Bandurka, O. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0240-5517
    Зазначено особливості діяльності груп превентивної комунікації (так званої поліції діалогу). Визначено завдання поліцейських у цих групах. Особливу увагу приділено поведінці поліцейських груп превентивної комунікації під час масових заходів.
  • Ескіз
    Документ
    Актуальні завдання юридичної науки
    (Харківський національний університет внутрішніх справ: 25 років досвіду та погляд у майбутнє (1994–2019 рр.) : зб. тез доп. на міжнар. наук.-практ. конф. до 25-річчя створення ун-ту (м. Харків, 22 листоп. 2019 р.). – Харків, 2019. – С. 22-23., 2019) Бандурка, О. М.; Bandurka, O. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0240-5517
    Автор зазначив, що одним із головних завдань юридичної науки є розробка нормативно-правової регламентації певних сторін суспільного життя та засобів боротьби з порушеннями цієї регламентації, тобто з різноманітними правопорушеннями (злочинами, проступками, правовими спорами, деліктами). Юридична наука має забезпечити регіональне ефективне та якісне функціонування розробленої нормативно-правової бази регулювання та застосування засобів боротьби з правопорушеннями.
  • Ескіз
    Документ
    Традиція як форма відтворення корупції
    (Особливості застосування антикорупційного законодавства: від розслідування до вироку суду : зб. тез доп. Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 17 жовт. 2019 р.) / МВС України, Харків. нац. ун-т внутр. справ ; Кримінол. асоц. України ; Громад. спілка «Центр запобігання та протидії корупції» ; Громад. рада при МВС України. – Харків : ХНУВС, 2019. – С. 18-21., 2019) Бандурка, О. М.; Bandurka, O. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0240-5517; Литвинов, О. М.; Lytvynov, O. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2952-8258
    Автор статті зазначив, що традиція – це наш спосіб виживання, що дозволяє відбирати, накопичувати, зберігати і передавати наступним поколінням соціокультурні норми і стандарти; завдяки останнім стикуються між собою дискретні акти діяльності, поведінки і комунікації і забезпечується зв’язок часів. Наука, що досліджує глибинні підстави людської діяльності, відкриває смислове значення традиції для людини, повинна донести переконання, що в традиціях укладені високі цінності, без яких суспільство може згаснути.
  • Ескіз
    Документ
    Протидія криміналізму
    (Сучасні проблеми правового, економічного та соціального розвитку держави : тези доп. VIII Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 6 груд. 2019 р.). – Харків: ХНУВС, 2019. – С. 19-26., 2019) Бандурка, О. М.; Bandurka, O. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0240-5517
    Зазначено, що підвищення рівня життя населення, забезпечення його зайнятості, належні побутові умови й можливість нормально харчуватися можуть певним чином перешкоджати злочинності. У радянський період цей бік життя суспільства мав збитковий характер, тому реформи мали підтримку населення країни. Однак кардинальні перетворення в економіці змінили ситуацію лише для незначної частини населення країни, й одночасно виникла суперечність, обумовлена майновою нерівністю. Виховні заходи антикримінальної спрямованості зіткнулися з антивихованням у молодіжному мікросередовищі. Це вимагає оптимізації загальнодержавних заходів соціальної профілактики, адже в цьому випадку більш ефективно здійснюватимуться і заходи, що безпосередньо впливають на злочинність.
  • Ескіз
    Документ
    Деякі особливості управління закладами вищої освіти
    (Підготовка правоохоронців в системі МВС України в умовах воєнного стану : зб. наук. пр. (м. Харків, 26 трав. 2022 р.). – Харків : ХНУВС, 2022. - С. 30-32, 2022) Бандурка, О. М.; Bandurka, O. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0240-5517
    В статті проаналізовані сучасні особливості нормативно правового регулювання діяльності закладів вищої освіти та їх відповідність тим викликам, що постають перед закладами вищої освіти, які належать до системи Міністерства внутрішніх справ України. В статье проанализированы современные особенности нормативно-правового регулирования деятельности высших учебных заведений и их соответствие тем вызовам, которые возникают перед высшими учебными заведениями, относящимися к системе Министерства внутренних дел Украины. The article analyzes the modern features of the legal regulation of the activities of higher educational institutions and their compliance with the challenges that arise before higher educational institutions related to the system of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine.
  • Ескіз
    Документ
    Щодо законодавства України у сфері протидії використанню технологій для торгівлі людьми
    (Застосування інформаційних технологій у діяльності правоохоронних органів : зб. матеріалів кругл. столу (м. Харків, 9 груд. 2020 р.) / МВС України, Харків. нац. ун-т внутр. справ. – Харків : ХНУВС, 2020. – С. 11-14., 2020) Бандурка, О. М.; Bandurka, O. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0240-5517
    Зазначено, що на теперішній час в законодавстві України практично відсутні норми, які встановлюють відповідальність саме за використання комп’ютерних технологій під час вчинення злочинів, пов’язаних з торгівлею людьми. Під час дослідження українського законодавства стосовно інформаційних технологій в контексті злочинів у сфері торгівлі людьми слід враховувати те, що згідно з чинним українським законодавством Рішення Європейського суду з прав людини є джерелом права в Україні, а тому мають враховуватися при винесенні рішень відповідними національними судами. Отмечено, что в настоящее время в законодательстве Украины практически отсутствуют нормы, устанавливающие ответственность именно за использование компьютерных технологий при совершении преступлений, связанных с торговлей людьми. При исследовании украинского законодательства относительно информационных технологий в контексте преступлений в сфере торговли людьми следует учитывать, что согласно действующему украинскому законодательству Решения Европейского суда по правам человека являются источником права в Украине, а потому должны учитываться при вынесении решений соответствующими национальными судами. It is noted that currently in the legislation of Ukraine there are practically no norms establishing responsibility for the use of computer technology in the commission of crimes related to human trafficking. When studying Ukrainian legislation on information technology in the context of crimes in the field of human trafficking, it should be taken into account that, according to the current Ukrainian legislation, the decisions of the European Court of Human Rights are a source of law in Ukraine, and therefore should be taken into account when making decisions by the relevant national courts.
  • Ескіз
    Документ
    Цивільне право в умовах воєнного часу
    (Проблеми цивільного права та процессу : тези доп. учасників наук.-практ. конф., присвяч. 97-й річниці від дня народження Олександра Анатолійовича Пушкіна (м. Харків, 20 трав. 2022 р.). – Харків : ХНУВС, 2022. - С. 15-17, 2022) Бандурка, О. М.; Bandurka, O. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0240-5517
    В статті зазначається, що нормами цивільного законодавства не визначено правовий механізм отримання компенсації за пошкоджене чи зруйноване житло, порядок визначення можливості його відновлення, розрахунок компенсації, суб’єктів, які відповідають за надання компенсації, відбудову пошкодженого житла чи надання заміни зруйнованого або пошкодженого житла. Окрім житла, варто врегулювати питання відшкодування вартості втраченого під час бойових дій рухомого майна. Серед питань, які потребують нагальної правової регламентації, варто назвати визначення правового режиму на окупованих територіях, наслідки правочинів, укладених під час окупації, при відповідній деокупації таких територій. Нез’ясованими в контексті цивільного права залишаються повноваження органів місцевого самоврядування на окупованих територіях. Нагальне вирішення вказаних питань шляхом їх чіткої цивільно-правової регламентації сформує необхідне правове поле для забезпечення невід’ємних конституційних прав населення держави. В статье отмечается, что нормами гражданского законодательства не определен правовой механизм получения компенсации за поврежденное или разрушенное жилье, порядок определения возможности его восстановления, расчет компенсации, субъектов, отвечающих за предоставление компенсации, восстановление поврежденного жилья или предоставление замены разрушенному или поврежденному жилью. Кроме жилья стоит урегулировать вопрос возмещения стоимости потерянного во время боевых действий движимого имущества. Среди вопросов, требующих насущной правовой регламентации, следует назвать определение правового режима на оккупированных территориях, последствия сделок, заключенных во время оккупации, при соответствующей деоккупации таких территорий. Невыясненными в контексте гражданского права остаются полномочия органов местного самоуправления на оккупированных территориях. Безотлагательное решение указанных вопросов путем их четкой гражданско-правовой регламентации сформирует необходимое правовое поле для обеспечения неотъемлемых конституционных прав населения государства. The article states that the norms of civil law do not define the legal mechanism for obtaining compensation for damaged or destroyed housing, the procedure for determining the possibility of its restoration, calculation of compensation, entities responsible for compensation, reconstruction of damaged housing or replacement of destroyed or damaged housing. In addition to housing, the issue of reimbursing the value of movable property lost during hostilities should be settled. Among the issues that require urgent legal regulation are the definition of the legal regime in the occupied territories, the consequences of transactions concluded during the occupation, with the corresponding deoccupation of such territories. Powers remain unclear in the context of civil law local governments in the occupied territories. Urgent solution of these issues through their clear civil law regulation will form the necessary legal framework to ensure the inalienable constitutional rights of the population.