Samoarkhivatsiia
Постійне посилання на розділhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/9576
Переглянути
32 результатів
Результати пошуку
Документ Механізми забезпечення безпеки в інформаційному просторі(Актуальні питання кіберзлочинності та торгівлі людьми: зб. матеріалів наук.-практ. Конференції, м. Харків, 23 листопада 2018 р. / МВС України Харківський національний університет внутрішніх справ, 2018. С. 46-49., 2018) Клімушин, П. С.Взаємодія між компонентами будь-якої системи характеризується передусім поняттям доступу суб'єктів до об'єктів. Суб'єктом може виступати користувач або процес (завдання, трансакція, запущена програма або сервіс), а об'єктом – логічний або фізичний ресурс системи, такої як файл, набір даних, програма, сервіс, база даних, канал передавання даних тощо. Базовою характеристикою доступу є те, що в результаті його створюється потік інформації від об'єкта до суб'єкта, шляхом виконання операцій, таких як читання, запис, модифікація, пошук та ін.Документ Базові принципи та інструменти забезпечення безпеки е-ідентифікації громадян(Використання сучасних інформаційних технологій в діяльності Національної поліції України: матеріали наук.-практ. семінару, м. Дніпро, 23.11., 2018) Клімушин, П. С.; Білобров, А. В.Більшість держав – членів ЄС використовують засоби е-ідентифікації, специфічні для бізнес-установ. Більшість із цих засобів є апаратними ключами, що містять кваліфікований сертифікат для е-підпису. Ці засоби е-ідентифікації можуть використовуватися не тільки для автентифікації, а й для підписання документів від імені компанії. Слід зауважити, що, хоча ці засоби е-ідентифікації можуть використовуватись виключно для представлення компанії, вони є номінативними, тобто містять ідентифікаційні дані представників.Документ Криптографічний захист інформації з обмеженим доступом(Застосування інформаційних технологій у діяльності НПУ: матеріали наук.-практ. семінару, м. Харків, 21 грудня 2018 р. / МВС України, Харк. нац. ун-т внутр. справ. Харків. ХНУВС, 2018. С.24–26., 2018) Клімушин, П. С.Комплексний захист інформації ґрунтується на використанні правових, фізичних, організаційних та програмно-апаратних засобів захисту інформації, до яких належить криптографічний захист інформації. Цей вид захисту інформації реалізується шляхом перетворення інформації з використанням ключів на основі математичних методів. Є дві мети використання криптографічних методів – приховування інформації шляхом її шифрування та підтвердження юридичної значимості документів з використанням електронного підпису.Документ Механізми реалізації соціально-політичних дій у віртуальній спільноті(Сучасні проблеми правового, економічного та соціального розвитку держави : тези доп. VII Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 30 листоп. 2018 р.) / МВС України, Харків. нац. ун-т внутр. справ; Консультат. місія Європейського Союзу. Харків, 2018. С. 319–321., 2018) Клімушин, П. С.; Найда, В. О.Особою актуальністю в умовах розвитку інформаційного суспільства отримують питання, що пов’язані з інформаційною безпекою, а саме: пропаганда протиправної діяльності, вчинення злочинів, зокрема крадіжок, вимагань, шахрайства, припинення роботи державних інформаційних ресурсів тощо. Мета дослідження – формування механізмів соціально-політичної взаємодії органів влади з віртуальною спільнотою для розвитку громадянського інформаційного суспільства.Документ Впровадження сервісів та механізмів електронного урядування у практику надання адміністративних послуг(Публічне управління ХХІ століття: світові практики та національні перспективи : зб. тез XVІІІ Міжнар. наук. конгресу, 26 квітня 2018 р. Харків : Вид-во ХарРІ НАДУ “Магістр”, 2018. С. 471–475., 2018) Клімушин, П. С.; Спасібов, Д. В.Одним з елементів реформування публічного управління є розроблення систем е-урядування, що припускає перетворення та оптимізацію процесів функціонування держави на основі використання сучасних інформаційне комунікаційних технологій, насамперед мережевих технологій, з можливістю надання публічної інформації та послуг в онлайн режимі як інструменту для досягнення ефективного управління.Документ Віртуальне право як новий напрямок юридичних досліджень(Застосування інформаційних технологій у діяльності НПУ: матеріали наук.-практ. семінару, м. Харків, 21 грудня 2018 р. / МВС України, Харк. нац. ун-т внутр. справ. Харків. ХНУВС, 2018. С. 92–94., 2018) Клімушин, П. С.; Найда, В. О.Віртуальне право - новий напрямок юридичних досліджень, предметом якого є правові проблеми, що виникають з приводу віртуальних світів. Останні ж являють собою принципово новий соціально-комунікативний феномен, матеріальну основу якого складають сучасні інформаційні технології.Документ Інноваційні сервіси відкритих даних для забезпечення ефективного функціонування е-уряду(Актуальні проблеми державного управління. Харків : Вид-во ХарРІ НАДУ «Магістр», 2017. № 1 (51). С. 14–21., 2017) Клімушин, П. С.; Спасібов, Д. В.Проаналізовано принципи проектування пов’язаних даних для забезпечення їх семантичної інтероперабельності. Визначено проблеми щодо відкриття державних даних в Україні та наведено перспективні напрямки розвитку сервісів відкритих даних для забезпечення ефективного функціонування е-уряду. The principles of designing linked data have been analyzed to ensure their semantic interoperability. The problems related to opening public sector data in Ukraine are identified, and promising areas of developing open data services for effective functioning of e-government are presented.Документ Електронні регламенти як основа оптимізації адміністративно-управлінських процесів(Державне будівництво. - 2017. - № 1., 2017) Клімушин, П. С.; Спасібов, Д. В.Досліджено методичні аспекти регламентації адміністративно-управлінських процесів у контексті формування системи електронних адміністративних послуг. Проаналізовано поняття «електронний адміністративний регламент», встановлено його місце в системі електронного урядування та модернізації публічного управління. Запропоновано методологія впровадження електронного адміністративного регламенту як ітераційний процес розвитку його основних форм уявлення: гіпертекстової, сценарної, модельної та програмної. Methodological aspects of administrative and managerial processes regulation in the context of forming a system of electronic administrative services are investigated. The concept of ‘electronic administrative regulations’ is analyzed; its place in the system of electronic management and public administration modernization is specified. The methodology of introduction of electronic administrative regulations as an iterative process of developing its basic representation forms is offered: hypertext, scenario, model and program.Документ Концепція сервісно орієнтованої держави в контексті модернізації публічного управління.(Теорія та практика державного управління. Харків : Вид-во ХарРІ НАДУ «Магістр», 2017. № 2 (57). С. 21–28., 2017) Клімушин, П. С.; Спасібов, Д. В.Удосконалено ключові принципи модернізації відносин між органами публічної влади та громадянами для забезпечення сервісного публічного управління. Запропоновано онтологічний, інформаційно-правовий та ціннісно-нормативний напрями модернізації публічного управління у сфері сервісної діяльності держави. The key principles of upgrading relations between public authorities and citizens for service public management have been improved. Ontological, legal information and value-regulatory areas of modernizing public administration in the field of service activity of the state are proposed.Документ Удосконалення сервісного механізму надання електронних адміністративних послуг(Теорія та практика державного управління Харків : Вид-во ХарРІ НАДУ «Магістр», 2017. № 1 (56). С. 41–49., 2017) Клімушин, П. С.; Спасібов, Д. В.Удосконалено сервісний механізм надання електронних адмінпослуг. Визначено його зміст і складові як сукупність сервісів: ідентифікації та автентифікації, взаємодії та інтеграції, єдиного особистого кабінету, трансакцій, моніторингу якості послуг, інформування та навчання. Запропоновано нормативно-правові та організаційно-методичні засади упровадження сервісів надання електронних адмінпослуг у діяльність органів публічної влади. A service mechanism for administrative electronic services delivery has been improved. Its contents and components have been determined as a set of services, namely: identi cation and authentication, collaboration and integration, single personal account, transactions, monitoring services quality, information and training. Regulatory, organizational and methodological foundations for the introduction of services for administrative e-services delivery into the activities of public authorities have been suggested.