Samoarkhivatsiia
Постійне посилання на розділhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/9576
Переглянути
6 результатів
Результати пошуку
Документ Конфліктологічна підготовка керівника як чинник конструктивного розв’язання трудових конфліктів у підрозділах Національної поліції(Актуальні проблеми трудового законодавства, законодавства про державну службу та службу в правоохоронних органах : матеріали VІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Харків, 16 листоп. 2018 р.). – Xарків : Харків. нац. ун-т внутр. справ, 2018. – С. 292 - 297., 2018) Гіренко, С. П.; Girenko, S. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4871-5481Висвітлена конфліктологічна підготовка керівника як чинник конструктивного розв’язання трудових конфліктів у підрозділах Національної поліції.Документ До питання професійно-орієнтованого формування конфліктологічної культури особистості(Бочаровські читання : тези доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 25-річчю підгот. психологів у Харків. нац. ун-ті внутр. справ (Харків, 13 квіт. 2018 р.). – Харків, 2018.– С. 60-67., 2018) Гіренко, С. П.; Girenko, S. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4871-5481Розглянуто деякі професійно-педагогічні аспекти конфліктологічної підготовки працівників поліції на етапі професійного навчання в умовах реформування відомчої освіти МВС. Визначені окремі компоненти конфліктної взаємодії поліцейських в службових ситуаціях, проаналізовані педагогічні рівні та механізми розвитку особистісної конфліктологічної культури працівників підрозділів Національної поліції України в процесі фахової підготовки.Документ Професійно-психологічна підготовка працівників Національної поліції (освітньо-конфліктологічний вимір)(Харківський національний університет внутрішніх справ: 25 років досвіду та погляд у майбутнє (1994–2019 рр.) : зб. тез доп. на міжнар. наук.-практ. конф. до 25-річчя створення ун-ту (м. Харків, 22 листоп. 2019 р.). – Харків, 2019. – С. 107-109., 2019) Гіренко, С. П.; Girenko, S. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4871-5481Автором запропоновано зміни освітнього вектору підготовки поліцейських в бік значного посилення практичного компоненту ефективного управління несприятливими (конфліктними) формами взаємодії в службових ситуаціях, реалізації ґрунтовної програми їх конфліктологічної освіти в закладах вищої освіти МВС. Практична новизна полягає в зазначених автором низки рекомендацій, спрямованих на розвиток професійної конфліктологічної культури та компетентності правоохоронців, формування в них вагомого та варіативного особистого арсеналу психологічних форм та засобів гармонізації соціальних стосунків.Документ До питання систематизації компонентів конфліктологічної культури працівників поліції у фаховій освіті(Сучасні проблеми правового, економічного та соціального розвитку держави : тези доп. VIII Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 6 груд. 2019 р.). – Харків: ХНУВС, 2019. – С. 214-219., 2019) Гіренко, С. П.; Girenko, S. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4871-5481Автором зазначено, що цілеспрямована та систематизована організація конфліктологічної освіти майбутніх фахівців у закладах вищої освіти зі специфічними умовами навчання МВС в сучасних умовах розвитку України виступає необхідним та важливим компонентом формування особистісної та соціально-професійної культури правоохоронця, яка зумовлює вибір безпечних, оптимальних та законних дій поліцейського в конфліктних ситуаціях. Як свідчить практичний досвід, використання під час викладання конфліктологічних дисциплін широкого потенціалу новітніх та класичних педагогічних форм та технологій організації освітнього процесу забезпечує динамічний розвиток базових компонентів конфліктологічної культури особистості, а саме: комунікативного, операційного, когнітивного, психоемоційного та мотиваційного.Документ До питання взаємозв’язку освітнього простору та формування конфліктологічної культури майбутніх працівників Національної поліції(Психологічні та педагогічні проблеми професійної освіти та патріотичного виховання персоналу системи МВС України : тези доп. наук.-практ. конф. (м. Харків, 27 берез. 2020 р.) / МВС України, Харків. нац. ун-т внутр. справ. - Харків, 2020. – С. 72-77., 2020) Гіренко, С. П.; Girenko, S. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4871-5481Аналізуються основні вектори розвитку та трансформації правоохоронної структури. Визначені напрямки впливу системного освітнього простору на динамічні компоненти конфліктологічної культури майбутніх працівників Національної поліції.Документ До питання актуалізації освітніх механізмів формування конфліктологічної культури суб’єктів трудових відносин(Проблеми розвитку соціально-трудових прав та профспілкового руху в Україні : матеріали VІІІ Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Харків, 28 трав.2020 р.). – Xарків: ХНУВС, 2020. – С. 156-160., 2020) Гіренко, С. П.; Girenko, S. P.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-4871-5481Зазначено, що конфліктологічна культура суб’єкта трудових відносин – це соціальне надбання особистості, що створює в собі складні багаторівневі системи, які дозволяють знімати як внутрішні протиріччя людини, так і кризи у відносинах з іншими. Застосовуючи специфічні інформаційні, комунікативні та корпоративні механізми, культура формує, зберігає та відтворює стійкі типи взаємовідносин з професійним середовищем. Особливу роль тут відіграє система освіти, в рамках якої відбувається відбір, передача, освоєння та закріплення якостей, які забезпечують конструктивні реакції в конфлікті. Впровадження в освітній процес підготовки здобувачів вищої освіти для підрозділів Національної поліції України, МВС цілісної системи формування конфліктологічної культури фахівців сприятиме їх ефективній підготовці до успішної професійної діяльності. Отмечено, что конфликтологическая культура субъекта трудовых отношений – это социальное достояние личности, создающее сложные многоуровневые системы, позволяющие снимать как внутренние противоречия человека, так и кризисы в отношениях с другими. Применяя специфические информационные, коммуникативные и корпоративные механизмы, культура формирует, сохраняет и воспроизводит устойчивые типы взаимоотношений с профессиональной средой. Особую роль здесь играет система образования, в рамках которой происходит отбор, передача, освоение и закрепление качеств, обеспечивающих конструктивные реакции в конфликте. Внедрение в образовательный процесс подготовки соискателей высшего образования для подразделений Национальной полиции Украины, МВД целостной системы формирования конфликтологической культуры специалистов будет способствовать их эффективной подготовке к успешной профессиональной деятельности. It is noted that the conflictological culture of the subject of labor relations is the social property of the individual, creating complex multi-level systems that allow removing both internal contradictions of a person and crises in relations with others. Using specific information, communication and corporate mechanisms, culture forms, preserves and reproduces stable types of relationships with the professional environment. The education system plays a special role here, within the framework of which the selection, transfer, development and consolidation of qualities that ensure constructive reactions in conflict take place. The introduction into the educational process of training applicants for higher education for units of the National Police of Ukraine, the Ministry of Internal Affairs of an integral system for the formation of a conflict culture of specialists will contribute to their effective preparation for successful professional activity.