Samoarkhivatsiia

Постійне посилання на розділhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/9576

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Специфіка відповідальності в контексті особистісної зрілості в молодому віці
    (Бочаровські читання : тези доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 25-річчю підгот. психологів у Харків. нац. ун-ті внутр. справ (Харків, 13 квіт. 2018 р.). – Харків, 2018.– С. 67-72., 2018) Греса, Н. В.; Gresa, N. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0517-4822; Відегрен, О.; Videhren, O.
    Розглянуто особливості відповідальності у молодому віці як критерій особистісної зрілості, яка в свою чергу забезпечує повноцінне функціонування в суспільстві, асиміляцію прийнятих в ньому норм та правил.
  • Ескіз
    Документ
    Специфіка адаптивних можливостей особистості в контексті психологічної ресурсності поліцейських на різних етапах професійного становлення
    (Психологічні та педагогічні проблеми професійної освіти та патріотичного виховання персоналу системи МВС України : тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Харків, 5 квіт. 2019 р.). - Харків, 2019. - С. 252-256, 2019) Греса, Н. В.; Gresa, N. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0517-4822
    Адаптивні можливості особистості у контексті психологічної ресурсності виступають як особистісні характеристики, які забезпечують успішне протистояння поліцейського стресовому впливу на соматичне, душевне здоров’я та успішність у професійній діяльності.
  • Ескіз
    Документ
    Специфіка самопрезентації у чоловіків у контексті нормативних установок
    (Харківський національний університет внутрішніх справ: 25 років досвіду та погляд у майбутнє (1994–2019 рр.) : зб. тез доп. на міжнар. наук.-практ. конф. до 25-річчя створення ун-ту (м. Харків, 22 листоп. 2019 р.). – Харків, 2019. – С. 127-130., 2019) Греса, Н. В.; Gresa, N. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0517-4822
    Автором надано висновок: необхідною умовою соціальної успішності сучасної людини незалежно від статево-вікової диференціації є його самопрезентаційна компетентність, яка розглядається як мотивована здатність особистості до ефективної самопрезентаційної діяльності (С. К. Карасьова та С. А. Хазова), яка обумовлена сформованою системою необхідних знань і умінь, варіативних способів і прийомів здійснення самопрезентації, а також наявністю досвіду практичного успішного здійснення самопрезентації.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості проактивного копінгу медичних працівників
    (Особистість, суспільство, закон : тези доп. учасників міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. пам’яті проф. С. П. Бочарової (м. Харків, 24 квіт. 2020 р.). – Харків, 2020. – С. 64 - 67., 2020) Лихачова, Т. С.; Lykhachova, T. S.; Греса, Н. В.; Gresa, N. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0517-4822
    Розглянуто специфіку проактивного копінгу медичних працівників як стратегії, що сприяє аналізу стресових ситуацій та оцінюванню ефективності власних способів подолання та підвищення психічного і фізичного здоров’я особистості. Рассмотрена специфика проактивного копинга у медицинских работников как стратегии, которая способствует анализу стрессовых ситуаций и оценке эффективности собственных способов преодоления, что способствует повышению психического и физического здоровья личности. The specifics of proactive coping among medical workers as a strategy that contributes to the analysis stressful situations and evaluating the effectiveness of their own ways of overcoming, which helps to improve the mental and physical health of the individual.
  • Ескіз
    Документ
    Специфіка взаємозв’язків схильності до девіантної поведінки та рефлексивності в підлітковому віці
    (Особистість, суспільство, закон : тези доп. учасників міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. пам’яті проф. С. П. Бочарової (м. Харків, 24 квіт. 2020 р.). – Харків, 2020. – С. 60 - 63., 2020) Котолуп, М. Г.; Kotolup, M. H.; Греса, Н. В.; Gresa, N. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0517-4822
    Проаналізована проблема девіантної поведінки у підлітковому віці. Зазначено, що рефлексивність виступає як базова властивість особистості, завдяки якій відбувається усвідомлення і регуляція суб'єктом своєї діяльності. Досліджена специфіка взаємозв’язків схильності до девіантної поведінки та рефлексивності у підлітковому віці. Проанализирована проблема девиантного поведения в подростковом возрасте. Отмечено, что рефлексивность выступает как базовое свойство личности, благодаря которой происходит осознание и регуляция субъектом своей деятельности. Исследована специфика взаимосвязей склонности к девиантному поведению и рефлексивности в подростковом возрасте. The problem of deviant behavior in adolescence is analyzed. It is noted that reflexivity acts as the basic property of the personality, due to which the subject realizes and regulates his activity. The specificity of interrelations of propensity to deviant behavior and reflexivity in adolescence has been studied.
  • Ескіз
    Документ
    Специфіка часової перспективи студентів-першокурсників
    (Особистість, суспільство, закон : тези доп. учасників міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. пам’яті проф. С. П. Бочарової (м. Харків, 24 квіт. 2020 р.). – Харків, 2020. – С. 28 - 33., 2020) Греса, Н. В.; Gresa, N. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-0517-4822; Відегрен, Ольга; Videhren, Olha
    Процес адаптації пов'язаний з здатністю особистості опановувати власним часом, з можливістю вибудовувати часову перспективу життя на досить тривалий час; а також з умінням людини організувати свій час відповідно до соціальних вимог і особистісних інтересів. Сформована та збалансована у студентів часова перспектива як особистісний конструкт відображає здатність суб'єкта керувати своїм становищем в просторі часу та сприяє саморозвитку та самореалізації. Процесс адаптации связан со способностью личности совладать собственным временем, с возможностью выстраивать временную перспективу жизни на довольно длительное время; а также с умением человека организовать свое время в соответствии с социальными требованиями и личностными интересами. Сформированная и сбалансированная у студентов временная перспектива как личностный конструкт отражает способность субъекта управлять своим положением в пространстве времени и способствует саморазвитию и самореализации. The process of adaptation is associated with the ability of the individual to master their own time, with the ability to build a time perspective of life for a long time; as well as human ability organize your time according to social and personal requirements interests. Formed and balanced in students time perspective as a personal construct reflects the ability of the subject manage their position in space and promote self-development and self-realization.