Samoarkhivatsiia
Постійне посилання на розділhttps://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/9576
Переглянути
30 результатів
Результати пошуку
Документ Взаємодія Національної поліції України з іншими правоохоронними органами у сфері боротьби з кіберзлочинністю як один із напрямків забезпечення складових сектору безпеки і оборони(Актуальні питання протидії кіберзлочинності та торгівлі людьми : зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Харків, 15 листоп. 2017 р.). – Харків : ХНУВС, 2017. – С. 21 - 24., 2017) Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695XЗазначається, що взаємодію Національної поліції з іншими правоохоронними органами щодо протидії правопорушенням у сфері кіберзлочинності умовно слід поділити на внутрішню (в рамках органів та підрозділів поліції) та зовнішню. В залежності від напрямків діяльності Національної поліції слід виокремити такі види взаємодії: 1) взаємодія щодо протидії правопорушенням у сфері телекомунікацій; 2) взаємодія щодо протидії правопорушенням у сфері електронної комерції; 3) взаємодія щодо протидії правопорушенням у сфері шахрайства та легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом тощо.Документ Кінологічне забезпечення сектору безпеки і оборони України під час організації планування, реагування на загрози(Особливості організації кінологічної діяльності правоохоронних органів в Україні : тези доп. учасників наук.-практ. семінару (м. Харків, 29 жовт. 2020 р.) / МВС України, Харків. нац. ун-т внутр. справ. – Харків : ХНУВС, 2020. – С. 7-9., 2020) Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016Звернуто увагу на те, що оборонно-промисловий комплекс, який передбачає виробниче, науково-технічне та економічне забезпечення оборонної сфери, жодним чином не передбачає вироблення заходів щодо підвищення рівня кінологічного забезпечення відповідних органів державної влади, що є суб’єктами сектору безпеки та оборони. У зв’язку з цим важливого значення набуває вироблення на рівні державної політики комплексу заходів, орієнтованих на включення напряму кінологічного забезпечення у комплекс діяльності у сфері оборонно-промислової діяльності нашої держави. Обращено внимание на то, что оборонно-промышленный комплекс, предусматривающий производственное, научно-техническое и экономическое обеспечение оборонной сферы, никак не предусматривает выработку мер по повышению уровня кинологического обеспечения соответствующих органов государственной власти, что является субъектами сектора безопасности и обороны. В этой связи важное значение приобретает выработка на уровне государственной политики комплекса мероприятий, ориентированных на включение направления кинологического обеспечения в комплекс деятельности в сфере оборонно-промышленной деятельности нашего государства. Attention is drawn to the fact that the military-industrial complex, which provides for the production, scientific, technical and economic support of the defense sphere, does not provide for the development of measures to increase the level of canine support of the relevant government authorities, which are subjects of the security and defense sector. In this regard, the development at the level of state policy of a set of measures aimed at including the direction of cynological support in the complex of activities in the field of military-industrial activities of our state is of great importance.Документ State environmental security in national and globalization aspects(Journal of Security and Sustainability Issues. – 2020. – № 9 (3). – Р. 797-806., 2020) Bezpalova, O. I.; Безпалова, О. І.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; Onopriienko, S.; Tarasov, S.; Zavalna, Z.; Starynskyi, M.Стаття присвячена вивченню екологічної безпеки держави у національному та глобалізаційному аспектах. Встановлено, що екологічна безпека держави – це збереження та захист життєдіяльності, інтересів людини та навколишнього середовища від негативних антропогенних та природних факторів, що є важливою складовою безпеки держави. Встановлено, що з поняттям «екологічна безпека» існує поняття «екологічна модернізація» як подолання негативних впливів на довкілля із боку індустріального суспільства шляхом перетворення останнього з допомогою новітніх технологій. Визначено існуючі загрози екологічній безпеці України, що зазначені у Стратегії національної безпеки України 2015 року. Пропонується не лише доповнити завдання Міністерства екології та природних ресурсів щодо розробки єдиного переліку показників рівня ЄС для оцінки стану навколишнього середовища, а й залучити громадськість до повноцінної участі в управлінні природокористуванням.Документ Перспективні напрямки впровадження системи «CUSTODY RECORDS» в освітній процес Харківського національного університету внутрішніх справ(Шлях успіху і перспективи розвитку (до 26 річниці заснування Харківського національного університету внутрішніх справ) : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 20 листоп. 2020 р.). - Харків : ХНУВС, 2020.- С. 86-88., 2020) Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695XВ діяльність органів та підрозділів поліції активно впроваджується інформаційна підсистема обліку затриманих осіб інформаційно–телекомунікаційна система «Інформаційний портал Національної поліції України» (інформаційна підсистема «CUSTODY RECORDS»). Однією із основних причин, що зумовили її розробку та впровадження, є відсутність ефективного механізму контролю за перебуванням осіб у приміщеннях поліції та належної фіксації дій обох сторін. Відмічено, що у Харківському національному університеті внутрішніх справ вжито комплекс заходів щодо забезпечення належної підготовки та підвищення кваліфікації осіб, відповідальних за перебування затриманих у територіальних органах поліції, слідчих та осіб, що здійснюють фактичне затримання. В деятельность органов и подразделений полиции активно внедряется информационная подсистема учета задержанных лиц информационно-телекоммуникационная система Информационный портал Национальной полиции Украины (информационная подсистема CUSTODY RECORDS). Одной из основных причин, вызвавших ее разработку и внедрение, является отсутствие эффективного механизма контроля за пребыванием лиц в помещениях полиции и надлежащей фиксации действий обеих сторон. Отмечено, что в Харьковском национальном университете внутренних дел принят комплекс мер по обеспечению надлежащей подготовки и повышения квалификации лиц, ответственных за пребывание задержанных в территориальных органах полиции, следователей и лиц, осуществляющих задержание. The information subsystem for registering detainees, the information and telecommunication system Information Portal of the National Police of Ukraine (CUSTODY RECORDS information subsystem), is being actively introduced into the activities of police bodies and subdivisions. One of the main reasons for its development and implementation is the lack of an effective mechanism for monitoring the presence of persons in police premises and proper recording of the actions of both parties. It was noted that the Kharkiv National University of Internal Affairs has adopted a set of measures to ensure proper training and advanced training of persons responsible for the stay of detainees in the territorial police departments, investigators and detainees.Документ Concept, content and features administrative and jurisdiction activities of the police. Police activity in Ukraine and European countries: modern standards and unification options(Riga, Latvia : “Baltija Publishing”, 2021) Bezpalova, O. I.; Безпалова, О. І.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695XУ роботі обґрунтовано, що органи Національної поліції є одним із основних суб’єктів адміністративно-юрисдикційної діяльності, що уповноваженні розглядати справи про адміністративні правопорушення, виносити по них відповідні постанови та накладати санкції без звернення до суду. Окреслено фактори, наявність яких зумовлює особливе місце органів Національної поліції в системі суб’єктів адміністративно-юрисдикційної діяльності. Охарактеризовано основне призначення адміністративно-юрисдикційної діяльності. У результаті аналізу змісту таких понять як «юрисдикція», «адміністративна юрисдикція», «адміністративно-юрисдикційна діяльність» сформульовано авторський підхід до розуміння адміністративно-юрисдикційної діяльності органів Національної поліції (у вузькому та широкому сенсі). Виокремлено основні ознаки адміністративно-юрисдикційної діяльності органів поліції та розкрито зміст такої діяльності. Розкрито сутність та значення форм адміністративно-юрисдикційної діяльності поліції, окреслено їх види та надано їх характеристику.Документ Human rights guaranteeing as the priority in the activities of police agencies in Ukraine(Polski interdyscyplinarny przegląd naukowy. Polish interdisciplinary scientific review, 2021) Bezpalova, O. I.; Безпалова, О. І.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695XАкцентовано увагу на важливості дотримання прав і свобод громадян в діяльності органів поліції, недопущення вчинення неправомірних дій як з боку поліцейських, так і щодо самих поліцейських. Охарактеризовано зміст інформаційної підсистеми обліку затриманих осіб інформаційно–телекомунікаційної системи «Інформаційний портал Національної поліції України» («CUSTODY RECORDS»). Розкрито основні моменти, пов’язані з функціонуванням інформаційної підсистеми обліку затриманих осіб інформаційно–телекомунікаційної системи «Інформаційний портал Національної поліції України». Наголошено, що така система дозволить істотно зменшити кількість незадокументованих затримань, маніпуляцій ними, вирішити певні спірні питання та конфліктні ситуації, уникнути необґрунтованих звинувачень представників поліції у вчиненні ними неправомірних дій, а також уникнути катувань. Розкрито особливості підготовки інспекторів з дотримання прав людини. Встановлено, що у ході такої підготовки особливий акцент робиться на важливість дотримання стандартів захисту прав людини (як національних, так і міжнародних), безпекові питання по відношенню до поліцейського, так і до затриманої особи, питання балансу приватності і безпеки. Особливу увагу приділено організації роботи з інтерв'ю: практичній роботі з електронною базою, застосуванню всіх карток програмного забезпечення, починаючи від реєстрації затриманого, його переміщень, харчування, всіх подій, які з ним відбувається під час перебування у підрозділі поліції. Розкрито зміст оновлених алгоритмів дій патрульних поліцейських, інспекторів чергової служби, слідчих.Документ Методологічні засади адміністративно-правового механізму реалізації правоохоронної функції держави(Development and modernization of the legal systems of Eastern Europe: experience of Poland and prospects of Ukraine. Vol. 2. Lublin: Izdevnieciba «Baltija Publishing», 2017. - 336 p. - P. 57-79, 2017) Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016З’ясовано сутність правоохоронної функції держави. Виокремлено основні ознаки, характерні для адміністративно-правового механізму реалізації правоохоронної функції держави. Охарактеризовано структуру адміністративно-правового механізму реалізації правоохоронної функції держави. Визначено основні кроки в напрямі забезпечення ефективного функціонування адміністративно-правового механізму реалізації правоохоронної функції держави. Уточнено види суб’єктів реалізації правоохоронної функції держави. Доведено, що саме завдяки взаємодії відповідні суб’єкти реалізації правоохоронної функції держави отримають можливість побудувати ефективний алгоритм погоджених дій, який буде враховувати усю специфіку оперативної обстановки, використовувати сили, засоби, форми та методи, що є в розпорядженні інших учасників взаємодії. Вказано, що до числа основних форм реалізації правоохоронної функції держави належать правова та організаційна. Розглянуто класифікацію правових форм реалізації правоохоронної функції держави за характером та складністю дій суб’єктів, ступенем їх активності та спрямованості. Як основних правових форм реалізації правоохоронної функції держави обґрунтовано доцільність виокремлення: правотворчої (у складі якої існує доктринальна форма); установчої; правореалізаційної (в її рамках існують правозастосовна, інтерпретаційна, правоохоронна тощо) форм. З’ясовано, що зміст організаційної форми реалізації правоохоронної функції держави полягає в діяльності відповідних суб’єктів щодо здійснення системних та цілеспрямованих заходів кадрового та матеріально-технічного забезпечення, обліково-статистичних, контрольно-наглядових, організаційно-масових, культурних та виховних заходів.Документ Науково-практичний коментар Закону України «Про запобігання корупції» [станом на 1 лип. 2018 р.](Київ: Видав. дім «Професіонал», 2018. – 512 с., 2018) Андрєєв, А. В.; Andrieiev, A. V.; Антипова, І. Л.; Antypova, I. L.; Банах, С. В.; Banakh, S. V.; Бараш, Є. Ю.; Barash, Ye. Yu.; Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016; Беспалов, О. О.; Bespalov, O. O.; Білаш, О. В.; Bilash, O. V.; Бірюкова, А. Г.; Biriukova, A. H.; Болдiн, М. Я.; Boldin, M. Ya.; Буглак, Ю. О.; Buhlak, Yu. O.; Веприцький, Р. С.; Veprytskyi, R. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1843-3598; Волинець, В. В.; Volynets, V. V.; Галунько, В. В.; Halunko, V. V.; Ганечко, О. М.; Hanechko, O. M.; Глуханчук, О. В.; Hlukhanchuk, O. V.; Грибан, І. О.; Hryban, I. O.; Губська, О. А.; Hubska, O. A.; Данилов, М. О.; Danylov, M. O.; Данилова, М. В.; Danylova, M. V.; Дашутин, І. В.; Дашутин, І. В.; Денисенко, А. П.; Denysenko, A. P.; Джура, Х. Ю.; Dzhura, Kh. Yu.; Дніпров, О. С.; Dniprov, O. S.; Дрозд, О. Ю.; Drozd, O. Yu.; Журавель, В. І.; Zhuravel, V. I.; Журавльов, Д. В.; Zhuravlov, D. V.; Занфірова, Т. А.; Zanfirova, T. A.; Іншин, М. І.; Inshyn, M. I.; Карпушова, О. В.; Karpushova, O. V.; Касмінін, О. В.; Kasminin, O. V.; Клемпарський, М. М.; Klemparskyi, M. M.; Короєд, С. О.; Koroied, S. O.; Коротких, А. Ю.; Korotkykh, A. Yu.; Кошова, О. В.; Koshova, O. V.; Кравченко, І. О.; Kravchenko, I. O.; Красногор, О. В.; Krasnohor, O. V.; Круглова, А. Є.; Kruhlova, A. Ye.; Кудрявцев, О. В.; Kudriavtsev, O. V.; Лазур, Я. В.; Lazur, Ya. V.; Лошицький, М. В.; Loshytskyi, M. V.; Мацюк, В. Я.; Matsiuk, V. Ya.; Миськiв, Л. I.; Myskiv, L. I.; Могілевський, Л. В.; Mohilevskyi, L. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-6994-6086; Москаленко, О. В.; Moskalenko, O. V.; Натурчак, Р. П.; Naturchak, R. P.; Носач, А. В.; Nosach, A. V.; Оніщенко, Н. М.; Onishchenko, N. M.; Павліченко, В. В.; Pavlichenko, V. V.; Павліченко, В. М.; Pavlichenko, V. M.; Падалка, А. О.; Padalka, A. O.; Парненко, В. С.; Parnenko, V. S.; Петренко, П. Д.; Petrenko, P. D.; Попов, О. Г.; Popov, O. H.; Рибницький, Г. В.; Rybnytskyi, H. V.; Сітайло, О. М.; Sitailo, O. M.; Сокоринський, Ю. В.; Sokorynskyi, Yu. V.; Черкунов, О. В.; Cherkunov, O. V.; Чернявська, Л. М.; Cherniavska, L. M.; Чижмарь, К. І.; Chyzhmar, K. I.; Чижмарь, Ю. В.; Chyzhmar, Yu. V.Коментар розрахований на осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування та прирівняних до них осіб, які є суб’єктами, на яких поширюється дія Закону України «Про запобігання корупції», на уповноважених осіб, відповідальних за реалізацію антикорупційних програм, суддів, прокурорів, слідчих, детективів, адвокатів, а також на студентів вищих учбових закладів, які готують фахівців в галузі права.Документ Науково-практичний коментар Кодексу України про адміністративні правопорушення [станом на 20 січня 2017 року](Київ: Центр учб. літ., 2017. - 544 с., 2017) Армаш, Н. О.; Armash, N. O.; Артеменко, О. В.; Artemenko, O. V.; Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016; Блудова, С. В.; Bludova, S. V.; Денисюк, Д. С.; Denysiuk, D. S.; Джагупов, Г. В.; Dzhahupov, H. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4443-9114; Додін, Є. В.; Dodin, Ye. V.; Дрозд, О. Ю.; Drozd, O. Yu.; Журавльов, Д. В.; Zhuravlov, D. V.; Ізбаш, К. С.; Izbash, K. S.; Кавун, С. М.; Kavun, S. M.; Казанчук, І. Д.; Kazanchuk, I. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4269-2749; Калаянов, Д. П.; Kalaianov, D. P.; Калюжний, Р. А.; Kaliuzhnyi, R. A.; Кобзєва, Т. А.; Kobzieva, T. A.; Колпаков, В. К.; Kolpakov, V. K.; Куліш, А. М.; Kulish, A. M.; Макушев, П. В.; Makushev, P. V.; Миколенко, О. І.; Mykolenko, O. I.; Мхитарян, А. М.; Mkhytarian, A. M.; Олефір, В. І.; Olefir, V. I.; Панова, М. С.; Panova, M. S.; Пєтков, В. П.; Pietkov, V. P.; Пєтков, С. В.; Pietkov, S. V.; Прокопенко, О. Ю.; Prokopenko, O. Y.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-5826-7830; Соболь, Є. Ю.; Sobol, Ye. Yu.; Філоретова, М. В.; Filoretova, M. V.; Філютович-Герасименко, В. С.; Filiutovych-Herasymenko, V. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3310-0684; Чернецький, О. Л.; Chernetskyi, O. L.; Чорна, А. М.; Chorna, A. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0519-7300; Шамрай, В. О.; Шамрай, В. О.; Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7072-961X; Шурупова, К. В.; Shurupova, K. V.У даному науково-практичному коментарі подано постатейний аналіз чинної редакції Кодексу України про адміністративні правопорушення з урахуванням останніх змін і доповнень. Особливу увагу приділено складам правопорушень, що зазнали змін в 2015-2016 p., a також новим складам правопорушень, запровадженим законодавцем в цей період. При підго¬товці коментаря широко використано положення профільних законів та незаконних актів, які встановлюють вимоги та правила, порушення яких утворюють склади адміністративних правопорушень. У додатках до книги подано тексти актуальних інструкцій та положень, які встановлюють процедуру оформлення матеріалів про адмінправопорушення та розгляду справ про ці порушення окремими органами (посадовими особами), уповноваженими на їх розгляд. Видання розраховано на суддів, прокурорів, адвокатів, посадових осіб органів, уповноважених вирішувати справи про адміністративні правопорушення, а також студентів аспірантів і викладачів юридичних спеціальностей вищих навчальних закладів та усіх, хто цікавиться питаннями адміністративно-правової відповідальності за проступки у різних сферах суспільних відносин.Документ Науково-практичний коментар Кодексу України про адміністративні правопорушення [станом на 1 верес. 2016 р.](Київ: Центр учб. літ., 2016. - 544 с., 2016) Армаш, Н. О.; Armash, N. O.; Артеменко, О. В.; Artemenko, O. V.; Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-2886-695X; ResearcherID: J-7221-2016; Блудова, С. В.; Bludova, S. V.; Денисюк, Д. С.; Denysiuk, D. S.; Джагупов, Г. В.; Dzhahupov, H. V.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4443-9114; Додін, Є. В.; Dodin, Ye. V.; Дрозд, О. Ю.; Drozd, O. Yu.; Журавльов, Д. В.; Zhuravlov, D. V.; Ізбаш, К. С.; Izbash, K. S.; Кавун, С. М.; Kavun, S. M.; Казанчук, І. Д.; Kazanchuk, I. D.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-4269-2749; Калаянов, Д. П.; Kalaianov, D. P.; Калюжний, Р. А.; Kaliuzhnyi, R. A.; Кобзєва, Т. А.; Kobzieva, T. A.; Колпаков, В. К.; Kolpakov, V. K.; Куліш, А. М.; Kulish, A. M.; Макушев, П. В.; Makushev, P. V.; Миколенко, О. І.; Mykolenko, O. I.; Мхитарян, А. М.; Mkhytarian, A. M.; Олефір, В. І.; Olefir, V. I.; Панова, М. С.; Panova, M. S.; Пєтков, В. П.; Pietkov, V. P.; Пєтков, С. В.; Pietkov, S. V.; Прокопенко, О. Ю.; Prokopenko, O. Y.; ORCID: http://orcid.org/0000-0001-5826-7830; Соболь, Є. Ю.; Sobol, Ye. Yu.; Філоретова, М. В.; Filoretova, M. V.; Філютович-Герасименко, В. С.; Filiutovych-Herasymenko, V. S.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-3310-0684; Чернецький, О. Л.; Chernetskyi, O. L.; Чорна, А. М.; Chorna, A. M.; ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0519-7300; Шамрай, В. О.; Shamrai, V. O.; Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.; ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7072-961X; Шурупова, К. В.; Shurupova, K. V.У даному науково-практичному коментарі подано постатейний аналіз чинної редакції Кодексу України про адміністративні правопорушення з урахуванням останніх змін і доповнень станом на 5 серпня 2016 року. Особливу увагу приділено складам правопорушень, що зазнали змін в 2015-2016 p., a також новим складам правопорушень, запровадженим законодавцем в цей період. При підго¬товці коментаря широко використано положення профільних законів та незаконних актів, які встановлюють вимоги та правила, порушення яких утворюють склади адміністративних правопорушень. У додатках до книги подано тексти актуальних інструкцій та положень, які встановлюють процедуру оформлення матеріалів про адмінправопорушення та розгляду справ про ці порушення окремими органами (посадовими особами), уповноваженими на їх розгляд. Видання розраховано на суддів, прокурорів, адвокатів, посадових осіб органів, уповноважених вирішувати справи про адміністративні правопорушення, а також студентів аспірантів і викладачів юридичних спеціальностей вищих навчальних закладів та усіх, хто цікавиться питаннями адміністративно-правової відповідальності за проступки у різних сферах суспільних відносин.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »