Користувач:
Почуєва Валентина Вікторівна

Вантажиться...
Зображення профілю

Email

Дата народження

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Посада

Прізвище

Ім'я

Ім'я

Почуєва Валентина Вікторівна

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Публікація
    Створення інформаційно-предметного середовища при навчанні іноземним мовам
    (Мовна підготовка поліцейських: традиції, перспективи та зарубіжний досвід: матеріали Міжнар. круглого столу з нагоди 100-річчя Одес. держ. ун-ту внутр. справ (м. Одеса, 04 серп. 2022 р.). - Одеса, 2022. - С. 79-81, 2022) Почуєва, В. В.; Pochuieva, V. V.; Почуєва Валентина Вікторівна
    Відзначено, що створення ефективного інформаційно-предметного середовища при навчанні іноземним мовам залежить від якості використовуваних матеріалів та майстерності викладачів.
  • Ескіз
    Публікація
    Навчання професійнoму спілкуванню засoбами інoземної мoви
    (30 років досвіду іншомовної підготовки правоохоронців: зб. наук. пр., присвяч. 30-ти річчю Каф. іноз. мов ХНУВС, м. Харків, Україна. - Харків, 2022. - С. 117-125, 2022) Почуєва, В. В.; Pochuieva, V. V.; Почуєва Валентина Вікторівна
    Розглянута модель організації навчання професійному спілкуванню на оснoві кейс-технoлогії, що сприяє активізації навчального процесу, підвищує творчу активність студентів, конструює особовий i соціальний простір навчання та є ефективним засобом формування пізнавальних та мовних можливостей студентів.
  • Ескіз
    Публікація
    Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів
    (The world of science and innovation: Proceedings of the 10th International scientific and practical conference (London, United Kingdom, 2021). ‒ London: Cognum Publishing House, 2021. ‒ P. 662-666, 2021) Почуєва, В. В.; Pochuieva, V.V.; Почуєва Валентина Вікторівна
    У статті розглядається проблема активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів вищих навчальних закладів шляхом використання проектної технології, що передбачає як посилення практичної спрямованості освіти, так і розвиток особистісних якостей студентів, а також сприяє формуванню професійної компетентності майбутніх фахівців.
  • Ескіз
    Публікація
    Нaвчaння прoфeсiйно-oрiєнтованoго iншoмoвного спiлкування у вищій школi
    (Авіація, промисловість, суспільство : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Кременчук, 12 трав. 2022 р.) / МВС України, Харків. нац. ун-т внутр. справ, Кременчуц. льотний коледж, Наук. парк «Наука та безпека». – Харків : ХНУВС, 2022. – С. 264-266., 2022) Почуєва, В. В.; Pochuieva, V. V.; Почуєва Валентина Вікторівна
    Зазначено, що cуть навчання профeсійно-орієнтованого іншомовного спілкування полягає в його інтeграції зі спеціальними дисциплінами з метою отримання додaткових професійних знань та формування професійно значущих якостей особистостi. Iноземна мова у цьому випaдку виступає засобом підвищення професійної компетентностi та особистісно-професійного розвитку студентів та є необхiдною умовою успiшної професійної діяльності майбутнього спецiалiста – випускника сучaсної вищої школи. Отмечено, что суть обучения профессионально-ориентированного иноязычного общения заключается в его интеграции со специальными дисциплинами с целью получения дополнительных профессиональных знаний и формирования профессионально значимых качеств личности. Иностранный язык в этом случае выступает средством повышения профессиональной компетентности и личностно-профессионального развития студентов и является необходимым условием успешной профессиональной деятельности будущего специалиста – выпускника современной высшей школы. It is noted that the essence of teaching professionally oriented foreign language communication lies in its integration with special disciplines in order to obtain additional professional knowledge and form professionally significant personality traits. A foreign language in this case acts as a means of increasing the professional competence and personal and professional development of students and is a necessary condition for the successful professional activity of a future specialist - a graduate of a modern higher school.
  • Ескіз
    Публікація
    Developing communication competence in higher education
    (Інноваційна педагогіка. ‒ 2024. ‒ Вип. 67, т. 2. ‒ С. 55-58, 2024) Pochuieva, V.V.; Почуєва, В.В.; Почуєва Валентина Вікторівна
    Стаття присвячена одній з актуальних проблем сучасної педагогіки – комунікативній компетенції та її формуванню у процесі навчання професійного спілкування. Розкривається суть комунікативної компетенції та підкреслюється, що вона передбачає здатність встановлювати і підтримувати необхідні контакти з іншими людьми, певну сукупність знань, умінь і навичок, що забезпечують ефективне спілкування. Характеризується компонентний склад комунікативної компетенції як складного наукового поняття. Розглядаються об’єкти навчання та контролю сформованості вмінь та навичок усного ділового спілкування на різних рівнях підготовки у вищій школі, що є необхідною умовою успішної професійної діяльності у сфері міжнародної співпраці. Зазначається, що комунікативна компетенція буде успішно реалізована лише в тому разі, якщо вона відповідає професійним умінням і навичкам, закладеним у кваліфікаційних характеристиках фахівців певного профілю. Процес професійного спілкування між партнерами у сфері міжкультурного співробітництва реалізується у різних формах. У статті аналізуються такі види ділового спілкування, як ділова бесіда, ділова телефонна розмова, переговори і презентація: пропонуються дефініції, визначаються цілі та структура, описуються сфери, функції та фази розгортання різних видів ділового спілкування. При цьому підкреслюється, що основна відмінність між ними полягає в ступені складності обговорюваних учасниками питань. Проаналізовано передумови ефективності формування комунікативних умінь та навичок. Обґрунтовано, що комунікативна компетенція є важливим компонентом успішного мовного спілкування, що підкріплюється мовними навичками і мовними вміннями та забезпечує готовність до мовної взаємодії та взаєморозуміння. У контексті сучасної концепції професійної освіти, що ставить перед вищою школою завдання по розвитку у студентів комунікативної компетенції, сформованість навичок професійно-ділового спілкування дає змогу майбутнім фахівцям успішно орієнтуватися у сфері професійної діяльності, взаємодіяти між собою та розв’язувати професійні проблеми, забезпечує можливість стати професіоналами у своїй справі.
  • Ескіз
    Публікація
    Законодавче забезпечення правоохоронної діяльності : навчальний посібник
    (Харків : Стильна типографія, 2017. – 1164 с., 2017) Сокуренко, В. В.; Sokurenko, V. V.; Швець, Д. В.; Shvets, D. V.; Бурдін, М. Ю.; Burdin, M. Yu.; Клочко, А. М.; Klochko, A. M.; Грищенко, О. В.; Hryshchenko, O. V.; Бандурка, О. М.; Bandurka, O. M.; Гусаров, С. М.; Gusarov, S. M.; Данильченко, Ю. Б.; Danylchenko, Yu. B.; Безпалова, О. І.; Bezpalova, O. I.; Головко, О. М.; Holovko, O. M.; Джафарова, О. В.; Dzhafarova, O. V.; Комзюк, А. Т.; Komziuk, A. T.; Корж, В. П.; Korg, V. P.; Литвинов, О. М.; Lytvynov, O. M.; Музичук, О. М.; Muzychuk, O. M.; Салманова, О. Ю.; Salmanova, O. Y.; Слінько, С. В.; Slinko, S. V.; Степанюк, Р. Л.; Stepaniuk, R. L.; Фролов, Ю. М.; Frolov, Yu. M.; Юхно, О. О.; Yukhno, O. O.; Борко, А. Л.; Borko, A. L.; Коровайко, О. І.; Korovaiko, O. I.; Орлов, Ю. В.; Orlov, Y. V.; Сімонович, Д. В.; Simonovych, D. V.; Фелик, В. І.; Felyk, V. I.; Христинченко, Н. П.; Khrystynchenko, N. P.; Ященко, А. М.; Yashchenko, A. M.; Джагупов, Г. В.; Dzhahupov, H. V.; Бондаренко, О. О.; Bondarenko, O. O.; Бугайчук, К. Л.; Bugaychuk, K. L.; Васильєв, А. А.; Vasiliev, A. A.; Галкін, Д. В.; Halkin, D. V.; Гарна-Іванова, І. О.; Garna-Ivanova, I. O.; Глобенко, Г. І.; Globenko, G. I.; Гнусов, Ю. В.; Gnusov, Y. V.; Дягілєва, Л. Д.; Diahilieva, L. D.; Завальний, М. В.; Zavalny, M. V.; Загуменна, Ю. О.; Zagumenna, Yu. O.; Захарченко, О. В.; Zaharchenko, O. V.; Іванцов, В. О.; Ivantsov, V. O.; Калєніченко, Л. І.; Kalenichenko, L. I.; Книженко, С. О.; Knyzhenko, S. O.; Левашов, О. С.; Levashov, O. S.; Лєшукова, І. В.; Lieshukova, I. V.; Лисенко, А. М.; Lysenko, A. M.; Лозова, С. М.; Lozova, S. M.; Малиновська, Т. М.; Malynovska, T. M.; Марков, В. В.; Markov, V. V.; Марчук, М. І.; Marchuk, M. I.; Матюшкова, Т. П.; Matiushkova, T. P.; Михайлова, Ю. О.; Mikhailova, Y. O.; Моргунов, О. А.; Morgunov, O. A.; Панова, І. В.; Panova, I. V.; Панова, О. О.; Panova, O. O.; Пироженко, О. С.; Pyrozhenko, O. S.; Почуєва, В. В.; Pochuieva, V. V.; Пчеліна, О. В.; Pchelina, O. V.; Резанов, С. А.; Rezanov, S. A.; Рось, Г. В.; Ros, H. V.; Соловйова, О. Є.; Soloviova, O. Ye.; Федосова, О. В.; Fedosova, O. V.; Шатрава, С. О.; Shatrava, S. O.; Черевко, К. О.; Cherevko, K. O.; Шульга, А. М.; Shulga, A. M.; Абламський, С. Є.; Ablamskyi, S. Ye.; Авдєєв, О. О.; Avdeiev, O. O.; Аюпова, Р. М.; Aiupova, R. M.; Гладкова, Є. О.; Gladkova, Ye. O.; Грітчіна, В. Ю.; Hritchina, V. Yu.; Даниленко, А. В.; Danylenko, A. V.; Ізбаш, К. С.; Izbash, K. S.; Ільченко, О. В.; Ilchenko, O. V.; Кавун, С. М.; Kavun, S. M.; Казначеєва, Д. В.; Kaznacheieva, D. V.; Кікінчук, В. В.; Kikinchuk, V. V.; Кобзєва, Т. А.; Kobzieva, T. A.; Корнієнко, В.В.; Korniienko, V.V.; Корнієнко, Д. М.; Korniienko, D. M.; Кочура, О. О.; Kochura, O. O.; Кріцак, І. В.; Kritsak, I. V.; Наумова, А. О.; Naymova, A. O.; Нікітченко, В. В.; Nikitchenko, V. V.; Нікуліна, А. Г.; Nikulina, A. G.; Онищенко, Ю. М.; Onyshchenko, Y. М.; Романюк, В. В.; Romaniuk, V. V.; Рєзнік, О. М.; Reznik, O. M.; Рєзнікова, С. С.; Rieznikova, S. S.; Северин, О. О.; Severyn, O. O.; Терещук, С. С.; Tereshchuk, S. S.; Цвіркун, Н. Ю.; Tsvirkun, N. Y.; Чича, Р. П.; Chycha, R. P.; Юртаєва, К. В.; Yurtayeva, K. V.; Андрійченко, Н. С.; Andriichenko, N. S.; Балац, Р. М.; Balats, R. M.; Гайворонська, В. В.; Haivoronska, V. V.; Грачов, В. О.; Hrachov, V. O.; Єдин, Р. В.; Yedyn, R. V.; Краснова, Н. В.; Krasnova, N. V.; Лубенцов, А. В.; Lubentsov, A. V.; Михальський, О. О.; Mykhalskyi, O. O.; Рвачов, О. М.; Rvachov, O. M.; Салманов, О. В.; Salmanov, O. V.; Святокум, І. О.; Sviatokum, I. O.; Сичов, С. О.; Sychov, S. O.; Юхно, М. О.; Yukhno, M. O.; Сергій Гусаров; Олексій Салманов; Геннадій Глобенко; Пчеліна Оксана Василівна; Абламський Сергій Євгенович; Юлія Загуменна; Olena Fedosova; Іванцов Володимир; Ruslan Chycha; Юрій Гнусов; Степанюк Руслан; Почуєва Валентина Вікторівна; Oleksandr Levashov; Олександра Кочура; Олена Соловйова; Yurii Юрій Onyshchenko Онищенко; Світлана Лозова; Валентина Корж; Олександр Грищенко; Наумова Анна; Olena Salmanova; Авдєєв Олександр Олександрович; Марчук Микола Іванович; Anatolii Komziuk; Віталій Романюк; Калєніченко Лідія Іванівна; Сокуренко, В. В. - редактор
    У навчальному посібнику представлено методичні рекомендації, пропозиції і зауваження до проектів нормативно-правових актів та наукові роз’яснення окремих положень чинного законодавства, розроблені кафедрами факультету № 1 Харківського національного університету внутрішніх справ. Наукові праці, що включено до навчального посібника, безпосередньо стосуються питань удосконалення форм та методів діяльності слідчих і інших підрозділів органів Національної поліції України. Для працівників органів Національної поліції України, науковців, викладачів, ад’юнктів, аспірантів, докторантів, курсантів, студентів та слухачів навчальних закладів юридичного профілю, а також усіх, хто цікавиться питаннями удосконалення діяльності органів Національної поліції України і інших органів правопорядку.