Маслова, Н. Г.Maslova, N. H.2019-06-032019-06-032012http://dspace.univd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5361Маслова, Н. Г. Зміст і структура академічної свободи з урахуванням ролі відповідних суб’єктів у науково-освітньому процесі [Електронний ресурс] / Н. Г. Маслова // Форум права. – 2012. – № 4. – С. 646–652. – Режим доступу: http://arhive.nbuv.gov.ua/ejournals/ FP/2012-4/12mngnop.pdf.Узагальнено наукові підходи до розуміння змісту і структури академічної свободи з урахуванням ролі відповідних суб’єктів в освітньо-науковому процесі, а також визначено співвідношення між індивідуальним та інстанційним аспектами названої свободи.The article summarizes the scientific approaches to understanding the content and structure of academic freedom considering the role of relevant actors in the educational and scientific process; the relationship between the individual and institutional aspects of freedom are called.Обобщены научные подходы к пониманию содержания и структуры академической свободы с учетом роли соответствующих субъектов в научно-образовательном процессе, а также определено соотношение между индивидуальным и институциональным аспектами данной свободы.otherКонституційне право. Constitutional Law. Конституционное правоОсвіта. Педагогіка. Education. Pedagogy. Образование. ПедагогикаНаукові публікації. Scientific publications. Научные публикацииУкраїна. Ukraine. Украиназарубіжні країнизарубіжний досвідforeign experienceосвітній процесобразовательный процессeducational processакадемічна свободаакадемическая свободаacademic freedomЗміст і структура академічної свободи з урахуванням ролі відповідних суб’єктів у науково-освітньому процесіThe Content and Structure of Academic Freedom, Taking into Account the Role of Relevant Actors in the Scientific and Educational ProcessСодержание и структура академической свободы с учетом роли соответствующих субъектов в научно-образовательном процессеArticle