Харченко, С. В.Kharchenko, S. V.ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5149-78922019-01-032019-01-032018http://dspace.univd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4295Харченко, С. В. Психодіагностичні методи визначення рівня розвитку соціального інтелекту / С. В. Харченко // Теорія і практика сучасної психології. – 2018. – № 1. – C. 51-56.У статті аналізується розвиток методичного забезпечення вивчення та психодіагностики здібностей соціального інтелекту у вітчизняній та закордонній психології. Узагальнені основні підходи до діагностики здібностей соціального інтелекту. Особлива увага приділена методикам діагностики соціального інтелекту у дітей.The article analyzes the development of methodical support for studying and psychodiagnosis the abilities of social intelligence in domestic and foreign psychology. Generalized approaches to diagnostics of social intelligence abilities are generalized. Particular attention is paid to the methods of diagnosis of social intelligence in children.В статье анализируется развитие методического обеспечения изучения и психодиагностики способностей социального интеллекту в отечественной и зарубежной психологии. Обобщены основные подходы к диагностике способностей социального интеллекта. Особое внимание уделено методикам диагностики социального интеллекта у детей.otherсоціальний інтелектметодикапсиходіагностикасоциальный интеллекттестпсиходиагностикаsocial intelligencemethodtestpsychodiagnosisПсихологія. Рsychology. ПсихологияНаукові публікації. Scientific publications. Научные публикацииПсиходіагностичні методи визначення рівня розвитку соціального інтелектуArticle