Почуєва, В. В.Pochuieva, V. V.ORCID https://orcid.org/0000-0003-1021-36272020-01-092020-01-092019http://dspace.univd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6371Почуєва В.В. Методичні рекомендації з професійно орієнтованого навчання іноземної мови. /В.В. Почуєва//Український психолого-педагогічний науковий збірник № 17 (17) 2019 р. – Львів: ГО «Львівська педагогічна спільнота», 2019. – 148с. – С. 96-104.Методичні рекомендації містять спеціальні завдання щодо створення ігрових ситуацій, ситуацій новизни, змагання, організації дискусій, проведення бінарних занять сумісно з викладачами профілюючих дисциплін, практичними працівниками, носіями мови, а також занять в спеціалізованих аудиторіях, що забезпечує професіоналізацію навчання засобами іноземної мови. Methodical recommendations contain special tasks as to role plays, competitions, discussions, binary classes with trainers of specific subjects, or practitioners, or native speakers, as well as classes in specialized auditoriums to provide professionalization by means of foreign languages. Методические рекомендации содержат специальные задания по созданию игровых ситуаций, ситуаций новизны, соревнования, организации дискуссий, проведению бинарных занятий совместно с преподавателями профилирующих дисциплин или практическими работниками, носителями языка, а также занятия в специализированных аудиториях, что обеспечивает профессионализацию обучения средствами иностранного языка.otherпрофесіоналізаціякваліфікаційні характеристикидискусіябінарні заняттясаморозвитокprofessionalizationqualificationsdiscussionbinary classesself-developmentпрофессионализацияквалификационные характеристикидискуссиябинарные занятиясаморазвитиеМетодичні рекомендації з професійно орієнтованого навчання іноземної мовиArticle