Чорна, М. В.Chorna, M. V.Дядін, А. С.Diadin, A. S.https://orcid.org/0000-0002-2277-27952018-12-192018-12-192017Bulletin of the Khmelnytsky National University. Economic sciences. 2017. T. 1. V. 3. P. 232-239.http://dspace.univd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3840Chorna M. V., Dyadin A. S. Hrafoanalitychnyy metod otsinky intensyvnosti vplyvu zovnishnikh chynnykiv na pidpryyemnytsʹku diyalʹnistʹ v rozdribniy torhivli. Visnyk Khmelʹnytsʹkoho natsionalʹnoho universytetu. Ekonomichni nauky. 2017. T. 1. Vyp. 3. S. 232–239.Графоаналітичний метод оцінки інтенсивності впливу зовнішніх чинників на підприємницьку діяльність в роздрібній торгівлі / // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2017. Т. 1. Вип. 3. С. 232–239.Запропоновано та обґрунтовано графоаналітичний метод оцінки інтенсивності впливу зовнішніх чинників на підприємницьку діяльність в роздрібній торгівлі, який ґрунтується на розробленій багатофакторній регресійній моделі. Представлений метод оцінки дозволяє проводити ранжування кількісного виміру інтенсивності впливу як окремого зовнішнього чинника на результативний показник, так і впливу всієї сукупності чинників, навіть за умов їх різної спрямованості. The graphoanalytic method of estimating the intensity of external influences is proposed and grounded factors for entrepreneurial activity in retail, which is based on the developed multifactor regression models. The presented method of estimation allows to conduct a ranking of the quantitative measurement of the intensity of the impact as a separate the external factor on the effective indicator, and the impact of the whole set of factors, even in the conditions of their different orientation. Предложено и обосновано графоаналитический метод оценки интенсивности воздействия внешних факторов на предпринимательскую деятельность в розничной торговле, основанный на разработанной многофакторной регрессионной модели. Представленный метод оценки позволяет проводить ранжирование количественного измерения интенсивности воздействия как отдельного внешнего фактора на результативный показатель, так и влияния всей совокупности факторов, даже при их различной направленности.otherпідприємницька діяльністьentrepreneurial activityроздрібна торгівляпредпринимательская деятельностьretail tradeрозничная торговляГрафоаналітичний метод оцінки інтенсивності впливу зовнішніх чинників на підприємницьку діяльність в роздрібній торгівліGraphoanalytical method of estimating the intensity of the influence of external factors on entrepreneurial activity in retail tradeArticle