Єльнікова, Н. І.Yelnikova, N. I.ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5061-8226Підгайна, В. В.Pidhaina, V. V.2023-01-242023-01-242022http://dspace.univd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/15594Єльнікова, Н. І. Резюме як жанр ділової комунікації / Наталія Ігорівна Єльнікова, Вікторія Володимирівна Підгайна // Сучасні проблеми правового, економічного та соціального розвитку держави : тези доп. ХІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 9 груд. 2022 р.) / МВС України, Харків. нац. ун-т внутр. справ, Наук. парк «Наука та безпека». – Вінниця, 2022. – С. 220-221.Узагальнено, що резюме є особливим різновидом ділової комунікації із метою досягнення конкретних задач у процесі спілкування; має чітку композиційну структуру, сформовану культурними традиціями; мовні особливості визначені засобами офіційно-ділового стилю та зумовлені взаємодією інформації на основі тематичної єдності лексичних одиниць із позитивною оцінкою.It is summarized that the resume is a special type of business communication with the aim of achieving specific tasks in the process of communication; has a clear compositional structure formed by cultural traditions; linguistic features are determined by the means of official business style and are determined by the interaction of information based on the thematic unity of lexical units with a positive assessment.Обобщено, что резюме представляет собой особую разновидность деловой коммуникации с целью достижения конкретных задач в процессе общения; имеет четкую композиционную структуру, сформированную культурными традициями; языковые особенности определены средствами официально-делового стиля и обусловлены взаимодействием информации на основе тематического единства лексических единиц с положительной оценкой.ukМова. Мовознавство. Літературознавство. Language. Linguistics. History and Criticism of Literature. Язык. Языкознание. ЛитературоведениеНаукові публікації. Scientific publications. Научные публикацииУкраїна. Ukraine. Украинарезюмеresumeділові комунікаціїbusiness communicationsделовые коммуникацииРезюме як жанр ділової комунікаціїArticle