Русанова, Л. І.Rusanova, L. I.ORCID: http://orcid.org/0000-0001-6239-2028Сазанова, Л. С.Sazanova, L. S.ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3722-25932018-12-142018-12-142018http://dspace.univd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/3731Русанова, Л. І. Навчання іноземної мови в залежності від характеру пізнавальної діяльності курсантів / Русанова Любов Іванівна, Сазанова Лариса Сергіївна // Сучасні тенденції розвитку української науки: Всеукр. наук. конф. ( м. Переяслав-Хмельницький, 21-22 трав. 2018 р.). – Переяслав-Хмельницький, 2018. – Вип. 5 (15) – С. 20-24.Стаття аналізує відповідні психолого-педагогічні, організаційно-методичні умови, що впливають на процес активізації пізнавальної діяльності курсантів/студентів. У статті наводяться методи активізації пізнавальної діяльності тих, хто навчається, та найбільш активно застосовуються на заняттях з метою підвищення ефективності навчання іноземних мов.The article analyzes relevant psychological and pedagogical, organizational and methodological conditions that influence the process of activating cadets’ cognitive activity. The article presents methods of activating the cognitive activity which are most actively used in classes by those who study to improve the efficiency of teaching foreign languages.Статья анализирует соответствующие психолого-педагогические, организационно-методические условия, влияющие на процесс активизации познавательной деятельности курсантов/студентов. В статье приводятся методы активизации познавательной деятельности обучаемых, наиболее активно применяющиеся на занятиях с целью повышения эффективности обучения иностранным языкам.otherОсвіта. Педагогіка. Education. Pedagogy. Образование. ПедагогикаНаукові публікації. Scientific publications. Научные публикацииУкраїна. Ukraine. Украинавивчення іноземних мовизучение иностранных языковteaching foreign languagesактивізація пізнавальної діяльностііндивідуалізація навчанняміжкультурна комунікативна компетенціядискусійний методметод проектівінноваційні технологіїпрезентаціяпрограма Power Pointелектронна дошкаНавчання іноземної мови в залежності від характеру пізнавальної діяльності курсантівArticle