Швець, Д. В.Shvets, D. V.ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1999-9956ResearcherID: B-9071-20182018-07-302018-07-302017http://dspace.univd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2132Швець Д. В. Підвищення кваліфікації та перепідготовка (додаткова професійна освіта) як чинники формування професіоналізму поліцейського / Швець Д. В. // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Сер.: Право. – 2017. – Вип. 24. – С. 15-18.Проаналізовано організаційні та нормативні основи післядипломної освіти працівників поліції, а саме такі її види як перепідготовка та підвищення кваліфікації. Досліджено особливості організації навчального процесу в післядипломній освіті поліцейських. Зазначено, що під час проведення реформи правоохоронних органів та створення Національної поліції, підготовки кадрів для неї, організації післядипломної освіти (перепідготовка, підвищення кваліфікації тощо) керівництвом держави, Міністерством внутрішніх справ враховано досвід провідних країн світу. Разом з тим, зазначено, що інколи йде пряме копіювання західних систем навчання і підготовки та перенесення їх на український ґрунт без достатнього врахування особливостей нашої культури, освітніх традицій тощо. Зроблено висновок, що при організації перепідготовки, підвищення кваліфікації слід враховувати спеціалізацію працівника поліції, особливості регіону, де він проходить службу, а заняття повинні мати більшу практичну спрямованість.The normative and organizational bases of police officer’s postgraduate education are analyzed in the article, among them training and qualification’s improving. The peculiarities of the police officer’s postgraduate educational process organization are researched. In the article the author mentioned about using the experience of the leading countries in the law enforcement’s reforming in Ukraine, formation of National police, organizing the police officer’s postgraduate education (training, qualification’s improving) by the leadership of Ukraine and the Ministry of Internal Affairs. Moreover, the author noticed that sometimes there is a direct coping of Western system’s education to Ukrainian system of education without considering our cultural and traditional peculiarities. The author made a conclusion that the police officer’s specialization, the specific features of a region should be considered and the activities should have a greater practical orientation.Проанализированы организационные и нормативные основы последипломного образования работников полиции, а именно такие ее виды как переподготовка и повышение квалификации. Исследованы особенности организации учебного процесса в последипломном образовании полицейских. Отмечено, что при проведении реформы правоохранительных органов и создания Национальной полиции, подготовки кадров для нее, организации последипломного образования (переподготовка, повышение квалификации) руководством государства, Министерством внутренних дел был учтен опыт ведущих стран мира. Вместе с тем, отмечено, что иногда идет прямое копирование западных систем обучения и подготовки и переноса их на украинскую почву без достаточного учета особенностей нашей культуры, образовательных традиций и тому подобное. Сделан вывод, что при организации переподготовки, повышения квалификации следует учитывать специализацию работника полиции, особенности региона, где он несет службу, а занятия должны иметь большую практическую направленность.otherПсихологія. Рsychology. ПсихологияЮридична психологія. Legal psychology. Юридическая психологияНаукові публікації. Scientific publications. Научные публикацииУкраїна. Ukraine. Украинаполіціянавчальний процеспіслядипломна освітабезперервна освітаперепідготовкапідвищення кваліфікаціїpoliceeducational processpostgraduate educationongoing educationtrainingqualification’s improvingполицияучебный процесспоследипломное образованиенепрерывное образованиепереподготовкаповышение квалификацииПідвищення кваліфікації та перепідготовка (додаткова професійна освіта) як чинники формування професіоналізму поліцейськогоArticle