Sazanova, L. S.Сазанова, Л. С.ORCID: http://orcid.org/0000-0002-3722-2593Rusanova, L. I.Русанова, Л. І.ORCID: http://orcid.org/0000-0001-6239-20282020-06-252020-06-252020http://dspace.univd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9236Sazanova, L. S. Self-directed learning as a necessary component of the educational process in studying a foreign language at higher education institutions institutions / Sazanova L. S., Rusanova L. I. // Іноземна мова у формуванні професійної іншомовної компетентності студентів ЗВО: тези доп. Міжуніверситетського наук.-практ. семінару (з нагоди 20-річчя заснування кафедри) / МОН України, Нац. юрид. ун-т імені Ярослава Мудрого, Каф. інозем. мов №2. - Харків, 2019. - С. 166-169.У статті обговорюється декілька теорій навчання дорослих і важливість самостійного навчання саме тому, що дорослі беруть активну участь у процесі. В статті говориться, що навчання має базуватися на повазі, взаєморозумінні, співпраці та неформальному комфортному оточенні.Several adult learning theories and the importance of self-directed learning for adults who are actively involved in learning are discussed in the article. It is said that learning should be based on respect, mutual understanding, cooperation, and informal comfortable surroundings.В статье обсуждаются несколько теорий обучения взрослых и важность самостоятельного образования именно потому, что взрослые принимают активное участие в процессе. В статье говорится, что обучение должно основываться на уважении, взаимопонимании, сотрудничестве и неформальном комфортном окружении.otherОсвіта. Педагогіка. Education. Pedagogy. Образование. ПедагогикаНаукові публікації. Scientific publications. Научные публикацииУкраїна. Ukraine. Украинасамостійне навчаннянавчання дорослихандрагогікаандрагогічний підхідпроблемно-орієнтований підхідзмістовно-орієнтований підхідself-directed learningadult learningandragogyandragogical approachсамостійне навчаннясамостоятельное обучениеобучение взрослыхандрагогикаSelf-directed learning as a necessary component of the educational process in studying a foreign language at higher education institutions institutionsArticle