Шиліна, А. А.Shylina, A. A.2023-10-192023-10-192012Шиліна, А. А. Взаємозв'язок психологічних особливостей студентів з різним рівнем прокрастинації / Шиліна А. А. // Вісник Національного університету оборони України. - 2012. - Вип. 3(28). - С. 307-313.https://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/18622Робота присвячена проблемі дослідження прокрастинації, зокрема прокрастинації, яка пов'язана з відкладанням виконання учбових завдань. Саме учбовий процес характеризується умовами, в яких найчастіше виникає прокрастинація що приводить до негативних наслідків. Наводяться результати дослідження психологічних особливостей студентів з різним рівнем прокрастинації, що вивчалися за допомогою методики «Форма вивчення особистості», а також взаємозв'язок психологічних особливостей з різним рівнем прокрастинації.The work is devoted to the study of procrastination, including procrastination, which is associated with the postponement of the implementation of educational tasks. That learning process is characterized by the conditions in which there is procrastination often leads to negative consequences. The results of the study of psychological characteristics of students with different levels of procrastination, which have been studied using the technique "Form the study of personality" and the relationship of psychological features with different levels of procrastination.Работа посвящена проблеме исследования прокрастинации, в частности прокрастинации, которая связана с откладыванием выполнения учебных заданий. Именно учебный процесс характеризуется условиями, в которых чаще всего возникает прокрастинация приводящая к негативным последствиям. Приводятся результаты исследования психологических особенностей студентов с разным уровнем прокрастинации, которые изучались с помощью методики «Форма изучения личности», а также взаимосвязь психологических особенностей с разным уровнем прокрастинации.ukпрокрастинаціяprocrastinationпрокрастинацияпсихологічні особливостіpsychological featuresпсихологические особенностистудентиstudentsстудентыВзаємозв'язок психологічних особливостей студентів з різним рівнем прокрастинаціїArticle0000-0001-7377-0776