Харченко, С. В.Kharchenko, S. V.ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5149-78922022-09-012022-09-012018http://dspace.univd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/13784Харченко, С. В. Основні напрями та результати досліджень соціального інтелекту студентів ВНЗ / Світлана Вячеславівна Харченко // Бочаровські читання : тези доп. Учасників Міжнар. Наук.-практ. Конф., присвяч. 25-річчю підгот. психологів у Харків. нац. ун-ті внутр. справ (Харків, 13 квіт. 2018 р.) / МВС України, Харків. нац. ун-т внутр. справ. – Харків, 2018.– С. 284-287.Визначені основні напрями вивчення здібностей соціального інтелекту студентів. Показні результати взаємозв’язку соціального інтелекту та особливостей особистості та спілкування студентів. Наведені дані про особливості особистості та поведінки студентів з різними рівнями соціального інтелекту.The main directions of studying social abilities are defined intelligence of students. The results of the relationship between social intelligence and the characteristics of students' personality and communication are demonstrable. Data on personality and behavior characteristics of students with different levels of social intelligence are given.Определены основные направления изучения способностей социального интеллекта студентов. Показаны результаты взаимосвязи социального интеллекта и особенностей личности и общения студентов. Приведены данные об особенностях личности и поведения студентов с различными уровнями социального интеллекта.ukНаукові публікації. Scientific publications. Научные публикацииУкраїна. Ukraine. УкраинаПсихологія. Рsychology. Психологиясоціальний інтелектsocial intelligenceсоциальный интеллектстудентиstudentОсновні напрями та результати досліджень соціального інтелекту студентів ВНЗArticle