Єрохін, А. Л.Yerokhin, A. L.Турута, О. П.Turuta, O. P.2020-04-012020-04-012009http://dspace.univd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7083Єрохін, А. Л. Оцінка ефективності обслуговування користувача в інформаційній мережі / А. Л. Єрохін, О. П. Турута // Право і безпека. - 2009. - № 3. - С. 164-166Запропоновано метод оцінювання ефективності наданого доступу до інформаційної мережі з точки зору користувача, його суб’єктивного уявлення. Розроблено функцію оцінки конкретного доступу. Вказано, що використання такої функції дозволяє встановити зв’язок між потребою користувача та об’єктивними характеристиками каналу зв’язку. Предлагается метод оценки эффективности предоставленного доступа к информационной сети с точки зрения пользователя, его субъективного представления. Разработана функция оценки конкретного доступа. Указано, что использование такой функции позволяет установить связь между потребностью пользователя и объективными характеристиками канала связи. The author offers a method of evaluation access to the information network for a user, its subjective viewpoint. Offered evaluation function is given access. Using such function allows to link user’s needs and the objective characteristics of communication channel. The above mentioned problem solving is actual in further work.otherтелекомунікаційні мережітелекомуникационные сетиtelecommunication networksінформаційні мережіінформационные сетикористувачіпользователидоступ до інформаційної мережідоступ к информационной сетидистанційне навчаннядистанционное обучениеОцінка ефективності обслуговування користувача в інформаційній мережіArticle