Сухомлин, Ю. В.Sukhomlyn, Yu. V.2020-04-222020-04-222005http://dspace.univd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7922Сухомлин, Ю. В. Спеціальні вимоги до кандидатур на посади керівників органів виконавчої влади / Ю. В. Сухомлин // Вісник Національного університету внутрішніх справ. - 2005. – Вип. 31. - С. 292-296Розглянуто специфіку державної служби як професійної діяльності, спрямованої на реалізацію функцій держави, забезпечення виконання повноважень державних органів. Визначено, що припускається наявність особливих умов праці, що, в свою чергу, дає підстави для встановлення особливостей у правовому регулюванні трудових відносин державних службовців. Рассмотрена специфика государственной службы как профессиональной деятельности, направленной на реализацию функций государства, обеспечения исполнения полномочий государственных органов. Определено, что допускается наличие особых условий труда, что, в свою очередь, дает основания для установления особенностей в правовом регулировании трудовых отношений государственных служащих. The specifics of public service as a professional activity aimed at the implementation of the functions of the state, ensuring the fulfillment of the powers of state bodies is considered. It is determined that the existence of special working conditions is allowed, which, in turn, provides grounds for establishing particularities in the legal regulation of labor relations of public servants.otherДержавне адміністративне управління. Адміністративна діяльність. State Administration. Administrative Activity. Государственное административное управление. Административная деятельностьНаукові публікації. Scientific publications. Научные публикацииУкраїна. Ukraine. Украинадержавні службовцігосударственные служащиеcivil servantsдержавна службагосударственная службаpublic serviceприйняття на державну службупринятие на государственную службувимоги до кандидатуртребования к кандидатурамкерівники органів виконавчої владируководители органов исполнительной властиСпеціальні вимоги до кандидатур на посади керівників органів виконавчої владиArticle