Жирнова, К. О.Zhyrnova, K. O.2019-06-252019-06-252013http://dspace.univd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5508Жирнова, К. О. Загальна характеристика торговельного бренду як особливої правової категорії [Електронний ресурс] / К. О. Жирнова // Форум права. – 2013. – № 3. – С. 214–218 . – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/FP_index.htm_2013_3_37.pdf.Подано загальне визначення поняття торговельний бренд як особливої правової категорії. Визначені особливі відмінні риси торговельного бренду від торговельної марки. Досліджено особливості використання торговельного бренду. Зазначено ступень впливовості торговельного бренду на інтереси споживачів, інших товаровиробників та держави в цілому. Наголошено на необхідності створення спеціальних нормативно- правових актів, присвячених правовому регулюванню торговельного бренду як особливої правової категорії. We presented a general definition of commercial brand as a distinct legal category. Specific distinctive features of commercial brand trademark Identified. The features use commercial brand. Specified degree of influence commercial brand in the interests of consumers and other producers and the state as a whole is made. The necessity of creating special legal instruments addressing the legal regulation of commercial brand as a distinct legal category is made. Представлено общее определение понятия торговый бренд как особой правовой категории. Определены особые отличительные черты торгового бренда от торговой марки. Исследованы особенности использования торгового бренда. Отмечена степень влияния торгового бренда на интересы потребителей, других товаропроизводителей и государства в целом. Отмечена необходимость создания специальных нормативно- правовых актов, посвященных правовому регулированию торгового бренда как особой правовой категории.otherЦивільне право. Civil Law. Гражданское правоНаукові публікації. Scientific publications. Научные публикацииУкраїна. Ukraine. Украинаторговельний брендторговый брендcommercial brandторговельна маркаторговая маркаtrademarksЗагальна характеристика торговельного бренду як особливої правової категоріїGeneral Characteristics of the Trading Brand as a Special Legal CategoryОбщая характеристика торгового бренда как особой правовой категорииArticle