Савченко, О. А.Savchenko, O. A.ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4808-5894Шлемко, М. С.Shlemko, M. S.Коверсун, Н. А.Koversun, N. A.RCID: https:// orcid.org/0000-0002-1146-05182022-11-282022-11-282021https://doi.org/10.24919/2308-4863/39-3-15http://dspace.univd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/14880Савченко, О. Підвищення інтересу до вивчення філологічних дисциплін у здобувачів фахової передвищої освіти засобом ігрових технологій / Оксана Савченко, Марія Шлемко, Наталія Коверсун // Актуальнi питання гуманiтарних наук. - 2021. - Вип. 39, т. 3. - С. 98-102. - DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4863/39-3-15.Розглянуто шляхи та визначено прийоми розвитку мотивації до вивчення філологічних дисциплін і підвищення мовної, літературознавчої спрямованості практичних занять, під час яких використовується ефективний метод – гра, основні принципи проведення практичних занять із застосуванням ділової, рольової, дидактичної, лінгвістичної ігор, літературознавчих і мовних турнірів, конкурсів, вікторин із навчальних дисциплін «Українська мова» та «Українська література» у закладі фахової передвищої освіти. Конкретизовано теоретичні засади методики організації, підготовки та проведення практичних занять із використанням ігрових технологій із зазначених філологічних дисциплін. Проаналізовано, як гра формує гармонійно розвинену особистість на різних етапах практичного заняття.The ways and methods of developing motivation to study philological disciplines and increasing the linguistic and literary orientation of practical classes, during which an effective method is used - a game, the basic principles of conducting practical classes with the use of business, role-playing, didactic, linguistic games, literary and language tournaments, are considered and determined. contests, quizzes in the educational disciplines "Ukrainian language" and "Ukrainian literature" in the institution of vocational pre-higher education. The theoretical principles of the methodology of organizing, preparing and conducting practical classes using game technologies from the specified philological disciplines are specified. It is analyzed how the game forms a harmoniously developed personality at various stages of practical training.Рассмотрены пути и определены приемы развития мотивации к изучению филологических дисциплин и повышению языковой, литературоведческой направленности практических занятий, в которых используется эффективный метод – игра, основные принципы проведения практических занятий с применением деловой, ролевой, дидактической, лингвистической игр, литературоведческих и языковых конкурсов, викторин по учебным дисциплинам «Украинский язык» и «Украинская литература» в учреждении профессионального высшего образования. Конкретизированы теоретические основы методики организации, подготовки и проведения практических занятий с использованием игровых технологий по указанным филологическим дисциплинам. Проанализировано, как игра формирует гармонично развитую личность на разных этапах практического занятия.ukОсвіта. Педагогіка. Education. Pedagogy. Образование. ПедагогикаНаукові публікації. Scientific publications. Научные публикацииУкраїна. Ukraine. УкраинаМова. Мовознавство. Літературознавство. Language. Linguistics. History and Criticism of Literature. Язык. Языкознание. Литературоведениефахова підготовкаprofessional trainingпрофессиональная подготовкаосвітній процесeducational processобразовательный процессігрові технологіїgaming technologiesигровые технологиививчення філологічних дисциплінstudy of philological disciplinesизучение филологических дисциплинмотивація навчанняlearning motivationмотивация обученияграділова грарольова граПідвищення інтересу до вивчення філологічних дисциплін у здобувачів фахової передвищої освіти засобом ігрових технологійThe study interest enhancement by implementing game technologies for the students of the philological courses in the higher professional educationArticle