Шишка, О. Р.Shyshka, O. R.ORCID: http://orcid.org/0000-0002-1396-0508ResearcherID: J-6787-20162020-05-062020-05-062003http://dspace.univd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8498Шишка, О.Р. Юридична характеристика договору реклами / О. Р. Шишка // Вісник Національного університету внутрішніх справ.- 2003.- Вип. 22.- С. 346 - 350Проведена юридична характеристика договору реклами , яка дозволяє встановити його приналежність до загальновизнаних в науці категоріальних структурних інститутів загального характеру. Проведена юридическая характеристика договора рекламы, которая позволяет установить его принадлежность к общепризнанным в науке категориальных структурных институтов общего характера. The legal characteristic of the contract of advertising which allows to establish its belonging to generally accepted in science categorical structural institutes of the general character is carried out.otherрекламарекламадоговірдоговороб'єкт правовідносинобъект правоотношенийдоговір рекламидоговор рекламыЮридична характеристика договору рекламиArticle