Маравська, К. І.Maravska, K. I.ORCID: http://orcid.org/0000-0002-7103-43502022-10-132022-10-132017http://dspace.univd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/14351Маравська, К. І. Умови навчання у вищих навчальних закладах МВС України як чинник розвитку професійно-нормативної поведінки майбутніх працівників поліції / Катерина Ігорівна Маравська // Психологічні та педагогічні проблеми професійної освіти та патріотичного виховання персоналу системи МВС України : тези доп. наук.-практ. конф. (м. Харків, 7 квіт. 2017 р.) / МВС України, Харків. нац. ун-т внутр. справ. – Харків: ХНУВС, 2017. – С. 229-232.Проведено аналіз умов навчально-службової діяльності курсантів ВНЗ МВС України, які істотно відрізняються від навчальної діяльності студентів. Виокремлено сім основних груп умов, які сприяють формуванню професійнонормативної поведінки курсантів ВНЗ МВС, зокрема: регламентація розпорядку дня; армійська система управління колективами; наявність елементів служби; казармений спосіб життя та обмеження вільного виходу за територію навчального закладу; регламентація відносин та поведінки; регламентація зовнішнього вигляду та форми одягу; підвищені фізичне та психологічне навантаження.An analysis of the conditions of educational and service activity of university cadets was carried out of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine, which are significantly different from the educational activities of students. Seven main groups of conditions are identified that contribute to the formation of professional and normative behavior of cadets of the Ministry of Internal Affairs, in particular: regulation daily routine; army team management system; availability service elements; barrack lifestyle and restriction of free exit for the territory of the educational institution; regulation of relations and behavior; regulation of appearance and form of clothing; increased physical and psychological load.Проведен анализ условий учебно-служебной деятельности курсантов ВУЗов МВД Украины, существенно отличающихся от учебной деятельности студентов. Выделено семь основных групп условий, способствующих формированию профессионально-нормативного поведения курсантов вузов МВД, в частности: регламентация распорядка дня; армейская система управления коллективами; наличие элементов службы; казарменный образ жизни и ограничение свободного выхода за территорию учебного заведения; регламентация отношений и поведения; регламентация внешнего вида и формы одежды; повышенные физическое и психологическая нагрузка.Проведен анализ условий учебно-служебной деятельности курсантов ВУЗов МВД Украины, существенно отличающихся от учебной деятельности студентов. Выделено семь основных групп условий, способствующих формированию профессионально-нормативного поведения курсантов вузов МВД, в частности: регламентация распорядка дня; армейская система управления коллективами; наличие элементов службы; казарменный образ жизни и ограничение свободного выхода за территорию учебного заведения; регламентация отношений и поведения; регламентация внешнего вида и формы одежды; повышенные физические и психологические нагрузки.ukПсихологія. Рsychology. ПсихологияНаукові публікації. Scientific publications. Научные публикацииУкраїна. Ukraine. УкраинаЮридична психологія. Legal psychology. Юридическая психологияОсвіта. Педагогіка. Education. Pedagogy. Образование. Педагогикавищі навчальні заклади Міністерства внутрішніх справ Україниhigher educational institutions of the Ministry of Internal Affairs of Ukraineвысшие учебные заведения Министерства внутренних дел Украиныумови навчанняconditions of studyусловия обучениякурсантиcadetsкурсантыпрофесійно-нормативна поведінкаprofessional and normative behaviorпрофессионально-нормативное поведениеУмови навчання у вищих навчальних закладах МВС України як чинник розвитку професійно-нормативної поведінки майбутніх працівників поліціїArticle