Левашов, О. С.Levashov, O. S.ORCID: http://orcid.org/0000-0003-1956-4888Дягілєва, Л. Д.Diahilieva, L. D.ORCID: http://orcid.org/0000-0002-5662-8185Почуєва, В. В.Pochuieva, V. V.ORCID https://orcid.org/0000-0003-1021-36272022-05-302022-05-302017http://dspace.univd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/12411Левашов, О. С. Методичні рекомендації з професіоналізації навчання засобами іноземної мови / Левашов О. С., Дягілєва Л. Д., Почуєва В. В. // Законодавче забезпечення правоохоронної діяльності : навч. посіб. / за заг. ред. В. В. Сокуренка. – Харків : Стильна типографія, 2017. – С. 489-500.Соціально-економічні відносини, що динамічно розвиваються, зумов-люють становлення комплексу нових вимог до рівня і змісту вищої освіти, стратегічним завданням якої є формування компетентного фахівця. В умовах сьогодення система освіти повинна формувати такі важливі якості випускника як ініціативність, мобільність, гнучкість, динамізм і конструктивність. Майбутній професіонал повинен мати прагнення до самоосвіти впродовж всього життя, володіти новими технологіями і розуміти можливості їх використовування, бути здатним на самостійні рішення, вирішувати про-блеми і працювати в команді, адаптуватися в соціальній і професійній сфері.Socio-economic relations determine the formation of a set of new requirements for the level and content of higher education, the strategic task of which is to form a competent specialist. In today's conditions, the education system must form such important qualities of the graduate as initiative, mobility, flexibility, dynamism and constructiveness. The future professional must have a desire for self-education throughout life, have new technologies and understand the possibilities of their use, be able to make independent decisions, solve problems and work in a team, adapt in social and professional spheres.Динамично развивающиеся социально-экономические отношения обусловливают становление комплекса новых требований к уровню и содержанию высшего образования, стратегической задачей которой является формирование компетентного специалиста. В сегодняшних условиях система образования должна формировать такие важные качества выпускника как инициативность, мобильность, гибкость, динамизм и конструктивность. Будущий профессионал должен иметь стремление к самообразованию на протяжении всей жизни, владеть новыми технологиями и понимать возможности их использования, быть способным на самостоятельные решения, решать проблемы и работать в команде, адаптироваться в социальной и профессиональной сфере.otherОсвіта. Педагогіка. Education. Pedagogy. Образование. ПедагогикаНауково-методичні видання. Scientific and methodical publications. Научно-методические изданияУкраїна. Ukraine. Украинавивчення іноземних мовизучение иностранных языковlearning foreign languagesпрофесіоналізація навчанняпрофессионализация обученияprofessionalization of educationМетодичні рекомендації з професіоналізації навчання засобами іноземної мовиBook chapter