Дядін, А. С.Diadin, A. S.ORCID: http://orcid.org/0000-0002-2277-27952023-03-172023-03-172016http://dspace.univd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/16187Дядін, А. С. Цінове стимулювання продажів на підприємствах торгівлі / А. С. Дядін // Актуальні проблеми правової науки і державотворення в Україні в контексті правової інтеграції : зб. матеріалів ІХ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Суми, 21-22 трав. 2016 р.) / МВС України, Сум. філія Харків. нац. ун-ту внутр. справ. – Суми: Видав. дім «Ельдорадо», 2016. – С. 266-268.Підкреслено, що цінове стимулювання продажів для підприємств торгівлі є засобом збільшення обсягів продажу товарів вирішальним спонукальним мотивом до покупки більш великої його партії, притягнення до товару покупців, які купують його у конкуруючих організацій також ефективним елементом у конкурентній боротьбі за споживача.It is emphasized that the price promotion of sales for trade enterprises is a means of increasing the volume of sales of goods, a decisive incentive to buy a larger lot of it, attracting buyers to the product who buy it from competing organizations, as well as an effective element in the competition for the consumer.Подчеркнуто, что ценовое стимулирование продаж для предприятий торговли является средством увеличения объемов продаж товаров решающим побудительным мотивом к покупке более крупной его партии, привлечения к товару покупателей, покупающих его у конкурирующих организаций, также эффективным элементом в конкурентной борьбе за потребителя.ukЕкономіка. Економічні науки. Економічна безпека. Economics. Economic Security. Экономика. Экономические науки. Экономическая безопасностьНаукові публікації. Scientific publications. Научные публикацииУкраїна. Ukraine. Украинароздрібна торгівлярозничная торговляцінове стимулювання продажprice promotion salesценовое стимулирование продажЦінове стимулювання продажів на підприємствах торгівліArticle