Шмельова, А. С.Shmeleva, A. S.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-2903-6707Кірюхіна, М. В.Kiriukhina, M. V.ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2155-81022020-02-292020-02-292018http://dspace.univd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6772Шмельова А. С. Особливості сучасних методів викладання правових дисциплін в магістратурі закладів вищої освіти України [Електронний ресурс] / А. С. Шмельова, М. В. Кірюхіна // Електронне наукове фахове видання «Адаптивне управління: теорія і практика. Серія: Педагогіка». - 2018. - Випуск 5 (9). – Режим доступу: https://amtp.org.ua/index.php/journal/article/view/28/20У статті розглядаються активні та інтерактивні форми проведення занять, які формують фахові компетентності магістрантів юридичних спеціальностей. З урахуванням особливостей підготовки магістрантів проведений аналіз методів викладання правових дисциплін у сучасних закладах вищої освіти. Детально розглянута доцільність застосування інтерактивних методик організації навчальних дискусій, діалогів, тренінгів. До інтерактивних форм проведення навчальних занять при викладанні фахових дисциплін також належать такі як майстер-клас та ділова гра, що сприяють розвитку критичного мислення і комунікаційних навичок, впливають на підвищення рівня сформованості фахової компетентності магістрантів юридичних спеціальностей. Автори наголошують на необхідності застосування сучасних інтерактивних методів навчання, що уможливлює розвиток здібностей кваліфікованого вирішення професійних завдань майбутніми фахівцями. Автори наводять аналітичні дані, які фіксують розробленість окресленої тематикою статті проблеми у науці і педагогічній практиці, спираючись на думку учених і педагогів сучасності, які пропонують інноваційні методики і технології освіти і навчання майбутніх фахівців, зокрема це: технології інтенсивного навчання, активні методики організації науково-дослідної роботи, інтерактивне навчання, адаптивні технології управління освітнім процесом та ін. Перспективним вектором подальших досліджень у напряму підвищення якості процесу викладання правових дисциплін у магістратурі закладів вищої освіти України вважається адаптивний підхід до розв’язку цієї проблеми. В статье рассматриваются активные и интерактивные формы проведения занятий, которые способствуют формированию профессиональной компетентность у магистрантов юридических специальностей. С учетом особенностей подготовки магистрантов проведен анализ методов преподавания правовых дисциплин в современных учреждениях высшего образования. Подробно рассмотрена целесообразность применения интерактивных методик организации учебных дискуссий, диалогов, тренингов. К интерактивным формам проведения учебных занятий при преподавании специальных дисциплин также относятся такие, как мастер-класс и деловая игра, которые способствуют развитию критического мышления и коммуникационных навыков, влияющих на повышение уровня сформированности профессиональной компетентности магистрантов юридических специальностей. Авторы подчеркивают необходимость применения современных интерактивных методов обучения, что делает развитие способностей квалифицированного решения профессиональных задач будущими специалистами юриспруденции. Авторы приводят аналитические данные, которые фиксируют разработанность обозначенной тематики статьи в науке и педагогической практике. Опираясь на мнение ученых и педагогов современности, которые предлагают инновационные методики и технологии образования и обучения будущих специалистов, авторы предлагают использование технологий интенсивного обучения, активных методик организации научноисследовательской работы, методов интерактивного обучения, адаптивных технологий управления образовательным процессом и др. Одним из перспективных векторов дальнейших исследований в направлении повышения качества процесса преподавания правовых дисциплин в магистратуре заведений высшего образования Украины выделяется адаптивный подход обучения будущих магистрантов правовым дисциплинам. The article deals with active and interactive forms of conducting classes, which form professional competencies of students in the master's program in legal professions. Taking into account the peculiarities of the preparation of master’s students, an analysis of teaching methods of legal disciplines in modern high school was conducted. The appropriateness of using discussions, dialogues, workshops was considered in detail. Interactive forms of learning also include such types of learning as a master class and a professional simulation game that contribute to the development of critical thinking and communication skills. The use of modern active teaching methods enables the future specialists to develop the ability to efficiently perform professional tasks.otherОсвіта. Педагогіка. Education. Pedagogy. Образование. ПедагогикаНаукові публікації. Scientific publications. Научные публикацииУкраїна. Ukraine. Украинадіалогдискусіяколоквіумлекціямайстер-класмагістратураметоди навчанняметодика проведення занятьнавчальний процеспрактичне заняттясемінартренінгфахова компетентністьзаклад вищої освітиадаптивний підхіддиалогдискуссияколлоквиумлекциямастер-классмагистратураметоды обученияметодика проведения занятийучебный процесспрактическое занятиесеминартренингпрофессиональная компетентностьучреждение высшего образованияадаптивный подходstudy processmaster's degreemethod of conducting classeslectureseminarpractical trainingprofessional competencecolloquiumteaching methodsdialoguediscussiontrainingmaster classОсобливості сучасних методів викладання правових дисциплін в магістратурі закладів вищої освіти УкраїниОсобенности современных методов преподавания правовых дисциплин в магистратуре заведений высшего образования УкраиныFeatures of modern methods of teaching legal disciplines within the master’s degree programs in higher educational institutions of UkraineArticle