Маренич, В. М.Marenych, V. M.2024-05-192024-05-192013Маренич, В. М. Інструменти паблік рилейшнз в управлінні формуванням іміджу вищого навчального закладу / В. М. Маренич // Право і безпека. - 2013. - № 2 (49). - С. 87-90.https://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/21142Проаналізовано систему засобів PR-діяльності з підвищення конкурентоспроможності вищого навчального закладу на ринку освітніх послуг, вивчено можливості ефективного застосування інструментів паблік рилейшнз у роботі над іміджем ВНЗ. Зроблено висновок, що сукупність образів, уявлень про вищий навчальний заклад, які живуть у свідомості людей, – цінний матеріал для формування іміджу вузу. Будучи візуально-естетичним образом, який володіє рядом індивідуальних ознак і справляє за допомогою певних засобів вплив на індивідуальну, групову і масову свідомість, імідж сприяє сприйняттю ВНЗ у широкому комунікаційному просторі. Завдання фахівців з комунікацій вузу – сконструювати образ, відповідний ментальності тієї цільової групи, на яку спрямовано його створення.The system of PR activity’s means directed on raising the competitiveness of a higher educational establishment on educational market is analyzed; possibilities of effective implementation of public relations’ tools working on a higher educational establishment’s image are studied. The author makes some conclusions that a complex of forms, impressions about a higher educational establishment that people have are very valuable material for forming the image of a higher educational establishment. Being a visual and aesthetic image that has a number of individual features and makes influence on individual, group and mass consciousness, with the help of some means, the image promotes the perception of a higher educational establishment in a large communication space. Tasks for specialists on communications of a higher educational establishment are to create an image, which is appropriate to the mentality of a target group.Проанализирована система средств PR-деятельности по повышению конкурентоспособности высшего учебного заведения на рынке образовательных услуг, изучены возможности эффективного применения инструментов паблик рилейшнз в работе над имиджем вуза. Сделан вывод, что совокупность образов, представлений о высшем учебном заведении, которые живут в сознании людей, – ценный материал для формирования имиджа вуза. Будучи визуально-эстетическим образом, который владеет рядом индивидуальных признаков и оказывает с помощью определенных средств влияние на индивидуальное, групповое и массовое сознание, имидж способствует восприятию вуза в широком коммуникационном пространстве. Задание специалистов по коммуникациям вуза – сконструировать образ, соответствующий ментальности той целевой группы, на которую направлено его создание.ukвищий навчальний закладіміджуправлінняпаблік рилейшнзінструментиhigher educational establishmentimagemanagementpublic relationstoolsвысшее учебное заведениеимиджуправлениепаблик рилейшнзинструментыІнструменти паблік рилейшнз в управлінні формуванням іміджу вищого навчального закладуArticle