Крикун, В. В.Krykun, V. V.ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1089-555X2020-09-012020-09-012020https://doi.org/10.32631/v.2020.2.15http://dspace.univd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9369Крикун, В. В. Об’єктивні ознаки адміністративного правопорушення, передбаченого статтею 443 КУпАП, та їх вплив на обсяг повноважень Національної поліції України / Вячеслав Віталійович Крикун // Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. - 2020. - № 2 (89). - С. 153-163. - DOI: https://doi.org/10.32631/v.2020.2.15.Крикун, В. В. (2020) «Об’єктивні ознаки адміністративного правопорушення, передбаченого статтею 443 КУпАП, та їх вплив на обсяг повноважень Національної поліції України», Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ, 89(2), с. 153-163. doi: 10.32631/v.2020.2.15.Визначено родовий та безпосередній об’єкти правопорушення, передбаченого ст. 433 КУпАП, зміст суспільно небезпечного діяння. Досліджено проблему конкуренції норм ст. 42 КУпАП та ст. 433 КУпАП за об’єктивними ознаками, запропоновано законодавчі зміни щодо усунення зазначеної колізії. Шляхом дослідження об’єктивних ознак адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 433 КУпАП, обґрунтовано необхідність і надано пропозиції законодавчих змін із метою розмежування повноважень Національної поліції України, Міністерства охорони здоров’я України, Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, а також органів місцевого самоврядування в Україні у сфері протидії порушенням правил щодо карантину людей, санітарно-гігієнічних, санітарно-протиепідемічних правил і норм.By examining objective signs administrative offense under Art. 433 КУпАП, the necessity is substantiated and offers of legislative changes for the purpose of delimitation of powers are given National Police of Ukraine, Ministry of Health of Ukraine, State Ukraine's food safety and consumer protection services, as well as local governments in Ukraine in the field of combating violations rules on quarantine of people, sanitary and hygienic, sanitary and anti-epidemic rules and regulations.Путем исследования объективных признаков административного правонарушения, предусмотренного ст. 433 КУоАП, обоснована необходимость и даны предложения законодательных изменений с целью разграничения полномочий Национальной полиции Украины, Министерства здравоохранения Украины, Государственной службы Украины по вопросам безопасности пищевых продуктов и защиты потребителей, а также органов местного самоуправления в Украине в сфере противодействия нарушениям правил карантина людей, санитарно-гигиенических, санитарно-противоэпидемических правил и норм.otherДержавне адміністративне управління. Адміністративна діяльність. State Administration. Administrative Activity. Государственное административное управление. Административная деятельностьНаукові публікації. Scientific publications. Научные публикацииУкраїна. Ukraine. УкраинаНаціональна поліція України. National police of Ukraine. Национальная полиция УкраиныНациональная полиция УкраиныNational police of Ukraineполіціяполицияpoliceадміністративні правопорушенняадминистративные правонарушенияadministrative offensesпротидія поширенню інфекційних хворобпротиводействие распространению инфекционных болезнейcounteracting the spread of infectious diseasesповноваженняполномочияpowersкарантинquarantineОб’єктивні ознаки адміністративного правопорушення, передбаченого статтею 443 КУпАП, та їх вплив на обсяг повноважень Національної поліції УкраїниObjective Features of Administrative Offenses under the Article 443 of the Code of Ukraine on Administrative Offenses and Their Impact on the Scope of Powers of the National Police of UkraineОбъективные признаки административного правонарушения, предусмотренного статьей 443 КУоАП, и их влияние на объем полномочий Национальной полиции УкраиныArticle