Маренич, В. М.Marenych, V. M.2020-01-162020-01-162013http://dspace.univd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6407Маренич, В. М. Управління розробкою і проведенням спеціальних заходів з метою формування позитивного іміджу вищого навчального закладу / В. М. Маренич // Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. – 2013. – № 3 (62). – С. 172-179.Визначено особливості управління розробкою і проведенням спеціальних заходів як PR-технології, що дозволяє формувати позитивний імідж вищого навчального закладу. Запропоновано класифікацію спеціальних заходів, сформульовано їх цілі та завдання, а також визначено очікувані результати. The role of PR-technologies in education sphere, the possibility to conduct special measures within the management process while forming a positive image of a higher educational establishment still remain outside the scientific analysis. Therefore, peculiarities of management in developing and conducting special events as PR-technologies that allow to create a positive image of a higher educational establishment are defined in the article. Определены особенности управления разработкой и проведением специальных мероприятий как PR-технологии, позволяющей формировать положительный имидж высшего учебного заведения. Предложена классификация специальных мероприятий, сформулированы их цели и задачи, а также определены ожидаемые результаты.otherОсвіта. Педагогіка. Education. Pedagogy. Образование. ПедагогикаНаукові публікації. Scientific publications. Научные публикацииУкраїна. Ukraine. Украинавищий навчальний закладвысшее учебное заведениеhigher educational establishmentуправлінняуправлениеmanagementіміджимиджimagePR- технологіяPR-технологияPR-technologуУправління розробкою і проведенням спеціальних заходів з метою формування позитивного іміджу вищого навчального закладуManagement by development and realization of the special measures with the purpose of forming positive image of higher educational establishmentУправление разработкой и проведением специальных мероприятий с целью формирования позитивного имиджа высшего учебного заведенияArticle