Тягло, О. В.Tiaglo, O. V.ORCID: http://orcid.org/0000-0003-0721-11532019-07-252019-07-252017http://dspace.univd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5569Тягло, О. Чи потрібне критичне мислення українській школі? / Олександр Тягло // Практична медіаграмотність: міжнародний досвід та українські перспективи : зб. ст. П’ятої міжнар. наук.-метод. конф. з медіаосвіти та медіаграмотності (м. Київ, 31 берез. - 1 квіт. 2017 р. ). – Київ : Центр Вільної Преси, Академія української преси, 2017. – С. 60-64.Сьогодні в українській освіті й суспільстві загалом бракує необхідного розуміння природи критичного мислення та необхідності цілеспрямовано йому навчати. Тому розглянуто основні соціальні детермінанти навчання критичному мисленню, а також його природа в зв'язку з креативністю і турботливим мисленням як взаємо доповняльними складовими мислення вищого порядку.Necessary understanding both of the critical thinking nature and necessity to teach it deliberatively in the Ukrainian education and society on the whole is lacking today. Therefore some basic social determinants to deliver critical thinking as well as its nature in relation with creativity and caring thinking as mutual complimentary components of the higher-order thinking are discussed.Сегодня в украинском образовании и обществе в целом недостает необходимого понимания природы критического мышления и необходимости целенаправленно ему учить. Поэтому рассмотрены основные социальные детерминанты обучения критическому мышлению, а также его природа в связи с креативностью и заботливым мышлением как взаимно дополнительными составляющими мышления высшего порядка.otherФілософія. Логіка. Philosophy. Logic. Философия. ЛогикаОсвіта. Педагогіка. Education. Pedagogy. Образование. ПедагогикаНаукові публікації. Scientific publications. Научные публикацииУкраїна. Ukraine. Украинакритическое мышлениекреативностьзаботливое мышлениемышление высшего порядкаукраинская школамедиаобразованиеcritical thinkingcreativitycaring thinkinghigher-order thinkingUkrainian schoolmedia educationкритичне мисленнякреативністьтурботливе мисленнямислення вищого порядкуукраїнська школамедіаосвітаЧи потрібне критичне мислення українській школі?Article