Сбруєва, А. А. - науковий керівникСамойлова, Ю. І.Samoilova, Yu. I.Самойлова, Ю. И.2020-05-052020-05-05201913.00.01http://dspace.univd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8426Самойлова, Ю. І. Тенденції розвитку інноваційних шкільних мереж у США в кінці ХХ – на початку ХХІ століття: дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Самойлова Ю. І.; Сумс. держ. пед. ун-т імені А. С. Макаренка. - Суми, 2019. - 277 с.У дослідженні з’ясовано тенденції розвитку інноваційних шкільних мереж (ІШМ) у США в кінці ХХ – на початку ХХІ століття. Виявлено стан розробленості досліджуваної проблеми у вітчизняній науковій думці. Доведено наявність у досліджуваній сфері розвиненого міждисциплінарного дискурсу, що включає дослідження в галузі соціальної філософії, політології, освітньої інноватики, освітнього менеджменту, дидактики, професійної педагогіки, порівняльної педагогіки. Виокремлено та схарактеризовано такі аспекти розгляду ІШМ як освітнього феномену: теоретико-методологічний, соціально-філософський, освітньо-політичний, управлінський, дидактико-технологічний, професійно-педагогічний та порівняльно-педагогічний. Деталізовано стан розроблення досліджуваної проблеми у вітчизняних порівняльно-педагогічних дослідженнях і, зокрема, у порівняльно-педагогічній американістиці. Констатовано відсутність у вітчизняній педагогічній компаративістиці цілісних досліджень тенденцій розвитку інноваційних шкільних мереж у США.The thesis reveals tendencies of innovative school networks (ISN) development in the USA in the late XX – early XXI century. The state of investigated problem in the national scientific thought is considered. It is proved that studied field is characterized by developed interdisciplinary discourse, including research in social philosophy, political science, educational innovation science, educational management, didactics, professional pedagogy, comparative education. The following aspects of consideration of ISN as an educational phenomenon are distinguished and characterized: theoretical-methodological, socio-philosophical, educational-political, managerial, didactic-technological, professional-pedagogical and comparative-pedagogical. The state of investigated problem in the national comparative-pedagogical studies and, in particular, in comparative-pedagogical American studies, is detailed. It is stated that there is no comprehensive research on tendencies of innovative school networks (ISN) development in the USA in the domestic comparative pedagogical studies.В исследовании установлено тенденции развития инновационных школьных сетей (ИШС) в США в конце ХХ - начале XXI века. Выявлено состояние разработанности исследуемой проблемы в отечественной научной мысли. Доказано наличие в исследуемой сфере развитого междисциплинарного дискурса, включая исследования в области социальной философии, политологии, образовательной инноватики, образовательного менеджмента, дидактики, профессиональной педагогики, сравнительной педагогики. Выделены и охарактеризованы такие аспекты рассмотрения ИШС как образовательного феномена: теоретико-методологический, социально-философский, образовательно-политический, управленческий, дидактико-технологический, профессионально-педагогический и сравнительно-педагогический. Детализировано состояние разработки исследуемой проблемы в отечественных сравнительно-педагогических исследованиях и, в частности, сравнительно-педагогической американистици. Констатировано отсутствие в отечественной педагогической компаративистици целостных исследований тенденций развития инновационных школьных сетей в США.otherОсвіта. Педагогіка. Education. Pedagogy. Образование. Педагогика13.00.01Історія. History. ИсторияДисертації. Theses. Диссертациизарубіжний досвідзарубежный опытforeign experienceСШАпедагогічна інноватикаосвітня інноваціямережеве суспільствоінноваційна шкільна мережашколиpedagogical innovation scienceeducational innovationnetwork societyUSAinnovative school networkпедагогическая инноватикаобразовательная инновацияинновационная школьная сетьТенденції розвитку інноваційних шкільних мереж у США в кінці ХХ – на початку ХХІ століття : дисертаціяTendencies of innovative school networks development in the USA in the late XX – early XXI centuryДисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наукThesis