Коваленко, М. І.Kovalenko, M. I.2020-04-222020-04-222007http://dspace.univd.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7933Коваленко, М. І. Поняття належної реклами / М. І. Коваленко // Вісник Харківського національного університету внутрішніх справ. – 2007. – Вип. 36. – С. 369-376.Проаналізовано поняття належної реклами. Надано практичні рекомендації щодо вирішення зазначених питань. Проанализировано понятие надлежащей рекламы. Даны практические рекомендации по решению указанных вопросов. The concept of proper advertising is analyzed. Practical recommendations are given to address these issues.otherНаукові публікації. Scientific publications. Научные публикацииУкраїна. Ukraine. УкраинаЦивільне право. Civil Law. Гражданское правоналежна рекламаproper advertisingнадлежащая рекламаінформаціяинформацияinformationПоняття належної рекламиArticle