Греса, Н. В.Hresa, N. V.2023-10-142023-10-142017Греса, Н. В. Особливості відповідальності старшокласників школи-інтернату «Обдарованість» / Греса Н. В. // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки. - 2017. - Вип. 2, т. 3. - С. 37-42.https://dspace.univd.edu.ua/handle/123456789/18571Наголошено, що стимулювання розвитку відповідальності особистості в юнацькому віці є актуальним і безперечно доцільним, унаслідок вирішальної ролі особистісного і професійного самовизначення для всієї подальшої життєдіяльності людини. Проаналізовано особливості локусу контролю та відповідальності старшокласників загальноосвітньої школи і школи-інтернату «Обдарованість».It is emphasized that stimulating the development of personal responsibility in youth is relevant and definitely expedient, due to the decisive role of personal and professional self-determination for the entire further life of a person. The peculiarities of the locus of control and responsibility of high school students of the comprehensive school and boarding school "Gift" were analyzed.Отмечено, что стимулирование развития ответственности личности в юношеском возрасте актуально и бесспорно целесообразно, вследствие решающей роли личностного и профессионального самоопределения для всей дальнейшей жизнедеятельности человека. Проанализированы особенности локуса контроля и ответственности старшеклассников общеобразовательной школы и школы-интерната «Одаренность».ukособистістьpersonalityличностьвідповідальністьresponsibilityответственностьюнацький вікyouthful ageюношеский возрастлокус контролюlocus of controlлокус контроляінтернальністьinternalityинтернальностьекстернальністьexternalityэкстернальностьОсобливості відповідальності старшокласників школи-інтернату «Обдарованість»Article0000-0002-0517-4822